Pandangan Anggun mula kabur. Dia agak kepeningan. Kesan pil khayal yang disumbat paksa kedalam kerongkongnya mula berbisa.Peha Anggun dikuak paksa.
"Taknaklah." Tangan gatal suaminya yang menjalar mula ditepis kasar.
Arjuna mula berang melihat Anggun yang masih tidak mengalah.
Niatnya mahu Anggun dibuli oleh semua orang. Seperti yang dia kena suatu masa dahulu. Tetapi dia sedar akan sesuatu.
Anggun sangat serupa dengan dirinya suatu masa dahulu. Perwatakannya ketika sekolah menengah dahulu dan Anggun sekarang berusaha sedaya upaya untuk tidak dipijak. Walaupun mental dan fizikal mereka hancur total.
"Asal kau susah sangat nak kalah huh? Kalau aku jadi kau dah lama aku bunuh si Andika tu. Sebab dia lah adik dia menderita!" Arjuna tangkas menahan tangan isterinya lalu dipinkan ke katil.
"Kenapa awak buat saya macam ni? Apa yang awak dapat? Abang saya dah terima balasan. Kenapa awak nak seksa kami lagi?" Rintih Anggun. Dia menolak dada suaminya dari terus mendekati.
Arjuna tidak menghiraukan soalan isterinya. Egonya terasa tercabar sejak Anggun memenangi projek tersebut bersendirian.
Dia membenamkan wajahnya ke leher isterinya lalu digigit dan dijilat.
Anggun menggeleng kepala tidak mahu. Dia mahu menolak tetapi kepalanya terasa pusing. Badannya terasa panas. Dia tidak rela disentuh seperti pelacur dihadapan kamera milik Arjuna.
"Saya ni adik musuh awak. Awak tak jijik ke sentuh saya...jilat saya?" Anggun mula bermain permainan psikologi.
Arjuna terhenti. Ada betul jugak cakap Anggun. Seketika dia termenung kosong.
Anggun menghembus nafas lega melihat Arjuna mula mengendur dan melepaskan dirinya.
Seketika dia tergelak kecil. Anggun mengerutkan dahi melihat Arjuna.
"Kau ingat aku rasa 'barang' kau sebab aku sayang kau ke? Aku nak tunjuk kat abang kau..yang aku dah menang. Aku dapat badan kau iaitu adik dia sendiri. Aku rakam ni sebab aku nak tunjuk kat abang kau lah." Arjuna mula bermain permainan psikologi isterinya.
"Awak nak tunjuk kat Andika?"Anggun terkejut. Badannya mula menggeletar. Kamera itu diperhati panik.
"Tch.. perempuan bodoh!" Arjuna mencapai kain tudung isterinya lalu mengikat tangan Anggun ke kepala katil.
"Kau nak main permainan psikologi bodoh kau dengan aku? Kau ingat aku bodoh bebal macam kau ke? Hmm?" Soal Arjuna. Tangannya mula menjalar meramas buah dada isterinya.
Arjuna bangkit dari katil lalu mencapai pil biru didalam poketnya.
Pil itu diangkat dan ditunjuk.
"Tadi tu pil khayal..pil ni pulak..pil perangsang. Mahal aku beli kat Siam. Khas untuk kau sorang. Satu biji pun kau dah boleh turn on macam pelacur malam ni. Sebab tu aku letak..dua biji." Jelas Arjuna. Anggun menggeleng kepala tidak mahu.
Arjuna memasukkan dua pil perangsang itu didalam botol air mineral lalu digoncang.
"Empph taknak!" Anggun mengemam bibirnya tidak mahu menelan air mineral bercampur pil perangsang itu.
"Buka mulut!" Arjuna memaksa. Akhirnya air mineral itu masuk juga kedalam tekak isterinya.
Anggun mula merasa tidak senang duduk. Badannya panas. Wajahnya merah. Wajahnya mula berpeluh.Dia seperti mahukan sesuatu.
Arjuna membetulkan kedudukan kamera.
Wajah Anggun ditekap kedua belah tangan. Anggun mula meracau apabila disentuh sedikit
YOU ARE READING
Love Me Again [Completed] ✅
Romance[KARYA PERTAMA] DEWASA Viewer Discretion 🔞 Explicit Content 🌚 Hidup Anggun Sufiya berubah 360° apabila terjatuh ke dalam lembah penipuan sehingga mengahwini seorang lelaki yang merupakan mangsa buli abangnya di sekolah dahulu, Arjuna. "Retak diba...