Bab 11 🔞🌚: Sayang?

30.3K 104 2
                                    


"Oh...dayus? Sini aku tunjuk kau erti sebenar 'dayus' tu apa." Rambut Anggun ditarik.

Bahu isterinya ditolak sehingga terbaring ke katil.

"Cukuplah!" Anggun mula meronta.

"Aku rasa kau tak faham ni dayus tu maksud apa. Aku nak ajar kau la sekarang ni sayang." Arjuna mengerutkan kening. Pipi Anggun dielus.

Isterinya mula menangis. Tangan menutup dada dan muka. Tidak rela disentuh.

Arjuna menghela nafas melihat Anggun yang enggan menurut nafsunya.

"Fine. Aku bagi balik kad kredit kau. Aku benarkan abang kau makan makanan dalam rumah ni. Aku tak sakitkan Andika. Aku bagi full access kau dan abang kau dalam rumah ni. Tapi bayarannya..." Arjuna melorotkan matanya memandang tubuh Anggun.

Isterinya mula bergetar takut.

"Bayarannya?" Soal Anggun.

"Badan kau. Kau kena rela lah sayang." Arjuna merungkaikan tali leher lalu mengikat kedua belah tangan isterinya.

Anggun mula berbelah bahagi. Demi abangnya dia sanggup berkorban apa sahaja. Dia redha jika dia perlu menebus semua dosa abangnya.

"Kau kan hamba seks aku? Remember? Perjanjian kita semalam?"
Pujuk Arjuna. Batinnya sudah meronta mahukan Anggun.

"Saya bukan hamba seks awak. Saya isteri sah awak." Anggun tidak suka digelar dengan gelaran hina itu. Dia bukan perempuan simpanan suaminya.

Nafsunya memuncak sejak isterinya meninggikan suara padanya. Egonya memaksa dirinya untuk mendominasi Anggun kembali.

"Saya taknak. Lepaskan saya. Saya takkan jatuh pada awak kalau awak anggap saya semata-mata hamba seks." Anggun bertegas.

"Kau yakin?"Arjuna membenamkan wajahnya ke leher isterinya. Mengucup. Menjilat. Menggigit.

Telinga isterinya ditiup perlahan sebelum digigit manja.

Buah dada montok Anggun diramas.

"No bra tonight?" Arjuna mencuit puting isterinya dibalik t-shirt ketat itu.

Anggun menggigit bibir menahan rasa apabila diperlakukan begitu.

Arjuna kemudian menjilat dan menyedut buah dada itu dibalik t-shirt putih itu sehingga menampakkan puting coklat muda.

"Ughhh." Anggun merengek perlahan. Dia terseksa. Keliru. Sekejap dia dihina dan dicerca. Kemudian dia dibelai dan dikucup pula.

"Best tak pelacur?"T-shirt putih itu diselak sebelum suaminya kembali meratah rakus buah dada milik Anggun.

Arjuna kemudiannya turun mengucup perut dan menggigit sisi pinggang isterinya.

Paha Anggun dikuak. Kali ini paha mulus itu dicium dan dijilat.

"Uhhhh." Anggun mendesah apabila suaminya menjilat kemaluannya.

"Awak buat apa ni? Taknak. Situ kotor." Anggun cuba mengepit pahanya kembali. Tetapi ditahan oleh lengan Arjuna. Tangan suaminya kemudian meramas dan menggentel buah dadanya.

Anggun mula meronta. Dia seperti hilang akal. Dia semakin mahukannya. Lebih-lebih lagi apabila Arjuna berlembut dan menyentuhnya dengan penuh seni.

Anggun kembali mendesah lebih kuat. Dia terasa seperti mahu terkencing.

"Awa-k...saya..nak terkencing." Anggun tergagap menahan nikmat.

Arjuna mengangkat wajahnya memandang tepat mata isterinya. Hidung dan mulut Arjuna penuh dengan cecair nikmat Anggun.

