נ.מ איזבל
-הייתי בדרכי הביתה מנסה לחשוב למה שהקאפו של איטליה בכבודו ובעצמו יבוא הוא לחפש אותי? למה אני? מאיפה הוא מכיר אותי?.
בזמן המחשבות כנראה שלא הייתי ככ מפוקסת בדרך כי מעדתי על אבן אבל בשנייה האחרונה לפני שהראש שלי נפגע ברצפה בחוזקה מישהו תפס אותי. הסתכלתי אחורה תוך כדי עדיין לא שחרר ממני את האחיזה ובהה בי אז הרשתי לעצמי לבהות בו גם. הוא היה יפה. היו לו עיניים שחורות כפחם, שיער שחור ובקצוות שלו חום חלש, קו לסת ולא היה לו גוף מפותח אבל טיפה מפותח וזה התאים לו מאוד. ״את בסדר?״ שאל ובהה לי בעיניים עם עיניו השחורות כפחם. ״כן תודה״ אמרתי.״את חדשה פה?״ שאל. ״כן, מה ככ שמים לב שאני לא מאיטליה??״ אמרתי.
הוא גיכך והרים אותי כי עדיין לא זזנו מאותה תנוחה. ווואו. יש לו חיוך מהמם.״אפשר לדעת מה השם שלך?״ שאל. ״איזבל, שלך?״ שאלתי. ״טרנר״ אמר. ״וואו, שם מיוחד״ אמרתי או יותר נכון גיכחתי. ״כן תודה רבה אהובה״. אהובה? איכס. אני שונאת שמות חיבה..
הוא ליווה אותי עד לבית וכל הדרך פטפטנו ומסתבר שהוא גר 5 בתים לידי. ״זהו זה פה״ אמרתי. ״פה?? את גרה פאקינג מול הקאפו?״ אמר או יותר נכון דרש לשמוע תשובה. ״כן מה הפאקינג בעיה פה של כולכם?? מי ישמע מי הוא. אני חושבת שאתם מגזימים בתגובה שלכם כי אני לא פוחדת מאף אחד וגם אתם לא צריכים לפחד מאף אחד. ובמיוחד לא מריידן דיקפריו הזה או כמו שאתם אומרים ״הקאפו״ המזויין הזה שלכם.״ התעצבנתי. הוא השתתק למשך דקה שלמה שבה ניסיתי להבין מה יש לו. הוא בהה מעליי אבל הרבה מעליי. כאילו הוא הסתכל על 2 ראשים מעליו. לא הבנתי על מה הוא הסתכל ואז זה הכה בי. פאקינג הקאפו עמד ממש מאחוריי וכנראה שמע את כל מה שאמרתי. פאק. פה הבנתי כבר שאכלתי אותה..
״את חושבת שאני קאפו מזויין?״ התכופף ולחש לאוזני. הרגשתי את הנשימה שלו על הצוואר שלי ופאק. לא אשקר שזה לא עשה לי משהו.. אבל בשנייה הפסקתי לחשוב על זה ועניתי לו בביטחון כי פאקינג לא מפחדת ממנו או מאף אחד אחר. ״לא חושבת, אומרת״. אמרתי לו ויכלתי להשבע שהרגשתי דרך הנשימה שלו שהוא היה עצבני בטירוף. והרגשתי טיפה של פחד אבל ניסיתי להתגבר עליה. ברגע שטרנר ראה את הקאפו המזדיין הזה הוא פשוט ברח. השאיר אותי איתו לבד באמצע הסמטה שלפני הבית שלי. חתיכת נקבה..
״אני רואה שאת אמיצה קטנה״ אמר. ״בהחלט אמיצה״ אמרתי.
אל תשאלו אותי מאיפה כל הביטחון הזה בא אני בעצמי לא יודעת.
״אנחנו עוד נראה כמה את אמיצה אמור״.(אהובה באיטלקית), אמר וכשהסתובבתי לענות לו הוא נעלם כלא היה.
משום מה אני אמורה לשנוא שמות חיבה אבל שזה בא ממנו..
מה אני עושה בכלל?! אסור לי לחשוב עליו. הוא הפאקינג קאפו ואני בטוחה שיש לו איזה מיליון זונות שרצות אליו בכל שנייה שהוא עושה צעד. וגם למה שהוא ישים עליי בכלל. כרגע זה נראה שאנחנו ביחסי שנאה מהצד שלו..
רגע? מה הוא אמר לי???
מה הפאקינג בעיה שלו איתי?
זה שכל איטליה מפחדת ממנו לא אומר שאני גם צריכה. בשבילי הוא כלום,בשבילי הוא סתם מישהו שיש לו בעיה קשה איתי.
אבל אני מרגישה שאני חייבת לפתור את הבעיה הספציפית הזאת..היי לכולםםם, תקשיבו אני אשמח להערכה כדי לדעת אם להמשיך לכתוב ושאני לא כותבת לאוויר..😅 לאב יו🥰
YOU ARE READING
הקאפו האכזר שלי{1}
Romance״תשחרר ממני כבר״ אמרתי גלגלתי את עיניי, מיד התחרטתי על זה. הוא משך אותי ממותניי והצמיד אותי לקיר ״מה עשית עכשיו?״ לחש לאוזני בהתגרות, ״מה אכפת לך,תחזור למועדון החברה שלך מחכה לך״ אמרתי בעצבים והוא הטיח את שפתיו על שפתיי, טעם ככ טוב אך נשיקה אכזרית...