https://www.facebook.com/pages/Elif-Oral-yazar-/1485905048341349?fref=ts
8.BÖLÜM(LÜTFEN İZLEME!)
İkimiz de bir anlam veremiyorduk bu imkansızdı,nasıl olmuştu ki? Bu büyükanne'nin ilacında ne vardı,sarhoş olmuştuk galiba başka türlü mantıklı açıklaması yok bence.Aslında rüya gördüğümü hatırlıyorum ama değilmiş meğer...En son Ji hoo'nun dudaklarına yapıştığımı hatırlıyorum.Aklımda başka bir şey yoksonrasıyla ilgili!İnşallah Ji hoo hatırlamıyordur(Amin.)Ayysh! yüzüne nasıl bakacağım şimdi? Ahh! büyükanne ahh biliyor bunun hesabını soracağımı,adaya gitmiş güya tatile(!)gelsin görecek o.
...
Bu nasıl oldu hala aklım almıyor,aklımda canlanan tek sahne;Aysu'nun düğmelerini çözdüğümdü.Beynime kazınmıştı bu sahne ama gerisi yok!kesinlikle içtiğimiz bitki çayları içkiliydi.
...
Odama geçtim hızla,yatağımın üstüne kendimi zor attım,beynim durmuş gibiydi.Yıllarca sevdiğim erkeğe sakladığım bu beden artık kirliydi.Sevdiğim adam?artık bu imkansızdı biliyorum ama böyle olmamalıydı,yine biliyorum ki Ji hoo bana aşık olamaz ah!ne bileyim kafam karma karışık..
O gün teyzemlerde otururken oldu her şey,son kez Yağız'ın karşısındaydım,nefesini sesini duyuyordum,-okula geldiğini saymasak-ve hayatım orda değmişti işte...
Ne olurdu her zaman çekmeyen bu lanet telefon çekmeseydi, çalmasaydı?
niye açmıştım?Komutan staj haberini orda vermişti,niye vermişti? O yan sınıfta ki Aysu'ya da, hocama da, komutana da bu hayata da ben...Tövbe Yarabbim insanın ağzını bozduruyorlar.
Aysu hala çözemediği bu hayata küfürler savururken gözleri kalbinin kaldıramadığı bu yüke yenik düşmüştü.Şuan en güzel şey uyumaktı onun için.
...
Uyandığımda yatağımın üstünde bir kutu vardı,kutuyu açtığımda bir cd ve bir not ''izle''...
Keşke izlemeseydim bu ji hoo ile o gece yaşadıklarımızın kanıtıydı,kesin büyükanne yollamıştı.
Ah! büyükanne affetmeyeceğim seni..inanmadığımı anladığı için mi yolladı bu lanet şeyi? Bir dakika! izledi mi yoksa ahh! ölmek istiyorum hemen şimdi,cellat yok mu?
Olmaz olur mu? bak kapıda geliyor,bir saniye gelme!
video'yu görürse? Ji hoo...birgün gerçekten kalpten gideceğim,şimdi olsa?,hemen...of..
''Ne yapıyorsun öyle''
''Hiç..film izliyorum''
''Film mi?''bu kız gerçekten çok umursamaz.
''Ne izliyorsun?''diyerek yatağa yaklaşmıştı Jİ hoo.
Bir hışımla kendimi nasıl bilgisayara sardığımı hatırlamıyorum,bilgisayarı kaptığım gibi yataktan fırladım.
''Sanane,hem sen çıksana!niye geldin? görmek istemiyorum seni pis sapık''
''Ben miyim sapık?Dün öyle demiyordun,ne oldu şimdi?sapık ben miyim sen misin?Üstüme sen atladın unutma istersen!''
Ne gerçekten yaptım mı?Büyükanne,Büyükanne!yaktın beni.Sesimi kestim sadece,ne diyebilirdim ki adama?
Yanıma iyice yaklaştı,ne olduğunu anlamadan şaşkınca bakıyordum.Bilgisayarı kollarımdan kaptığı gibi odasına kaçması bir oldu.Eşşek,eşşek kafam!Nasıl anlamadım ki?
Peşinden koştum,bilgisayarı yeniden açmış tam izlemek için başlatacakken kendime engel olamadım,ağlayarak;
''Ne olur izleme,bırak,lütfen...''
Ji hoo gerçekten ne olduğuna anlam veremese de,izlemekten vazgeçmişti.Kader ya işte ,şans
büyükanneden yanaydı yine.Bilgisayarı prensese uzatırken çoktan video açılmıştı.
-SON-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜNYA AŞKI(TÜRK KIZI KORE PRENSESİ OLURSA?)
No FicciónKore hayranlarına gelsin :) Türk Kore karışımı hikayemiz :)