30.Bölüm"Sana ciddi ol dedim, herşeyin içine sıç demedim"

2.2K 163 45
                                    

Afra buna asla hazır değildi.

Kendisine sürekli ben şimdi ne bok yiyeceğim diye soruyor ve asla ciddi bir cevap alamıyordu. Birazdan odasına asistanı gelecekti, daha doğrusu onu kendisi çağırmıştı. Çocuk Mert ile yaptığı tüm o konuşmaları duymuştu ve... Allah kahretsin! O konuşmalarda ne ararsan vardı!

Şimdi odasına gelen çocuğa ne diyecekti?

Bu konuda ciddi bir yardıma ihtiyacı olduğu için bu durumu Mert'e de anlatmış ve sende gel demişti ama canlı yayında yapılan kondom testi sonrası kazanan firma teşekkür için kanalı ziyarete gelmişti ve Mert'te onlar ile birlikteydi.

Kapısının cılız bir tonda çalındığını duyan Afra "Gir" diye seslendi ve asistan çocuk yavaşça kapı aralığından içeri geçti.

"Buyurun Afra Hanım"

"Gelsene...otur şöyle"

Konuşmaya nasıl başlasa, önce neyden söz etse asla bilmiyordu çünkü dünyanın en rezil şeyini yapmıştı ve bu çocuk tanık olmuştu.

"Öncelikle... ben her şey için özür dilerim" dedi.
"Eminim çok şaşırmışsın-"

"Tahmin bile edemezsiniz" diye lafını kesti çocuk.

"Bazen insan kendinden hiç beklenilmeyeni yapıyor ve.. olabiliyor böyle şeyler"

Bir işkolik olarak birgün böyle bir konuşma yapacağını hiç düşünmezdi ama yapıyordu Afra. Kendi rezilliğine açıklık getiriyordu ve bunu yaparken tek başınaydı. Mert'in onu böyle bir anda yalnız bıraktığına inanamıyordu.

"Evet... şey biz Mert bey ile yani aramızda bir şeyler var"

"Bunu gayet iyi anladım Afra Hanım"

Bu çocuk her zaman böyle sivri dilli miydi Afra emin olamıyordu ama lafları altındaki gizli anlamlar çok kırıcıydı.

"Bunu şu an kimse bilsin istemiyoruz"

"Anlıyorum"

"Evet yaptığımın çok etik bir hareket olmadığını ve bana hiç yakışmadığını kabul ediyorum ama..."

"Ama?"

"Bunu gizli tutmaya devam etmemiz lazım"

Çocuk buna karşılık bir şey dememiş, sadece kafa sallamıştı ve bu Afra'nın daha kötü hissetmesine neden olmuştu. Bu utancı ömrünün sonuna kadar ilk günkü gibi saklayacaktı.

"Gerçekten seni maruz bıraktığım durum için özür dilerim"

"Sorun değil Afra hanım ama kulaklığımı devre dışı bırakırsanız çok sevinirim"

"Ah elbette"

Bu sözler sonrasında kimseden ses çıkmamış ve uzun bir süre sessizlik olmuştu. Afra'nın düşüneceği çok fazla şey vardı ve bunlardan bir taneside geciken regl döngüsüydü. Bütün bunların üstüne birde hamile kalırsa intihar edebilirdi. Derhal bunu açıklığa kavuşturmak zorundaydı!

"Öyleyse seni buraya kadar yordum" diyerek halen odasında oturan asistanı göndermenin kibar bir yolunu seçti.

"Tekrardan seni bu kadar şaşırttığım  için-"

"Aslında pekte şaşırmadım" dedi çocuk sandalyeden ayağa kalkarken.

"Şaşırmadın mı?"

"Evet şaşırmadım"

"Nasıl yani?"

Afra çocuğun ne demek istediğini gerçekten anlamamıştı.

"Afra hanım yapmayın Allah aşkına. Mert bey aşırı seksi bir adam ve bu her kadının aklını çelebilir. Sizde büyüsüne kapılmışsınız işte"

Dick KingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin