(TEŞEKKÜR EDERİM SEVGİLİM!)Bölüm 10

165 8 5
                                    

https://www.facebook.com/pages/Elif-Oral-yazar-/1485905048341349?fref=ts

10.BÖLÜM(TEŞEKKÜR EDERİM SEVGİLİM!)

YAZAR:ELİF ORAL

YORUMLARINIZI BEKLİYORUM

Eee...İkizim de yok ki! yaklaştı..yaklaştı.Bu Ji mea'ydı.Kraliçenin göz bebeğiydi,hani bilmese kızı zannedebilirdi.

Kıyafet,takı,makyaj her şeyi ile prenses gibiydi.Mankenleri aratmayan fiziği prensese''Seni ezeceğim'' iması veriyordu.Aralarındaki tek fark Aysu'nun parmağındaki prenses olduğunu simgeleyen yüzüktü,bir o eksikti Ji mea da.

Aysu'nun şu durumda Ji mea dan tek artı yönü mavi gözleriydi.

....

Aysu adamın kollarından hızlıca sıyrılmış,Ji mea'nın kocasının yanına oturmasını beklemeden hışımla salondan çıktı.

''Az kaldı Aysu,az kaldı dayan''diyerek kendini klozetin üstünde buldu,artık rahatça ağlayabilirdi.

Kalbi inanılmaz acıyordu,elini kalbinin üstüne götürerek

''Allah'ım lütfen onu kalbime düşürme''deyebilmişti.

İyide ne alakaydı bu şimdi?Asıl ağlaması gereken konu''Ji mea''değil miydi?

Umurunda bile değildi o.Nasıl anlamamıştı ki kraliçenin oyununa geldiğini,gerçekten şu beyni çok iyi çalışıyordu ama hep geç...

Kraliçe bir daha benim kim olduğumu hatırlatmak istemişti anlaşılan,benden niye bu kadar çok nefret ediyor?Prense hatta tüm herkese çirkin olduğumu kanıtlamak istiyordu.

Bu durum,bu hayattaki bir kadına yapılması gereken en acı itiraftı...

Ant olsun ki kraliçeye de Ji mea denen o süs bebeğine de ödetecekti,daha TÜRK kızını tanımamışlar anlaşılan.

...

Ji hoo WC'nin kapısına gelmişti,bir kaç defa sessizce''Prenses''diye çağırmıştı.Sonun da dayanamayıp içeri girdi.

''Seni geri zekalı burası bayanlar tarafı''diyerek,ağlamaktan kızarmış gözlerini yıkıyordu Aysu.Sonun da oturmalı tuvaletinden ayrılabilmişti demek ki.

Ji hoo normalde bu lafı geri ödetirdi ama bu defa hayır.

''Özür dilerim Aysu,bilmiyordum.''

...

Eve vardıklarında kraliçenin alaycı bakışlarıyla karşılaştı Aysu.

''Düşmansa düşman kraliçe,madem beni delirtiyorsun gelin olarak bende kaynanama yardım edeyim ve oyununa eşlik edeyim değil mi sevgili kaynanacığım?'' diye içinden geçiriyordu Aysu.

Kralın toplantı odasına doğru geldiğini gördü Aysu,o gelene kadar bu işi halledecekti...

Ji hoo'ya yaklaştı,boynuna ellerini doladı ve yanağına öpücüğü kondurarak''Teşekkür ederim sevgilim,seni seviyorum''diyerek odasına çoktan geçmişti Aysu.

Kapının aralığından arkadasın da bıraktığı sahneyi izliyordu şuan.

İşte! gözümle gördüm,şımarık prenscik kraliçeye bir şey demeden ıslık çalarak odasına geçti.

''Aslanım benim,yürü be koçum!boynuna bir daha sarılasım vardı da neyse''niye kendi kendine konuşuyordu prenses.

Kraliçecik huhu? morardı mı bir yerin,sen benimle baş edebileceğini mi zannediyorsun?Dur daha oyun yeni başlıyor..

...

Kraliçenin memnuniyetsiz bakışlarını keyifle izlemişti prenses.Hizmetçilerden de Büyükannenin geldiğini duymuştu!

Koşarak çoktan büyükannenin yanına varmıştı.Bu tatlı kadını görünce dayanamayıp başını dizlerine koyup,kollarıyla gizledi göz yaşlarını.

''Kalbim acıyor büyükanne''hıçkırmıştı bu defa.Kendini daha fazla yapmacık gülümsemelerle kandıramayacaktı.

Büyükannenin her şeyden haberi vardı,aldıkları nefese kadar!

Nasıl müthiş planını uygulamışsa şimdide o planı sanata dönüştürecekti.

şimdiki planı neydi?

-SON-

11.BÖLÜMÜN ADI:(SÜRTÜK)

GÖRÜLEN ŞEYLER HERZAMAN DOĞRUYU İFADE ETMEZDİ,BU YANLIŞ NEYDİ? PRENS NEDEN BU KADAR ÜZÜLMESİNİN SEBEBİ NEYDİ?

YİNE BİR TELEVİZYON PROGRAMI VE YİNE MÜTHİŞ BİR OLAY!

TÜM DÜNYAYI ÇALKALANACAK BİR OLAY!

DÜNYA AŞKI(TÜRK KIZI KORE PRENSESİ OLURSA?)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin