Chapter 25

149 32 2
                                    

නම්ජුන් 🐨
ජින් 🐷
යුන්ගි 🐱
හෝසොක් 🦄
ජිමින් 🐣
ටේහ්‍යුන් 🐯
ජන්කුක් 🐰
කායි 🦊
ජැක්සන් 🐼

💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️
(❌⚠️️මෙම කතාවේ සියලුම අයිතීන් කතෘ සතු වන අතර කිසිදු අවස්ථාවක කතෘ අවසරයකින් තොරව මෙය උපුටාගැනීම හෝ වෙනත් කිසිදු සමාජ මාධ්‍ය අඩවියක පළ කිරීම සපුරා තහනම්⚠️️❌)
💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️💜️

සමහරවිට අපිට දේවල් ගැන තීරණ ගන්න කලින් අනික් කෙනා එක්කත් කතා කරලා ඉන්න එක හොඳයි නේද...??? නම්ජුන් හ්‍යුන්ග්....
කාර් එකේ පැසේන්ජර් සීට් එකේ වාඩි වෙලා හිටපු කෙනා කිව්වේ නම්ජුන් හිතන්නේ මොනවා ගැනද කියලා එයාට අදහසක් තිබුණ නිසා....

🐨හ්ම්ම්ම්ම්ම්... මං ජින් එක්ක කතා කරන්නම්...

.

.

.

.

.

🐨ජන්කුක්... ඔයා ආයෙත් හොටෙල් එකට යන්න... මං ජින්ව මීට් වෙලා එන්නම්

🐰හරි හ්‍යුන්ග්

ඔව් ඔව් මෙච්චර වෙලා නම්ජුන් එක්ක හිටියේ ජන්කුක් තමා... එයාට තියෙනවා කිව්ව වැදගත් වැඩේ මේක තමා... එතකොට නම්ජුන්ට උදව් කරනවා කිව්ව කෙනත් ජන්කුක් තමා...

🐨ඔයා හිතනවද මට එයාව හොයාගන්න පුළුවන් වෙයි කියලා ජන්කුක්...

🐰අනිවාර්යයෙන්ම... මං අප්පගෙනුත් විස්තර අහලා බලන්නම් හ්‍යුන්ග්... එයා අපේ ඕනම දේකට අපිත් එක්ක ඉන්නවා කියලා ඔයාලා දන්නවනේ...

🐨මට තවත් අන්කල් ජියෝන්ට කරදර කරන්න ඕන නෑ ජන්කුක්.... එයාට අපි ඕනාවටත් වඩා කරදර කරා....

🐰එයාට අපිව කරදරයක් නෙවෙයි හ්‍යුන්ග්... එයා අනිවාර්යයෙන්ම අපිට හෙල්ප් කරයි ඇත්තටම එදා වුණේ මොකක්ද කියලා හොයාගන්න....

🐨හ්ම්ම්ම්ම්
ජින් මේ දේවල් කොහොමද දන්නේ කියලද ඔයා හිතන්නේ ජන්කුක්....

🐰ගෙස් කරන්න පුළුවන්... ඒත් ජින් හ්‍යුන්ග්ගෙන් අහලම දැනගන්න එක හොඳයි කියලයි මට හිතෙන්නේ

The Boyz Next Door || Taegi || Jihope || Namjin || On GoingWhere stories live. Discover now