נ.מ איזבל
-קמתי ב3 בלילה מצעקות,לא ככ הבנתי מאיפה הצעקות וירדתי לבדוק. הצעקות לא היו מתוך הבית אז עליתי בחזרה לחדר ואז קלטתי שהצעקות באות מהבית מולי. פתחתי את החלון כי אני אוהבת לצותת,
הסתכלתי מילוני וראיתי את ריידן ועוד מישהו שהייתי נותנת לו 19,
הם התווכחו על משהו ולא הצלחתי ככ לשמוע על מה זה היה..
״למה לא הרגת אותה??״ אמר הבן 19 ״כי אני לא הורג נשים שכחת?״
אמר ריידן, ״אבל היא ראתה את מה שעשית היא תלשין עליך!״ אמר שוב הבן 19, ״דבר ראשון היא לא תלשין עליי ואני יודע את זה בוודאות. דבר שני גם אם היא הייתה מלשינה עליי זה לא כזה אכפת או משנה כי אני שולט במשטרה.״ אמר ריידן ופה נגמרה השיחה שלהם.
באותו הרגע רצו שאלות במוחי.
האם הם דיברו עליי??
אותי הוא צריך להרוג??
נכון אני לא עפה על החיים האלה אבל אני לא רוצה למות!! אני צעירה מדי!
צלצול הגיע מהטלפון שלי ובאותו רגע הפסיקו כל המחשבות והשאלות.
ראיתי שהצלצול ממילאן, לא דיברנו די הרבה זמן..
היא הפתיעה אותי ואמרה לי שאמא שלה הצליחה לסדר לה טיסה אליי בעוד יומיים!! צווחנו בהתרגשות בשיחה וג׳וי נכנס לי לחדר בפתאומיות, ״תפסיקי לצרוח כמו בהמה עכשיו 3 בלילה!אנשים מנסים לישון פה!!״ צעק בלחישה. ״בסדר תירגע מצטערת, אני אהיה בשקט לך לישון.״ אמרתי. ״תודה, לילט״ אמר וטרק בשקט את הדלת.
״נוו איך שם?? הכרת כבר חברים?״ מילאן שאלה. ״האמת שהכרתי רק חברה אחת קוראים לה קייטי, היא מתוקה ברמות וגם יצאנו יחד למסיבה לפני שבוע״ אמרתי. כמובן שהרגשתי רע שלא סיפרתי למילאן את כל מה שקרה באמת במסיבה, אבל היא היית במצב רוח טוב ולא רציתי להכביד עליה או לבאס אותה.. ״קייטי? נשמעת מעצבנת.. ומסיבה?? את רצינית? אנחנו חברות 10 שנים ויצאת איתי למסיבה רק פעמיים וזה היה עוד שהכרחתי אותך!!״ אמרה מילאן בכעס, ״היא גם הכריחה אותי! וזו הייתה גם ככה מסיבה מעפנה. היה משעמם וגם שתיתי רק 2 שוטים וצייסר וודקה נקי, בקיצור היה מעפן וחתכתי אחרי שעה וחצי.״ אמרתי. ״בסדר אל תדאגי, עכשיו כשאבוא אלייך נצא גם לאיזה מועדון שם באזור, שמעתי על המועדון של הקאפו שם. קצת מפחיד להיות שם כי כולם שם ממאפיות שונות אבל אומרים שזה המועדון הכי טוב באיטליה!!״ אמרה. ״נראה לך אני הולכת לשם?? שלא ירצחו אותנו מילאן אל תהיי משוגעת!״ אמרתי. ״בסדר בסדר, אנחנו עוד נראה!״ אמרה. ״יאללה מיל לילה טוב יפה שלי אני עייפה רצח וצריכה לקום ב7״ אמרתי. ״סבבה לולי לילה טוב אהובתי״ אמרה והתנתקה השיחה.
כמובן שהיה לי אוברטינקינג במשך 5 דק שבהם הסתכלתי על הקיר ונפלתי בסוף לשינה עמוקה.היי אהובים, חייבת להגיד שאני ככ מעריכה את כל מי שקורא מגיב ומצביע. תמשיכו ככה כדי שאכתוב לכם עוד פרקים, אוהבת אתכם ומצטערת שהפרק היה די קצר ולא כזה מעניין.. אל תדאגו זה עומד להפוך למעניין תסמכו עליי!!🩷
YOU ARE READING
הקאפו האכזר שלי{1}
Romance״תשחרר ממני כבר״ אמרתי גלגלתי את עיניי, מיד התחרטתי על זה. הוא משך אותי ממותניי והצמיד אותי לקיר ״מה עשית עכשיו?״ לחש לאוזני בהתגרות, ״מה אכפת לך,תחזור למועדון החברה שלך מחכה לך״ אמרתי בעצבים והוא הטיח את שפתיו על שפתיי, טעם ככ טוב אך נשיקה אכזרית...