S I X T E E N

1K 69 2
                                    

DEAN

Delaney csókolni kezdett, mikor a legkevésbé számítottam rá, így kellett egy másodperc, amíg felfogtam, majd visszacsókoltam. Egyik kezét a hajamba vezette a másikkal pedig a pólóm aljához nyúlt. Pár pillanat alatt már a nyelvünk is egymás szájában mozgott és ettől kezdtem elveszíteni a fejem. Nem tudta mit kezdett el ezzel.

A barna haján és a hátán végigsimítottam, majd végül a feneke alá nyúltam és felemeltem. Rögtön közrefogott a fekete shortba bújtatott lábaival, majd a kezeit is a nyakam köré fonta.

-Laney nem akarom, hogy utána megbánd. Komolyan.-mondtam két csók között.

-Ne aggódj emiatt.-mélyen a szemembe nézett, majd ködössé vált minden és azon kaptam magam, hogy már a nyakát csókolom és szívogatom, amit tudtam, hogy nem kéne, de akkor valahogy mégsem érdekelt.
A fehér csipkés felsője hátulján felfedeztem egy cipzárt, amit elkezdtem lehúzni, majd megálltam, hogy biztosan akarja-e. Delaney belemosolygott a csókunkba és bólintott. Azonnal levettem róla, majd az ágyra ültem, ahol az ölemben kötött ki.

Ahogy egymás ajkait ostromoltuk, Laney a csípőjét mozgatta, ami egyre jobban kikészített és arra késztetett, hogy levegyem róla az összes ruhát.

De ő megelőzött és az edzős pólómat először a nyakam vonaláig feltűrte, majd elszakadva a számtól a földre dobta. Többet akartam ebből a lányból. Egyre többet és egyre jobban. Hagytam, hogy a szürke melegítőmet lehúzza, majd észbe kaptam.

-Delaney, ezt nem muszáj, ha nem akarod!-utasítottam és megpróbáltam a lehető legudvariasabb lenni ebben a helyzetben, mivel ő nem csak egy random lány, akit megdugok, hanem ő egy barátom, aki rengeteget tud rólam. És bár azt mondtam neki nem kell, ő mégis lehúzta a nadrágomat és teljes teret engedett magának, majd egyszerűen a kezébe vette.
Így kényeztetett egy ideig, majd a száját is társította hozzá, ami kihozott belőlem pár nyögést és morgást, mivel iszonyú jól esett.

Amint abbahagyta, felállt és egyszerre nyúltunk az ő farmerjához és lehúztuk róla, majd ugyan így tettünk a bugyijával.

-Gyönyörű vagy Laney!-súgtam a fülébe és a nyelvemet végighúztam onnantól az ajkáig, majd egy heves csókcsata után fordítottam a helyzeten. Delaney a hátán feküdt, így könnyebben hozzáférhettem a nőiességéhez. Először az ujjaimmal körkörös mozdulatokat írtam le rajta, majd két ujjamat is beléhelyeztem. Mindeközben a hasán, majd a nyakán, végül a száján nyaltam végig, így az ujjaim a hüvelyében, a nyelvem pedig a szájában járt táncot.

Belőle is kitört pár nyögés, de akkor még nem tudta, hogy a legjobb hátravan.

-Még ne élvezz el Laney-m, még nem csináltunk semmit.-mondtam, mire elmosolyodott és újra csókba hívott.

Amikor már késznek éreztem magam és őt is, kinyitottam az éjjeliszekrényem fiókját és kivettem belőle az óvszert, amit magamra is görgettem, majd az egyik mellét markolászva már benne voltam. Eleinte lassan mozgattam a csípőm, de miután láttam és éreztem, hogy többet akar, meg is adtam neki. Hangosak voltunk, az nem kérdés. Nagyon reméltem, hogy anyám és Henry nem toppannak be ma éjjel, csak reggel.

-Dean..-sóhajtotta Laney, mikor már kezdett a csúcsra érni. De ekkor fordult a kocka, ő vette át az irányítást és lovagló pózban folytatta tovább. Barna hosszú haját hátrafogtam, illetve az egyik kezemet a derekán pihentettem, jobban mondva az ujjaimat szinte belé mélyesztettem. Rekedt hangon én is eleresztettem a nyögéseimet, amelyeket Delaney egy-egy magabiztos mosollyal nyugtázott. Körmeivel a mellkasomon és a hasamon nyomokat hagyott, miközben továbbra is heves tempóban mozgott fel és le.

Storm in our heartsWhere stories live. Discover now