*מכיל הטרדה מינית ואלימות, מי שלא נוח לו יכול לדלג ולדבר איתי תמיד🫶🏼
נ.מ איזבל
-עברו יומיים ואני ככ מתרגשת לפגוש את מילאןן,אני וקייטי בדרך לשדה התעופה להביא את מילאן "התגעגעתי למילאן ככ היא הייתה חסרה לי" אמרתי בהתרגשות "זה מרגיש כאילו אני ומילאן לא נסתדר" אמרה קייטי, לא הגבתי כי בדיוק הגענו אל שדה התעופה ,התקדמנו לכיוון האנשים שירדו מהטיסה וחיפשתי בעיניי את מילאן,קלטתי אותה והיא קלטה אותי , רצנו אחת אל השניה והתחבקנו חזק. "כמה שהתגעגעתי אלייך יפה שלי" מילאן אמרה. "אני גם התגעגעתי אלייך ככ.״ אמרתי בשיא ההתרגשות,התנתקנו מהחיבוק והכרתי למילאן את קייטי. "מילאן תכירי זאת קייטי," "היי". אמרה מילאן ,"היי.״ אמרה קייטי. "אני חושבת שאנחנו חייבות לצאת למסיבה היום!״ קייטי אמרה , "כן מסכימה איתך" אמרה מילאן. לרגע התנתקתי מהכל ונזכרתי באותו הלילה במועדון למה שקרה וגל של חרדה ופחד עטף אותי.מילאן וקייטי לא יודעות מה קרה באותו היום וגם לא ידעו. "מילאן רק באת, אני אומרת בואו נלך אליי ונראה סרט או משהו למי יש כוח ללכת עכשיו למסיבה" אמרתי. "ממש לא אנחנו הולכות למסיבה הזאת בלי ויכוחים!!״ מילאן אמרה ונאנחתי בייאוש כי ידעתי שזה חסר טעם להתווכח על זה.-השעה כבר הייתה 23:35 וחיכינו לקרלו חבר של קייטי הברמן שהכירה במועדון באותו היום שהיינו במסיבה. אחרי 2 דקות קרלו הגיע וקייטי ישר קפצה עליו וחיבקה אותו. "מה קורה בנות?" קרלו שאל אותנו "אנחנו בסדר איך אתה?" שאלתי. "אני בסדר, יאללה כנסו לאוטו אנחנו באיחור אופנתי" הוא אמר. וכולנו גיחכנו כתגובה.
תוך 20 דקות הגענו למועדון והוא היה מפוצץ באנשים.
קרלו וכולנן התיישבנו על הבר "מה אתן רוצות?" קרלו שאל. ״6 שוטים בשבילנו קרלו" אמרתי. הוא הגיש לנו את השוטים שתינו כל אחת 2 במכה והרגשתי את החריפות עוברת בגרוני "וואי זה היה טוב״ קייטי אמרה. ״וואי כן" מילאן הסכימה איתה. ״בואו נלך לרחבה נשתחרר קצת" מילאן אמרה, היא ישר תפסה אותי ואת קייטי ומשכה אותנו אל הרחבה. נדחסנו בין כל האנשים שם והתחלנו לזוז לפי קצב המוזיקה ולרקוד. ״זה בסדר שאלך לשבת קצת עם קרלו?״ קייטי שאלה. ״כן ברור!״ עניתי. ״לכי על זה אחות״ מילאן אמרה לה וצחקנו לפני שקייטי הלכה משם. ״חייבת להגיד שהייתי בטוחה שהיא תהיה חיה בסרט כזאת אבל היא דווקא ממש חמודה״ מילאן אמרה על קייטי.
״כןן אמרתי לך שהיא מהממת״ אמרתי לה.
אחרי איזה 3 שירים שבזמנם רקדנו אחת עם השנייה הגיע השיר שלנו! (תפעילו את השיר למעלה)
התחלנו לזוז לפי קצב המוזיקה ולרקוד, הרגשתי משוחררת סוף סוף ושנייה לפני שנגמר השיר לפתע הרגשתי שמישהו נצמד אליי מאחורה. "רוצה שנמשיך את זה במקום אחר לבד בובה?״ הוא לחש באוזניי עם כל הריח המבחיל של האלכוהול, נרתעתי וקפאתי במקום לרגע ועברה בי מין הרגשה מוזרה כזאת, לא ראיתי את קייטי ומילאן באזור ובאותו הרגע התחלתי להתפלל שזה לא יקרה שוב... התרחקתי ממנו קצת והוא משך אותי אליו מאחור ואמר "לאן נראה לך שאת הולכת ילדונת" אזרתי טיפה של אומץ ואמרתי לו "תעזוב אותי חתיכת אידיוט".
"עם מי את חושבת שאת מדברת כלבה קטנה״ הוא אמר בזעם ומשך אותי לכיוון היציאה. נשכתי אותו בכתף ושמתי לו רגל והוא עף על הפרצוף וניצלתי את הרגע כדי לברוח משם.
אחרי שמצאתי את מילאן וקייטי סיפרתי להן את זה ישר. ״אנחנו ככ מצטערות אנחנו לא משאירות אותך יותר לבד!״ אמרו קייטי ומילאן. ״לא מה יש לכן הכל טוב, העיקר שהצלחתי לצאת מזה ושהתעקם לו עכשיו הפרצוף״ אמרתי וצחקנו ביחד.
קייטי חזרה לקרלו, ומילאן הלכה רגע לשירותים. ישבתי על הבר בשעמום וחיכיתי עד שמילאן תחזור. ״היי, מישהו יושב פה?״ מישהו שנראה בן 25 שאל אותי. ״לא, אתה יכול לשבת פה״ אמרתי.
עברו 5 דק שבהם רק דיברנו על החיים. ״את רוצה שוט?״ שאל.
״כן אני אשמח״ אמרתי בחיוך. הוא הזמין מהברמנית 2 שוטים,
הייתי בטוחה שמילאן צועקת לי והסתובבתי כדי להסתכל אך מילאן לא הייתה שם בכלל. כנראה דמיינתי.. ״בבקשה״ אמר והגיש לי את השוט.
״תודה״ אמרתי מרימה את הצייסר, שנייה לפני שבאתי לשתות מישהו בא והעיף לי את הכוס מהיד. הסתכלתי כדי לראות מי זה וראיתי אותו. ״מה פאקינג קורה פה?״ שאלתי אותו בכעס. ״מה פאקינג קורה פה?? את רצינית? הבחור הנחמד שאת מפלרטטת פה איתו שם לך פאקינג סם אונס בצייסר.״ צעק בעצבים וכולם הסתכלו ולא הבינו למה הקאפו מדבר עם פשוטה כמוני. ״מה? אתה שמת לי פאקינג סם אונס בצייסר??״ צרחתי עליו. ״אאאני מממצטער״ אמר בגמגום ולא הוריד את העיניים מריידן. ריידן הסתכל עליו כאילו הוא עומד עוד שנייה להוריד אותו לרצפה בבעיטה.
וזה מה שהוא בדיוק עשה, הוא נתן לו בוקס והעיף אותו לרצפה.
הבחור לא העז אפילו לריב איתו בחזרה וראו את הפחד בעיניים שלו.
לריידן היה שעשוע בעיניים. כאילו הוא היה כדור מבחינתו. ״ריידן בבקשה תפסיק״ אמרתי עם דמעות בעיניים, שמתי את ידיי על החזה שלו ודחפתי אותו בעדינות החוצה.
הוא הקשיב לי ובא איתי והייתי בהלם שהוא באמת הקשיב.
יצאנו לבחוץ ונשענו על קיר, היה שקט במשך 2 דק אני משערת.
״אני מצטערת שגרמתי לך לבלאגן״ אמרתי עדיין עם דמעות בעיניי,
״אין לך על מה להצטער אמור, הזין הזה שחושב שלשים סם אונס לנשים ובמיוחד לך זה מגניב, נראה אותו מנסה שוב, יש לו מזל שהשארתי אותו בחיים״ אמר. ״עם כל הדם שעל הרצפה סביבו שם לא נראה לי שהוא בחיים ריידן״ אמרתי. הוא גיחך והסתכל לי בעיניים.
עוד פעם הוא אמר במיוחד לי?
מה יש לו עם זה?
הוא דאג לי?
הסתכלנו אחד על השני והיינו צמודים.
אני נשענתי על הקיר והוא עמד מולי, ממש מולי.
הוא התקרב אליי עוד יותר ואני הסתכלתי עליו סקרנית,
כשהתקרבנו עם הראשים עוד יותר קרוב שמעתי צעקות.
״איזבל״ ״איזבל״ וראיתי שאלה היו קייטי ומילאן.
״נדחה לפעם אחרת אמור״ לחש לאוזני לפני שנעלם שוב כלא היה, לא נותן לי אף פעם הזדמנות לענות.
״קייטי, מילאן. אני פה!״ צעקתי להן. ״איפה היית?? דאגנו לך!!״ אמרו ביחד, ״אין לכן מה לדאוג הייתי בחוץ רציתי לנשום קצת אוויר.״
״אההה יסתומה״ אמרה מילאן, ״אהה למה לא הודעת לנו!! חיפשנו אותך בכל המועדון כמו משוגעות!״ אמרה קייטי. ״תודה אני אוהבת אתכן בנות.״ אמרתי. התחבקנו שלושתינו.
״יאללה בואו נחתוך הביתה, גם ככה אין מה לעשות פה יותר מלא חתכו כבר.״ אמרה מילאן, אני וקייטי הסכמנו איתה וקייטי הלכה לקרוא לקרלו והוא לקח אותנו בחזרה הביתה.אזזז מה אתם חושבים על הפרק??
אני אהבתי את הקטע שהם עוד שנייה התנשקו🫢🤫🫣
ואת הקטע שאיזבל המלכה הזאת נשכה אותו ושמה לו רגל שיפול על הפרצוף😂
אל תדאגו למי שהתבאס יהיו להם עוד המון הזדמנויות😉🥰
YOU ARE READING
הקאפו האכזר שלי{1}
Romance״תשחרר ממני כבר״ אמרתי גלגלתי את עיניי, מיד התחרטתי על זה. הוא משך אותי ממותניי והצמיד אותי לקיר ״מה עשית עכשיו?״ לחש לאוזני בהתגרות, ״מה אכפת לך,תחזור למועדון החברה שלך מחכה לך״ אמרתי בעצבים והוא הטיח את שפתיו על שפתיי, טעם ככ טוב אך נשיקה אכזרית...