DELANEY
Persze végighallgattam a srácokat, illetve tudtam, hogy Jason keresztbe akar majd tenni, így már próbáltam vele beszélni a dologról.
Nem igazán volt partner a dologban.Az egész este feszült volt. Dean-nek megint rossz kedve lett, így sietősen el is ment, Owen pedig ahogy majdnem minden vasárnap, most is itt aludt.
Másnap reggel nagyon durván korán keltem, mivel Owen kitalálta, hogy kondizni megy.
-Nem jössz?-neki is jó reggelt.
-Nekem ma nincs gym nap. Csak holnap.-dörzsölgettem a szemeimet.
-Tesó ma hétfő van, tegnap volt pihenőnap.-nézett rám furán, miközben öltözködött.
-Ja akkor majd este vagy délután. Tökmindegy hagyj aludni.-hozzávágtam egy párnát és amennyire próbáltam, nem tudtam visszaaludni.
-Na akkor lépek. Ha mégis van kedved ott találkozunk.-nagy sóhajtás után, mikor már kiment az ajtón, utánakiabáltam.
-Jó várj, adj tíz percet.-na hát ebből öt az ágyból való kimászással telt el, a másik öt az öltözködéssel és még meg kellett fésülködnöm, meg kajálnom.
-Olyan jó volt ez a tíz perc, hogy háromszor meg kellett ismételni?-csapta fejen magát Owen.
-Jó hát gondolhattad volna. De mindegy, mehetünk. Nem fogsz elkésni.
-Már úgyis mindegy...-beszálltunk Owen autójába és pár percen belül ott is voltunk.
Nekem lábnap lett volna, de kitaláltuk, hogy inkább edzzünk együtt és így lett egy kardió. Mondjuk pont jó volt ez így reggelre. Kellőképpen kifáradtam, de legalább letudtam mára ezt is, így már csak a softball maradt.
Az egyetem szerencsére elég laza volt, ahogy a délutánom is, mindaddig, amíg le nem mentem a pályáról. Bevettem a gyógyszereimet és egy dühös Hannah jelent meg előttem.
-Huh, valaki ideges!-néztem nagyot a lányra.
-Ideges? Felrobbanok Delaney. Érted? Felrobbanok!-kiabált rám. Owen-re néztem, aki csak vállat vont. A lánnyal kissé eltávolodtunk egymástól mióta Jackson-nal van köztük ez a kapcsolat szerű dolog, de továbbra is szeretem, csak fura néha.
-Mi történt?-zavartan pillantott ránk és tényleg el sem tudtuk képzelni, hogy mégis mi történhetett.
-Tudod van Peter, a hülye Dean még hülyébb haverja.-bólintottam.-Azt mondta ma, hogy Jackson komoly kapcsolatot akar. Delaney én nem vagyok a kapcsolatok embere.-megfogta a ruhámat és rángatni kezdett.
-Nyugi van, engedj el. Ez nem akkora tragédia. Mondd neki, hogy neked nem ezek a szándékaid vele.-nem tűnt kielégültnek a válaszommal, amit szóvá is tett.
-Szerinted ez ilyen egyszerű?-horkantott fel.
-Igen.-mint egy kórus, úgy mondtuk egyszerre Owen-nel és a barátnőm háta mögött megjelenő Jackson-nal.
-Szerintem van mit megbeszélnetek.-mosolyogtam kellemetlenül és megfordítottam Hannah-t.
-Kösz. Ezért eljössz a halloweeni buliba.-szemet forgatva bólintottam és odalöktem a sráchoz.
YOU ARE READING
Storm in our hearts
Romance-Pontosan olyan vagy.-mért végig szemérmetlenül. -Mégis milyen?-fontam össze a karjaimat magam előtt. -Mint a neved, Delaney.-felvette az asztalról a cuccait, majd mintha itt sem lett volna távozott. Magamra hagyott a gondolataimmal, amik egyre inká...