Lelaki itu kemudian lebih rancak mengerjakan kemaluan isterinya.

Paha Anggun bergetar. Seketika kemaluannya memancut air jernih.

"Awak..saya terkencing." Anggun mahu menangis. Pipinya merona merah.

"Shhh. Kau tak pernah masturbate ke sebelum ni? Ni bukan kencing lah ni squirt." Arjuna bertanya.

Anggun menggelengkan kepala. Dia tidak pernah melakukan perkara terkutuk itu. Jadi dia tidak faham perkara sumbang itu.

Arjuna ketawa jahat. Naif dan polos benar isterinya ini.

"Meniarap" Arah Arjuna. Ikatan di tangan isterinya dilepaskan. Anggun menurut akur.

Bahu Anggun digigit. Arjuna kemudian turun menjilat dan mengucup belakang badan isterinya. Punggung Anggun diramas kasar.

Anggun hanya mengigit bantal tidak mahu merengek manja.

Arjuna perlahan memasukkan kelelakiannya didalam faraj isterinya dari arah belakang.

"Fuck. Ketat sia kau." Arjuna mendayung laju tetapi agak sukar kerana faraj Anggun sangat sempit.

Anggun akhirnya mengeluarkan desahan dan dengusan manja. Terasa seperti mahu meletus di dalam farajnya.

Dayungan semakin laju. Anggun mula tidak tentu arah. Pertahanannya roboh sejak diulit penuh seni oleh Arjuna. Jari jemari Arjuna menyelit erat jari jemari Anggun. Badan Anggun melengkung ke bawah. Punggungnya naik keatas bagi memudahkan kelelakian suaminya terus menujah.

"Best tak sayang? Hmm?" Soal Arjuna. Dia seperti sudah lupa hakikat bahawa Anggun adalah adik kepada musuh ketatnya.

Arjuna kemudian membalikkan tubuh Anggun. Dia mahu melakukan posisi missionary pula.

Arjuna kemudian menujah lebih laju. Kaki Anggun diletakkan di atas bahunya. Tangannya sibuk meramas buah dada mekar isterinya yang melantun.

"Uhhhh sayang." Anggun mendesah.

Arjuna seperti sedar dari mimpi. Dia kemudian menampar wajah Anggun lalu mencekik leher isterinya.

"Kau tau tak aku paling pantang dengan orang yang tak dengar cakap. Tadi kau masak kat abang kau. Sedangkan aku tak bagi. Sekarang ni kau panggil aku sayang. Panggil aku tuan la pelacur. Kau ni bodoh ke?" Bisik Arjuna keras.

Anggun memegang pipinya yang pijar.

Rahang isterinya dicengkam. Tujahan diperlahankan.

"Panggil aku apa?" Arjuna menyoal keras.

"Tu-an" Nafas Anggun tersekat menjawab.

"Pandai pun kau." Cekikan dilepaskan. Wajah Anggun ditampar lembut.

Arjuna kemudian membenamkan wajahnya ke buah dada isterinya sebelum menujah lebih laju. Menjilat dan mengulum. Mereka bertukar dengusan dan desahan sehingga sama-sama menuju ke kepuasan yang tiada penghujung.

Arjuna menghela nafas berat setelah klimaks dan melepaskan sperma didalam faraj isterinya. Seperti selesai lari marathon sahaja lagaknya.

Anggun membelakangi suaminya sebelum menutup kedua belah buah dada yang tidak ditutup oleh seurat benang.

Lelaki itu menoleh kearah isterinya yang tertidur pulas.

"Ini semua salah kau Andika! Sebab kau adik kau akan terima balasannya. Aku akan pastikan adik kau sendiri yang akan bunuh kau." Amuk hati Arjuna.

Amarahnya belum selesai apabila Anggun melanggar perintahnya. Egonya tercabar. Tunggulah. Dia akan balas semua kebiadapan isterinya esok hari!

-

Love Me Again [Completed] ✅Where stories live. Discover now