14.bölüm(KALBİM KARNIMDA!)

166 8 5
                                    

Niye bu hayat bana mutlu olmayı yasaklıyordu?niye?kimin günahına girmişti ki?..Kabul küçükken bir kaç defa bakkaldan çikolata çalmıştı ama bunun günahının bu kadar ağır olacağını bilse hiç işler miydi bu günahı?Yoo bu,bu bunun bedeli olamazdı peki ne yapmıştı Aysu?HİÇ!

İsyancı düşüncelerinden kendini çekip aldı,belki de Allah onu sınıyordu??Evet kesinlikle onu sınıyordu.Bu biraz hatta 18'indeki bir kız için fazlaca ağır sınavdı.

Prensesin beyni aslında çok hızlı çalışıyordu kendisi bile farkında değildi,şimdi ki düşüncesi liseye yönelikti.

Hiç sevmediği o liseye!Bu hayatta ki ne kadar lanet işler varsa hepsini lisede görmüş,duymuştu.Sağlık derslerinden hele ki nefret ediyordu...

...

Kore stajından dönmüştü iki ay önce ,lise son sınıfaydı.Daha Kore'ye gelin olacağından habersizdi..

O sevmediği sağlık derslerinden birinin şimdi canlı uygulamasına girecekti,kalbi nasıl atıyordu!Ameliyat aşkından değildi elbette bu ilk gireceği doğumdu hem de ikizlerin doğumuydu!..

Ameliyat haneden çıktıktan sonra sadece ağladığını hatırlıyordu.İşte o zaman ANNE olmak istediğini çok iyi anımsıyordu.

''Allah'ım bu ne muazzam bir şeydi!Kadın olduğuma ilk kez bu kadar çok şükrediyorum.Bana da nasip et Allah'ım ,ANNE OLMAK İSTİYORUM.''hala aklındaydı,gözündeki yaşı silerek, o kadının sancıları normalde ölümdü ama o canlı için ölmek hiçte fena fikir sayılmazdı.

Bunu için sevinçliydi yani,az çok kadın doğum dersinden hatırlıyordu hamilelik belirtilerini.Gerçekten hamile olabilir miydi?Elbette olurdu,o kan kolundan değildi ya,çok iyi hatırlıyordu.Peki ya diğer yani? o ne diyordu?

...

''Allah'ım be dünya d en çok istediğim şeye sahip olabilirim şuan ama beni istemeyen biriyle.''Bu ne demekti Allah'ım! onu sevmeyen bir adam ve onun çocuğu olabilir miydi karnında?

(1 GÜN SONRA)

Bunu öğrenmenin elbet bir yolu vardı ama nasıl?Bunu da çözecekti ama önce kum torbasını yumruklaması lazımdı yoksa kendine zarar verebilirdi.

Spor odasına geçti Aysu,Ji mea'nın pis sırıtışlarını hatırladıkça daha hızlı vuruyordu torbaya,abisinden aldığı dövüş dersleriyle-daha doğrusu dövülme dersleriyle-eli bayağı sertti.

..

Ji hoo golf eşyalarını bırakmak için spor odasına geçti,prensesi kum torbasına yumruklarken bulmuştu.Belli ki bayağı sinirliydi.

''Birini yumruklamak istiyorsan,canlı mankenlik yapabilirim.''Ji hoo'nun sesiyle kendine geldi Aysu.Bu teklifle onun gözünde vahşi bir yaratık gibi görünecek olsa da hayır demeyecekti.

Ji hoo'ya vuracaktı bu defa.Gözlerini sıkıca yumdu ve elini yumruk yaparak prensciğine vurdu.

Sert mi vurmuştu ne?

Ji hoo şaşkın bakışlar arasında prensese çember takarak kolarından tutarak yere bıraktı.

''Karnıma vurma!'' ne zannediyor bu kız kendini, gerçekten ona vuracağımı mı?

''Neden miş o, böyle kural yoktu.''

Gözleri yine nehir olmak istemişti Aysu'nun,üstündeki ağır bedene bakmadan

''Çünkü artık..''dedi yutkundu.

''Artık kalbim karnımda.!!!''

-SON-

DÜNYA AŞKI(TÜRK KIZI KORE PRENSESİ OLURSA?)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin