Melania Klum: 17-letnia (skończy 18) dziewczyna,
szarooka ciemna szatynka.Modelka. Interesuje się muzyką i malarstwem. Zwykle nosi za duże spodnie, obcisłe topy, trampki i czasami sukienki. Ma idealne wcięcie w talii,duże sliczne usta, idealny nos i piekne sliczne oczy. Jej wlosy sa cieniowane (chodzi o zcięcie ich i o lekko grzywke). Jej cechy to m.in.: odważna, miła, troskliwa, dobra, imprezowiczkai wrażliwa. Wzrost: 165cmTom Kaulitz: 19-letni brązowooki gitarzysta zespołu Tokio hotel. Starszy z bliźniaków. Jego wcześniejsza fryzura to dredy, lecz teraz czarne warkoczyki. Interesuje się graniem na gitarze i głównie muzyką, lecz również zmienianiem kobiet jak skarpetki. Chce miłość na jedną noc. Jego styl skupia się na za dużych ubraniach i trampkach. Ma piękne, piwne oczy i bardzo śliczne, męskie rysy twarzy. Jego cechy to m.in.: szczęśliwy, czasami nie panuje nad sobą, imprezowicz.
Bill Kaulitz: 19-letni brązowooki piosenkarz zespołu Tokio hotel. Młodszy z bliźniaków. Znany też bardzo ze swojego wyglądu i ciągle innych, lecz cudnych fryzur. Jego styl to punk boy, czyli głównie czarne ubrania i fascynujący makijaż. Interesuje się śpiewaniem, czyli muzyką tak jak jego bliźniak Tom. Jego cechy to m.in.: miły, zabawny, przyjacielski, pełen radości, pomocny.
Suzan Grande: 18-letnia niebieskooka blondynka, czyli najlepsza przyjaciółka Melanii. Zawsze ją wspiera. Jej styl to y2k i zwykle ubiera sie tak by zawsze miała coś widoczne. Wspiera swoją przyjaciółkę zawsze kiedy tego potrzebuje. Jej cechy to m.in.: pomocna, wredna (dla tych, ktorzy tego potrzebują)
imprezowiczka, nie zakochuje się szybko. Wzrost: 170cmPOZOSTAŁE POSTACIE: rodzice Melanii, Georg, Gustaw, Paul.
!!!WSZYSTKO DZIEJE SIE W 2009 (technologia i styl jest jak w 2023)!
CZYTASZ
He loves me...ONLY ME | Tom Kaulitz |
Romance17-letnia dziewczyna,czyli modelka Melania Klum od 2007 jest fanką zespołu Tokio hotel. Dwa lata później udaje jej się razem z przyjaciółka zjawić się na jednym z koncertów. Po koncercie wysoki, seksowny chłopak w warkoczykach, czyli 19-letni Tom Ka...