23

67 3 3
                                    


"O-o ölmüş."

"N-ne?!" Çığlığımla birlikte hepimiz şokla Changbin Hyung'a bakıyorduk. "Ne diyorsun mk güzel şaka." Hyunjin inanmaz bi şekilde kafasını iki yana sallarken Changbin'in elindeki kanlarla birlikte gözümden bir damla yaş süzülmüştü. "Nasıl olabilir!" Chan hızlıca içeriye koştuğunda hepimiz onu takip ettik. Tam Jisung'un odasına girecekken hepimiz odanın hemen yanındaki kapısı açık banyoya gözü kaydı. "Siktir bunu farketmedim." Changbin önden gidip banyodaki cesedi kontrol ettiğinde hepimize olumsuz bir bakış attı. "Ne oluyor burada!" Seungmin titreyen gözlerini daha fazla tutamadan gözyaşlarını serbest bırakmaya başladı. Changbin tam biz Jisung'un odasına girecekken kapının kulpunu tutmuş ve izin vermemişti. "Girmeyin lütfen, çok kötü."

"A-ama Chang-"

"Hayır dedim. Chan, sen gel sadece. Lütfen."

Jeongin reddedilince sessizce geriye çekildi. Chan başıyla Changbin'e onay verdi ve kapıyı aralayarak içeri girdiler. "Ben ondan özür dileyecektim.."

"Felix..."

Ben hızlıca dış kapıya doğru ilerlerken Hyunjin de peşimden gelmiş ve tam çıkacakken kolumdan tutmuştu. "Yapamadım Hyunjin. O-o-"

"Şşşşt sakin ol."

"İkisi de öldü Hyunjin nasıl sakin olayım!"

"Neyin kavgasını yapıyorsunuz yine."

Seungmin yanında Jeongin'le yanımıza gelmişti. "Bakın ben ambulansı çağırayım sonra ne olduğunu çözelim tamam m-" Hyunjin daha sözünü bitiremeden kolumu çekip koşarak evden çıktım.  Sokaklarda nereye gittiğimi bilmeden koşmaya başladım. Nefesim tükeniyordu. Nasıl olmuştu....

Anlaşılma | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin