Afra için işlere odaklanmak hiçbir zaman bu kadar zor olmamıştı. Okuduklarını anlamıyor, toplantılarda konuyu takip edemiyor ve duyduğu çoğu şeyi algılayamıyordu.
"Afra hanım siz gerçekten iyi misiniz?" diye sordu asistanı. Normalde cin gibi olan kız birkaç gündür aval aval geziyordu.
"İyiyim şey...ne sormuştun?"
"Toplantıya bekleniyorsunuz"
O gün aldığı ve hayatında bir daha böylesini alamayacağını düşündüğü öpücüğün etkisindeydi halen. Ferit ilk öpücük olarak küçük bir buse tercih etmemiş, fransızlara ders vermek, o iş böyle yapılır demek istercesine öpmüştü Afra'yı ve sonuç ortaydı. Afra hiç bir şeye odaklanamıyordu.
Öncelikle Mert ile arasındaki ilişkiye nasıl isim verilirdi onu düşünüyordu. Henüz bir adı yoktu ve iş yerinde bir ilişki yaşamak hiç etik değildi. Bunun yanında kendine itiraf edemese de o öpücükten bir daha istiyordu. Aynı öpücük ve birebir aynı sahneyi yaşamak için geriye kalan ne kadar ömrü varsa verebilirdi.
Toplantıya hiç gidesi yoktu. Burada oturup akşama kadar, Mert'in dudaklarını hayal etmek istiyordu. Afra'nın vücudunda daha önce hissetmediği kıvılcımlar vardı. Demek ki cinsel çekim dedikleri böyle bir şeydi. Gerçi bu terimi de Dick king'den öğrenmişti.
Asistanıyla beraber toplantı salonuna ayaklarını sürüyerek girdi. Sorun var diye acil toplantı talebinde bulunmuştu Dick king ekibi. Normalde Afra toplantıya girmeden öğrenirdi sorunun ne olduğunu ama bu defa acele etmemişti.
Salondaki büyük yuvarlak masada tüm ekip ve...Mert hazır halde bekliyorlardı. Afra onu görünce bir an ayaklarındaki tüm gücü kaybetmişti.
"Afra hanım büyük bir sorun var"
Bence de dedi Afra içinden, hemen sağında kalan ve hafif sırıtarak Afra'ya bakan Mert geçen büyük bir sorundu.
"Ne-nedir?"
"Radyo televizyon üst kurulu yayın saatimizi değiştirmemizi istiyor, gece 12 den sonra izin tanıyor bize sadece"
"Nedenmiş o?"
"Aile birime verilen zarar ve toplum üzerinde oluşan ahlaki yıkım"
O an, Mert dahil toplantıdaki da herkes kahkaha atmıştı. Dick King rekordan rekora koşarken akılları neredeydi. Ayrıca Türk halkının ahlak değerleri pamuk ipliğine bağlıydı, rüzgar esse ahlaklarına zarar geliyordu.
"Peki...neler yapabiliriz?"
Proje sorumlusu yayın saatini ileriye taşımanın olumlu ve olumsuz yanını anlatırken onu dinlemeye gayret gösteriyordu Afra. Tüm duygu organlarını o tarafa yönlendirse de, maruz kaldığı bakışları göz ardı edemiyordu. Herkes konuşan adama bakarken Mert sırıtarak Afra'ya bakıyordu.
"Bence Afra hanım digital bir içerik formuna geçebiliriz. Böylece Rtük'ün kıskacından da kurtuluruz"
"Olabilir, peki seçeneklerimiz neler?" dediğinde herkes aynı anda önlerindeki laptopları açmıştı.
"Netflix ve amazon"
"Hayır bence Acun medya bunu duysa dökmeyeceği para yok"
Afra verilecek bu kararın çok ciddi olduğunu biliyordu. Öncelikle reklamdan kazandıkları para artık olmazdı ama bir yandan da bu platformlar dick kingi almak için daha önce çok savaşmıştı.
"Pekala öncelikle kârımızdan çok, bize verdikleri yetkileri inceleyelim"
"Biz inceledik Afra hanım, özellik şu madde. Şimdi size iletiyorum"