TANIM
Romantik komedi ve Dram yoğrulmuş birazcıkta Trajedi ve geçmişteki intikamlar.. Ülkelerin siyasi içeriği olarak yapılan bir anlaşma daha doğrusu güçlü devletin isteğiyle olan bir anlaşama..
Kore de ki kraliyet ailesi 50 yıl önce başlattığı ülkeler arası birlik politikasında diğer ülkelerden prenslerine prenses seçiyorlar..
Peki bu sene Türkiye den bir kız olursa ? Üstelik sıradan bir aile den ise bu kız?
'AYSU' lise öğrencisi ve hak kazandığı staj için Türk kızların favorisi Kore'ye gidiyor,kralın onu beğenmesiyle gelin oluyor..
Kralın nasıl gözüne giriyor peki ? Tamama mı ile bu hayata ters kız, bütün hayatı değiştiği gibi bütün hayatı da değişiyor tüm dünyaya meydan okuyan bir Türk kızı...
ANA KARAKTERLER..
Aysu:Sevecen matrak konuşkan bir kız ama bir o kadar da duygusal[Yengeç burcu ] zeki değil ama hırslı.
Ji Hoo :Sevgisiz yetişmiş bir genç,ülkenin prensi.İçindeki çocuk çıkartacak biri lazım?
zeki ve birazcıkta başlarda kibirli..-İlk bölümler biraz daha uzun olacaktır geriye dönük yazdığım için başlarda karışık gelebilir umarım seversiniz-(ileri bölümlerinde kişiler eklenecektir.)
**1.Bölüm** Neredeyim Ben?***
ARKADAŞLAR GERİ DÖNÜŞÜMLÜ YAZDIĞIM İÇİN BAĞLANTILARI İYİ ANLAMANIZI İSTERİM KARIŞIK GELEBİLİR VE İLK BÖLÜMLERDE KÜÇÜK YAŞALARINDAN BAHSETTİĞİM İÇİN BİRAZ DAHA ÇOCUKÇA YAZDIM UMARIM BEĞENİRSİNİZ.7.BÖLÜMDEN İTİBAREN GERİ DÜNÜŞÜMLÜ YAZMAYACAĞIM,İLERİSİ İÇİN LAZIM OLDUĞUNDAN BİRAZ DETAYLI OLACAK.BEĞENMENİZ DİLEĞİYLE...
***
Şuan gerçekten kendime çok kızıyorum.Çok doğru bir söz var bu hayatta,bizim şer gördüklerimizde hayır vardır. Artık kesinlikle inanıyorum...
Uzun zaman oldu sessizliği dinlemeyeli,özlemişim..Türkiye gibi. 6 ayda oldu buraya geleli.Belki bir iki hafta geçmiş olabilir,ilk geldiğimde lisedeki gibi şafak sayardım -bir zamanlar tabi k - artık şafaklarım da alıştı bu ülkeye yadırgamıyor eskisi gibi saydırmıyor kendini.
O da ne öyle? Galiba yüzümde sivilce cıktı yada çıkacak aynaya bakmadan doğrulayamam tek bildiğim elime sert bir kitlenin geldiği ve bastırınca acıdığı.Ergenlikte bile sivilcemin çıktığını hatırlamıyorum ne olduysa lisede.Sınavlar gerçekten cehennem azabı gibiydi işte bir o zamanları çıkardı birde çok çikolata yediğimde.
Çikolata? Tadını bile unuttum burada yok böyle tatlılar annemin güzel ev yemekleri..Kültür farkı yemekleri de etkiliyor tabi. Buranın en güzel yemeği benim için en tuzsuz ve en yağsızı ,alışmışız biz bir kere bol salçalı nefis yemeklere.Doğruyu söylemek gerekirse baştan aç geziyordum-biraz da inattan-bundan dolayı on kilo verdim en çok buna seviniyorum .Türkiye de her yıl boyumla beraber kilomda artardı,hep eşit gezerdiler kardeş gibi. Bu yüzden de toplu ve olduğumdan yaşça büyük gösteriyordum.Şu anda yaşım oturduğu için hem de zayıfladığım için kendimi daha güzel buluyorum-sivilce hariç-.
çok kıskanç olduğumdan her şeyi elde edinceye kadar çabalardım -kilo hariç- şimdide beş ayda Korece' yi söktüm. Türkçe gibi artık,hep o prens bozuntusu yüzünden, ona yakışır olmam lazımmış mışta mış mış...pıg gerçekten çok sinir bozucu egoist insan.Bilmiş bilmiş konuşmaları da yok mu?..Keşke Korece' yi geç öğrenseydim,iletişim kurmazdık biraz daha ama ne olur ki ? Hakkını da yemeyeyim çok zeki..Dört ay bile çekmedi Türkçe 'yi öğrenmesi yani yine iletişim kuruyor olacaktık,..En sinirime giden bana durmadan bir şeyler yaptırıyor olmaları..Sanki ben istedim buraya gelmek,zorla getirdiler bildiğin ve ben ayrıca bunlar gibi lüks yaşamın içinden gelmiyorum diğer tabirle köylü kızım.Beni buraya alıştırmaktan ise sürekli kurs kurs...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜNYA AŞKI(TÜRK KIZI KORE PRENSESİ OLURSA?)
Non-FictionKore hayranlarına gelsin :) Türk Kore karışımı hikayemiz :)