3

220 11 0
                                    

Hyunjin'le birlikte lunaparkın anasını ağlattıktan sonra evimize dönmek için arabaya bindik. Hyunjin kemerini takarken " Çok eğlenceliydi. Bunu tekrarlamamız lazım." Ona karşı gülümsedikten sonra bende kemerimi taktım ve eve doğru yola çıktık.

Gözlerimi açtığımda kendimi yatağımızda buldum. Sanırım arabada uyuya kalmıştım. " Fe- Oh uyanmışsın bile. Bize pizza söylemiştim. Bide Minho'lar geldi. Han'da var. Hadi onu biraz sevindirelim." "Tamam geliyorum."

(Burda kesmek istiyorum çünkü birşey söyleyeceğim. Yazdığım  " Mor his " ve bu fic bağlantılı olacak. İsterseniz Mor His ficini de okuyabilirsiniz. Eğer Jisung'un durumunu öğrenmek istiyorsanız bu fici ( mor his ) kaçırmayın derim. Neyse kaldığımız yerden devam.)

Yataktan kalktım ve mutfağa girer girmez Jisung'un boynuna atladım arkadan. "Peter! Hoşgeldin." "Hoş bulduk." dedi Minho tabakları sofraya koyarken. " Valla çok açım. Hadi herkes sofraya." Hyunjin'in komutuyla herkes sofraya oturdu. Minho karşımda, Hyunjin onun yanında, Jisung ise yanıma oturarak kare şeklinde oturduk. Minho'nun dikkatini çekmek için boğazımı temizleyince Hyunjin' le Minho bana baktı. Jisung ise önündeki pizzayı didikliyordu. Başımla Jisung'un işaret ederek durumunu sordum. Minho'da hala aynı der gibi başını salladı. Bu sefer Hyunjin  bana " Nasıl düzelticez bu çocuğu" der gibi bir bakış attı. Jisung geçmiş travması nedeniyle piskolojisi bozulmuştu. Changbin ve Jeongin'de dahil beşimiz onu düzeltmeye çalışıyorduk. "Hadi Peter'cığım. Lütfen pizzanı yer misin. Aç kalmanı isteniyorum" dediğimde Minho'da bana katılarak " Yongbok haklı Han'ım. Hadi be sevgilim yapma şunu."

"İstemiyorum."

"Bak Han, hepimiz buradayız. O olaylar birdaha yaşanmıycak. Hepimiz senin yanındayız. Sende bize destek olur musun lütfen?" Hyunjin elini karşısında duran Jisung'un omzuna koyarak söylemişti. Jisung ise başıyla onaylayıp yemeğini yemeye başlamıştı.

Biraz sohbetin ardından Minho ve Jisung gitmek için kalkmışlardı. Onları uğurlayınca Hyunjin'e birkez daha sordum. " Sence düzelir mi? Minho'nun bizden yardım istemesini anlıyorum ama ya düzelmezse. Onu Changbin ve Yang'la da tanıştırmış. Sence çevresinin artması geçmişini tetiklemez mi?"

"Çok endişeleniyorsun sevgilim. Evet Minho'nun Jisung'un geçmişi hakkında söyledikleri şeyler kötüydü katılıyorum ama biz şuan ona yardımda bulunuyoruz. Eminim ki düzelecektir. Sen merak etme." Bu sözleri üzerine yarı dolu gözlerimle Hyunjin'e sarıldım. "Film izlemeye ne dersin? Keyfini yerine getirir." "Tamam." Hyunjin beni elimden tutarak oturma odasına getirmiş ve film seçmem için kumandayı uzatmıştı. " Sen izleyeceğimiz filmi seç bende birşeyler getireyim." Hyunjin'i başımla onaylayıp koltuğa oturdum ve filmlere göz atmaya başladım. Filmi seçmemle Hyunjin'in dün yaptığım brownie dolu tepsiyle gelmesi bir olmuştu. Hyunjin ışığı kapatarak sinema ortamı yaratıp yanıma oturdu. Filmi başlatıp kafamı omzuna yasladım ve filmi izlemeye başladık.

...

Anlaşılma | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin