(SENİ KENDİME AŞIK EDERİM) Bölüm 12-13

207 7 8
                                    

https://www.facebook.com/pages/Elif-Oral-yazar-/1485905048341349?ref=hl

TÜRK KIZI KORE PRENSESİ OLURSA?

YAZAR:ELİF ORAL

12.BÖLÜM(SENİ KENDİME AŞIK EDERİM)

Gerçeği bilen tek kişi Ji hoo idi.Bu neyi değiştirirdi ki?Aysu ona inanmayacaktı...

Bahçeden WC kapısına gelmişti Ji hoo.Prenses sadece onu WC de görmüştü ,öncesi...öncesi yoktu!

***

Aysu eve doğru ilerleyen arabanın içinde tutamadığı göz yaşlarıyla boğuşuyordu.Cama kolunu dayamış,iç çekiyordu.Sadece kalbi acıyordu...Kalbi?gerçektensevmemiş miydi Ji hoo onu?Hiç mi sevmemişti?Büyükanne...ah büyükanne bu kalp yarasını kim çekecek şimdi kim ha?

''Hayvan Ji hoo niye yaptın bunu, niye?Allah belanı versin senin!O kıza da lanet olsun, bu hayata da.''yol bitmeseydi daha fazlasını da sayabilirdi Aysu.

Adamın dedikleri,halkın onu sevmemesi zerre kadar canını acıtmıyordu.Koşarak şatoya girmişti,odasının kapısını açtı prenses,sinirden yanlış yere mi girmişti? yoo burası onun odasıydı.

''Odama ne oldu''diye sinirle bağırıyordu prenses.Yanına gelen hizmetçi;

''Efendim odanızı taşıdık.''Odasının yerinde yeller esiyordu prensesin,odası artık kütüphane olmuştu.

''Peki odam nerede acaba?''kimsenin duymasını istemezmiş gibi hizmetçiye yaklaşarak.

''Yandaki oda efendim''

...

Deliye döneceğim az kaldı!Bir odam kalmıştı el atmadıkları,sinirle odaya girdim.Bir dakika!Burası Jİ hoo'nun odası! benim burada ne işim var?Açtığım kapıdan geri dönerek

''Benim odam nerede?''diyebilmiştim.

Büyükanne sesimi duymuş olmalı ki-ki bu yaygarayı duymamış olması imkansız-koridora geldi.

''Burası kızım,bundan sonra Ji hoo'nun odasında yatacaksın-bastırarak-''Beraber''demişti.

''Hayır''aynı anda benimle biride eşlik etmişti cevabıma.Durun bakalım kimmiş? Kim olur kraliçe.İlk defa aynı fikirdeyiz galiba.Büyükanne kraliçeye dönerek sert bir şekilde;

''Sana kararlarımı sormadım''

Tabi sormada da benim suçum ne büyükanne?Ji hoo da gelmişti,çok güzel bir kare(!)olduk.Çekemeyeceğimdaha fazla bu meymenetsiz suratları.

...

Aysu,Ji hoo'yu da görünce küpleri yay sisteminde oynamaya başladı.Kapıyı kapatıp eline geçen ilk vazoyu yere fırlattı.

''Lanet olsun kimse benim ne istediğimi sormuyor!Köpekmiyim ben! ip bağlayın boynuma bari.''

Sayma işlemini yaparken Ji hoo çoktan yatağının kenarına oturmuştu,ne diyecekti şimdi?

Hışımla açılan kapıyla kendine geldi prenses.Bu kraliçeydi,elini havaya kaldırıp işaret parmağıyla prensesi dürtüyordu

''Sen ne yaptığını zannediyorsun,aşağılık''

Ji hoo yatağın üstünden kalkarak annesin elini tuttu.Aysu prensin arkasında kalmış şaşkınca izliyordu olanları.

''Kraliçe aşağılık dediğin insanın senden daha üstün olduğunu,istediği zaman elinden kraliçeliğini alabileceğini unutma istersen.''

Bu doğruydu.Prenses ve prensin istediği an kral kraliçe olma yetkileri vardı,nasıl olsa 18ini doldurmuşlardı.

Kraliçe neye uğradığa şaşırmıştı,bu oğlu muydu?Kimi savunuyordu bu çocuk?Kraliçe hışımla elini çekip odadan çıkmıştı bile.

DÜNYA AŞKI(TÜRK KIZI KORE PRENSESİ OLURSA?)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin