נ.מ ריידן
-קמתי ב7 בבוקר כי הייתי צריך ללכת לטפל באיזה אחד מהמאפיה היפנית שניסה לחטוף אחד מהאנשים שלי.
קמתי הלכתי למקלחת וכשסיימתי לבשתי חליפה שחורה ולא לבנה כדי שלא תתלכלך בזמן שאני שם.
הלכתי לפתוח את החלון כדי שיכנס אוויר לחדר, ברגע שפתחתי אותו ראיתי מולי את החלון שלה. היא בדיוק התעוררה והייתה עם פיג׳מה צמודה שחורה ומעל לבבות וואו. היא הייתה נראת ככ טוב וצמוד עליה.. (מי שרוצה לראות את הפיג׳מה שיסתכל בתמונה למעלה)
היא הייתה נראת פאקינג טוב על הבוקר, עם גולגול מרושל גבוה,
היא בדיוק התמתחה וזה עשה לי איזה משהו.
מיד התפקסתי והלכתי אחורה כדי שלא יקרה משהו שאני לא רוצה.
רואי נכנס לחדרי ״למה ראיתי הרגע במצלמה של החדר שלך שמישהי ראתה אותך רוצח את היפני המזויין הזה ולא עשית פאקינג כלום???״ צעק עליי. ״למה יש לך מצלמה בחדר שלי?? יש לך פאקינג שנייה להוריד אותה ולא כדאי לך לנסות אותי היום.״ אמרתי וכשראיתי שהוא לא ענה והסתכל למיקום של המצלמה כמו טמבל מצאתי את המצלמה הנסתרת שלא הייתה כלכך נסתרת ואני פשוט דפוק שלא שם לב, הוצאתי את המצלמה מהמקום וניפצתי אותה בעזרת הידיים שלי.
״למה לא הרגת אותה??״ צעק. ״כי אני לא הורג נשים שכחת?״ אמרתי ברוגע כדי לשגע אותו. ״אבל היא ראתה את מה שעשית היא תלשין עליך!״ שוב צעק. ״דבר ראשון היא לא תלשין עליי ואני יודע את זה בוודאות, דבר שני גם אם היא הייתה מלשינה עליי זה לא כזה אכפת או משנה כי אני שולט במשטרה, שכחת שאני הקאפו?״ אמרתי. הוא נאנח והעדיף לוותר מאשר להתווכח איתי ויצא מהחדר בזעם.
אני יודע שהיא לא תלשין עליי כי היא צעקה באותו היום במועדון שהיא חייבת לי בענק. היא עדיין לא יודעת שאני ככ הולך להשתמש בזה.-ב8:30 כבר הייתי במועדון של המאפיה.
ראיתי את היפני יושב קשור שם על הכיסא כבר, כנראה ניק היה פה לפניי וקשר אותו. התקדמתי לעבר היפני ועל הדרך לקחתי איתי סכין חדה ושפשפתי אותה באבן כדי שתהיה חדה יותר וכדי להפחיד אותו.
״אתה לא יודע עם מה אתה מסתבך״ אמר היפני וגיחך. ״ווהו אני בהחלט יודע, אתם לא יודעים עם *מי* אתם מסתבכים.״ אמרתי.
״אנחנו עוד נרא״ אמר ושנייה לפני שסיים את המשפט רכנתי אליו עם הסכין והדבקתי אותה טיפה לאזור של הבטן שלו. ״בבבקשה ללללא״ ביקש וגמגם מהפחד. ״ממה קקרה אאתה ממתחרט פפתאום?״ אמרתי וגמגמתי גם כדי ללעוג לו, ״בבבקשה תשחרר אאותי אאני לא אלשין עעליך״ אמר בחצי גמגום. ״אין בעיה מבחינתי אתה עכשיו משוחרר רק חכה אני אעזור לך לפרום את הקשירות״ אמרתי לקחתי את הסכין מהבטן שלו והעברתי אותה לאזור של החבל כדי ״לפרום״ אותו,
״אתה באמת עושה את זה בשבילי? פראייר״ אמר בלחש את החלק האחרון בגיחוך וקם כדי לברוח מכאן. ברגע שהוא קם נעצתי לו את הסכין בגב, ואז כשהוא הסתובב נעצתי לו אותה בבטן ובאזור של הלב.
דם ניתז לצדדים בלי הפסקה והוא מת עם פרצוף של הלם. צחקתי עם עצמי למראה שלו והשארתי אותו זרוק, כשיצאתי מהחדר הודעתי לאנשים שלי שינקו אותו משם והלכתי.-שעה 00:46 אני יושב במשרד שלי וחותם על מסמכים שקיבלתי מאבא שלי כי אין לו זמן לחתום עליהם. מי שלא יודע אבא שלי עובד עם המאפיה הטורקית, הם חברים שלנו אז אין דאגה..
שמעתי צלצול שעורר אותי מהרצינות על המסמכים, ראיתי שזה היה ניק ועניתי. ״אחי צריך ללכת למועדון, שמעתי שמפוצץ שם היום וכל החברה מחכים לנו שם אמרתי להם שאנחנו בדרך״ אמר. ״בסדר אני מסיים משהו ומגיע, חכה לי שם.״ אמרתי וניתקתי את השיחה.-השעה 00:58 ונכנסנו למועדון, ״באמת מפוצץ פה מבדרך כלל, קורה משהו מיוחד היום?״ שאלתי את ניק. ״לא אחי אין לי מושג בדיוק כמוך מה הולך פה״ אמר. אני וניק התקדמנו למקום הישיבה שלנו. "תגיד זאת לא ההיא שסיפרת לי שהיא ראתה אותך הורג את היפני? נו מה השם שלה זה עומד לי על קצה הלשון, משהו עם ליז נראה לי״
אמר, הסתכלתי לכיוון שהוא הסתכל וראיתי שם את איזבל באמצע הרחבה רוקדת עם שתי חברות שלה ופאק היא נראת פאקינג טוב בשמלה הזאת. "כן זאת היא וקוראים לה איזבל" אמרתי בקול רגוע כדי שלא יחשוב דברים, הוא תמיד ידע לקרוא אותי.
״וואו היא באמת נראת טוב״ אמר. יכלתי להרגיש את העצבים זורמים לי בגוף ואין לי מושג למה אבל ניסיתי להרגיע את עצמי. ״כן, אה״ אמרתי. היו 10 דקות של דיבורים עם החברה ואני רק בהיתי בה.
ראיתי שמישהו התיישב לידה והם התחילו לדבר, הם דיברו כבר 5 דק.
היא הסתכלה הצידה כנראה חשבה שקראו לה או משהו, כשהיא הסתכלה הוא ניצל את זה שהיא לא ראתה ושם לה כדור שהתמוסס בכוס, ישר ידעתי מה זה. פאקינג סם אונס. הוא נתן לה את הכוס ולא חשבתי פעמיים, ״ניק אני תכף בא״ אמרתי לו ולא חיכיתי לתגובה.
רצתי והעפתי לה את הכוס מהיד. ״מה פאקינג קורה פה??״ שאלה בכעס, הסברתי לה מה היה ואני בעצמי הייתי כועס.
ראיתי שהוא מסתכל עליי בפחד ולא מוריד את העיניים והעפתי לו בוקס, העפתי אותו לרצפה והוא דימם מהאף ומהשפתיים ולא היה לו אומץ להרביץ לי בחזרה. ראיתי שהיא עמדה בצד ופחדה קצת אז הפסקתי. היא באה שמה לי את ידייה על החזה וביקשה ממני בדמעות שאני אפסיק והוציאה אותי לבחוץ להרגע, פאק הבחורה הזאת משגעת אותי. אחרי שדיברנו היא נשענה על הקיר ואני עמדתי מולה והתקרבתי אליה, היינו שנייה מלהתנשק ובדיוק החברות המזדיינות שלה צעקו לה אז היא הזיזה את הראש בכדי לחפש אותן, ״נדחה לפעם אחרת אמור״ לחשתי לה באוזן ויכלתי להרגיש שזה עשה לה משהו. לפני שהיא באה לענות הלכתי משם וחזרתי למועדון וראיתי שהיא לא חזרה, כנראה הלכה הביתה. ״איפה היית אחי״ ניק שאל, ״סתם טיפלתי באיזה משהו״ אמרתי לו. השעה 2:34 ואני חוזר הביתה כי כבר הייתי עייף.
חזרתי הביתה התקלחתי ועליתי למיטה, הלכתי לסגור את החלון כדי שלא יכנס בבוקר אור חזק מהשמש ויעיר אותי.
ראיתי אותה, היא לבשה חולצה שגדולה עליה בכמה מידות וטייץ צמוד קצר והיא הייתה נראת כזאת נקייה.
היא גם באה כנראה לסגור את החלון וראתה אותי,
הסתכלנו אחד על השנייה בלי לדבר במשך 2 דקות שלמות עד שהתקשרו אליה וזה הרס את מה שזה לא היה הרגע.
היא חייכה אליי ופאק יש לה את החיוך הכי יפה שראיתי אי פעם.
היא חשפה גומה אחת שמוסיפה הרבה.
חייכתי לה חיוך קטן וסגרתי את החלון אחרי שגם היא סגרה.
מה עובר עליי?
מה הבחורה הזאת גורמת לי???
היו לי הרבה מחשבות אבל העייפות אכלה אותי ונפלתי לשינה.הייי תקשיבו אני חייבת לדעת אם להמשיך כי אני מרגישה שאני ממש כותבת לאוויר ואין תגובות אין הערכה ואני רוצה לדעת אם אני לא מבזבזת מהזמן שלי סתם. אוהבת אתכם🫶🏼🫶🏼
YOU ARE READING
הקאפו האכזר שלי{1}
Romance״תשחרר ממני כבר״ אמרתי גלגלתי את עיניי, מיד התחרטתי על זה. הוא משך אותי ממותניי והצמיד אותי לקיר ״מה עשית עכשיו?״ לחש לאוזני בהתגרות, ״מה אכפת לך,תחזור למועדון החברה שלך מחכה לך״ אמרתי בעצבים והוא הטיח את שפתיו על שפתיי, טעם ככ טוב אך נשיקה אכזרית...