"Siz kafayı mı yediniz? Ciddi ciddi soruyorum artık!"
Oldukça hareketli geçen gün Afra'nın tek cümlesi ile durulmuştu ama amcanın harareti bir türlü düşmüyordu.
"Yapmayın etmeyin! Mert'i ipe götürürler.Yol yakın iken uzlaşmaya gidin"
Onun için halen tek çözüm yolu gidip Serenay ile işbirliği yapmak ve her denileni kabul etmekti.Bu yüzden Mert'i yeniden harekete geçirmek için elinden geleni yapıyordu. Bu defa medeti sağında oturan avukattan umuyordu.
"Avukat bey sizde bir şey söylesenize!!"
"Mert bey ve Afra hanım ben anlamadım. Plan neden durduk yere değişti?"
Aslında planı o ana dek kimse bilmiyordu ama Afra'nın tek sözüne hiç duymadan, düşünmeden Mert'in tamam demesi beklenen bir şey değildi. Hayatında alabileceği en büyük riski almıştı.
"Yaa konuşsanıza!" diye çemkirdi yaşlı adam en son olarak.
Afra masanın üzerine kollarını uzatarak, ellerini birbirine kenetledi ve derin bir nefes alarak konuşmaya başladı.
"Bundan tam bir ay önce, buraya geldiler değil mi?"
"Kimden bahsediyoruz" diyen avukata Afra gözlerini devirerek "Sizce?" diye karşılık verdi.Afra'nın en çok tahammül edemediği şey salaklıktı.
"Serenay hanım ve ekibi bir ay önce yani ödül töreninden hemen sonra buraya geldi"
"Eee?"
"Buraya gelilp Mert'i tehdit ettiler ve yalan bir ilişki için zorladılar"
"Eee?"
Amca bugün hiç olmadığı kadar gergindi ve hiç bir şey demeden alık alık Afra'yı dinleyen yeğenine bir tane çakmak istiyordu. Salağın hayatı kaymak üzereydi ama öylece oturuyordu.
"Mert ve siz başta kabul etmediniz hatta Mert hayatında başka biri olduğunu ve o tüm itirafların ona yapıldığını söyledi"
"Allahım çıldıracağım şimdi! Eee maviş? Evet bunlar oldu bitti?"
"Ve bütün bunlar, burada bizim toplantı salonumuzda oldu ve bizim toplantı salonumuzda kameralar mevcut"
Afra'nın bu sözleri herkes tarafından anında idrak edilemedi ama Afra susarak onlara gerekli süreyi tanıdı. Amcanın yaşadığı o kısa aydınlanma yüzünden gayet net okunabiliyordu. Sinirli ve gergin ifadesi gevşemiş,yerini şaşkınlık almıştı.
"Bir dakika bir dakika?" diye sordu heyecanla.
"Toplantı salonlarında ses kayıt ediliyor mu???"
Onun bu heyecanına karşılık Afra sakince omuz silkti ve "Bilmiyorum" dedi. Böyle yapması menajer amcanın heyecanını balon gibi söndürmüştü.
"Hayda o zaman ne önemi var?"
"Ses kaydı alıp almadığını bilmiyorum ama..." dedi Afra kısa bir süre dönüp Mert'e baktıktan sonra
"Onlarda bilmiyorlar"
Herkesin yüzünde aynı anda aynı şekilde şaşkınlık ifadesi oluştu. Sonunda planı anlamışa benziyorlardı.
"Oha" dedi amca kaşlarını kaldırarak.
"Bizde onları mı tehdit edeceğiz"
O kadar uzun zamandır onlar tarafından tehdit ediliyorlardı ki bu fikir hoşuna gitmiş duruyordu. Avukat ise kısa çaplı bir şokun içerisindeymiş gibiydi.
"Ananı avradı...kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi bu maviş"
Eh... Afra'da buralara gelmek için çok fazla kurtla aynı sofrayı paylaşmıştı. Bir sabah uyandığında kendini yapımcı olarak bulmamıştı.