Chan'ın kliniğinden dönmüştüm. Biraz olsa da rahatlamıştım aslında. Ama şuan kimsenin yüzüne bakacak halde değildim. Adımlarımı eve yöneltip yürümeye başladım. Caddeden dönmüştüm ki içki satan bi yerle karşılaştım. Bi şişeden ne olabilirdi ki. Kafamı dağıtmaya ihtiyacım vardı. Düşünmeden o küçük mekana girdim. Henüz öğlen saatleri olduğu için çok kişi yoktu. Ama burası çok kötü alkol kokuyordu. Sanırım eve alıp evde içsem daha iyi olur. Direk kasaya doğru yürüdüm. "Merhabalar."
"Hoşgeldiniz beyfendi ne alırsınız."
"Ne olduğunu bilmiyorum sadece bir şişe verin yeter."
"Sizi biraz kötü gördüm. Bakın, alın bu üç şişeyi. İlk seferiniz galiba, bizden olsun."
"Hiç gerek yo-"
"Kafanızı rahatlatmaya ihtiyacınız var gibi gözüküyorsunuz."
"Teşekkürler."
"Sonra tekrardan bekleriz."
Elimdeki poşetle birlikte eve doğru yürüdüm. Zaten gelince kendimi yine yatağa atmıştım. Hiç enerjim yoktu.
Bi süre sonra uyandığımda direk olarak saati kontrol ettim. Saat gece yarısına geliyodu. Baya bi uyumuşum. Yavaş adımlarla kalkıp kendimi mutfağa sürükledim. Bi şişeden ne olabilirdi ki. Jelatinini açtığım şişeyi bi bardağa döküp ağzıma dayadım. Hala içmek için yeterince cesur değildim. Sonra içinden gelen o istekle ani bi şekilde bardağı diktim. Boğazım yanıyordu resmen. Ama bu belki de ilk içişim olduğu içindi. Bi bardak daha doldurdum kendime. Bi bardak daha, bi bardak daha. 3. şişeye geçtiğimde direk olarak şişeden içiyordum. Kafam mayışmaya başlamıştı.
Hyunjin'in bakış açısı
Otel odasında öylece tavanı izliyordum. Tek damla uykum bile yoktu. Felix'in yaptıklarına hala inananamıyordum. Herşeye o sebep olmuştu. Onu hala sevmeme rağmen bu yaptıklarını da affedemiyordum. Telefonumun çalmasıyla irkilmiştim. Bu saatte kim ararki. Zaten saat olmuş gece yarısı. Telefon ekranındaki ismi görünce çok olmuştum. Niye arıyoduki şimdi. "Felix?"
"Aşkım nasılsın."
"İyi değilsin Felix."
"Hadi ama ben çoook iyiyim."
"Felix içtin mi sen?!"
"Yaaaaa alt tarafı bikaç şişe."
"Felix saçma bişey yapayım deme geliyorum hemen."
Telefonunu kapatıp anahtarı ve telefonumu da alıp arabamı direk olarak eve sürmeye başladım.
( weseesnaurr sonraki bölümde olacaklar... )
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlaşılma | Hyunlix
FanfictionH: Sevgilim, artık çözer misin şu ipleri? F: Ama daha yeni başlamıştık sevgilim. F: Çok eğleniyorum...