איזבל

3.8K 128 16
                                    

*מכיל הטרדה מינית מי שקשה לו עם הנושא שלא יקרא את הפרק🫶🏼

נ.מ איזבל
-עברו שבועיים מאז מה שהיה עם הקאפו.
לא הצלחתי לרדת מהעניין ועדיין לא הצלחתי להפסיק לחשוב על מה שקרה באותו היום בחלון.

-אחרי שהייתי במיטה במוד של דכאונית עם אוזניות והשירים שלי
נכנסה שיחה מקייטי. כמובן שקייטי הייתה אנרגטית במיוחד היום אבל היא תמיד ככה. ״שומעתת יש מסיבה היום, את באה״ קבעה לי עובדה יותר מאשר לשאול אותי. ״לא אני עייפה, אין לי כוח לבוא נלך בפעם אחרת״ אמרתי. ״ממש לא!! את באה איתי. אם לא תבואי אני אבוא בכוח עד לבית שלך ואת לא רוצה לדעת מה יקרה אם תתווכחי איתי..״
אמרה או יותר נכון איימה עליי ופחדתי ממנה קצת היא הייתה מאיימת ורצינית מאוד. ״בסדר אל תהרגי אותי רק. אבל אין לי מה לשים, אין לי בגדי יציאות״ אמרתי. ״אין בעיה, אני בדרך אלייך עם שמלות ביי לב״ אמרה וניתקה את השיחה. הבנתי שאין לי ברירה ואני לא יכולה להתווכח..
אחרי שהיא באה וכבר התאפרנו שרנו וריכלנו היא הוציאה את השמלות ואמרה לי לבחור. העיניים שלי נתקעו על שמלה ירוקה אחת.
״זאת פאקינג השמלה הכי יפה שראיתי בחיי העלובים״ קבעתי. ״חחחחח ידעתי שתאהבי אותה״ אמרה.
אחרי שלבשתי את השמלה עם עקב שחור לא הצלחתי להוריד מעצמי את העיניים. פאק השמלה הזאת והאיפור הוסיפו לי המון. קייטי איפרה אותי איפור עדין והוא הבליט לי את העיניים החום דבש שלי.
היא סדרה לי את השיער בצורה מהממת, עשתה לי פזור עם בייביליס ושמה לי כל מיני נצנצים כאלה שקושרים לשיער.
הייתי נראת פאקינג מדהים.( מי שרוצה לראות את השמלה על הגוף של איזבל תראו בתמונה למעלה)
קייטי יצאה והביטחון התחיל לרדת לי טיפה. כי קייטי הייתה מהממת.
היה לה גוף וואו ופנים וואו. כולה וואו.
״איזה כוסית אתת״ שרקה לי וגיכחתי למה שהיא אמרה. ״וואו קייטי את נראת פאקינג מהמם, העיניים לא ירדו מאיתנו הערב״ אמרתי. ״בהחלט״ הסכימה איתי.
ירדנו לאוטו שלי. היה לי פיאט 500 חשמלית בצבע ורוד חלש וככ אהבתי את האוטו הזה למרות שצחקו עליי באמריקה על זה שהוא קטן אבל לא ייחסתי לזה חשיבות.
נסענו למסיבה והיה פאקינג מפוצץ!
״אל תדאגי הכל יהיה בסדר אנחנו הולכות לחגוג הלילהה!!״ אמרה.
״לא דואגת כשאת איתי״ אמרתי לה והיא חיבקה אותי כתגובה.
נכנסנו למועדון ואיך שנכנסו באמת כל העיניים היו עלינו.
הרגשתי טיפה מובכת וקייטי בכלל לא שמה על זה שמסתכלים עלינו וקיבלנו די הרבה מבטי שנאה מהבנות שם.
קייטי התקדמה לבר ואני אחריה. ״מה תרצי לשתות גברתי?״ הברמן שאל את קייטי ולא יכלתי שלא לשים לב למבטים של שניהם אחד לשני. ״תן לי בינתיים 4 שוטים״ לקחנו ביחד שוט והיא לקחה את השני גם ואני שמרתי אותו לתכף כי היה לי חריף, לא הייתי רגילה לשתות בכלל וקייטי כן. רציתי להשאיר את שניהם לבד כי ראיתי שהוא רצה להתחיל איתה. ״קייטי אני הולכת דקה לבחוץ לדבר בטלפון ובאה״ אמרתי לה. היא הנהנה בחיוך ויש לה אפילו חיוך מהמם.
הלכתי לכיוון היציאה למרות שלא הייתה לי שום שיחת טלפון ושיקרתי לה כדי שהם ידברו. פאק. נתקעתי במישהו ושפכתי לו על החוצה את הכוס שלי. ״פאק סליחה, אני גרה 10 דק מפה אתה רוצה להביא לי את החולצה אני אכבס לך אותה מהר?״ אמרתי בלחץ. הוא הסתובב וברגע שהוא הסתובב ראיתי מי זה ומיד התחרטתי על מה שאמרתי לו אבל יש לי מזל שהוא לא התייחס לזה, זה היה ריידן. הפאקינג קאפו שהרגע שפכתי עליו את הכוס שלי.
״הקאפו? מה אתה עושה פה?״שאלתי. ״זה המועדון שלי אמור, ולא זכור לי שאני חייב לך דין וחשבון.״ אמר נשמע קצת כועס, כנראה בגלל ששפכתי עליו. ״מה שתגיד״ אמרתי גלגלתי עיניים ובאתי ללכת משם אבל הוא משך אותי מהיד. ״בחיים שלך אל תלכי לי בפרצוף או שתגלגלי אם את לא רוצה שיקרה לך משהו בטעות.״ אמר והלך. ״אה ולך מותר??״ צעקתי לו אבל הוא התעלם והמשיך ללכת.
אחרי חצי שעה באתי לחזור לקייטי וראיתי שהיא עדיין דיברה עם הברמן והוא הסתכל עליה כאילו היא מלאך והדבר הכי מעניין שהוא פגש בחיים שלו. כשהייתי מאחוריה הוא ניצל את זה שהיא הסתכלה מטה הוא סימן לי עם העיניים לא לבוא עכשיו כי הם באמצע שיחה עמוקה. בסדר חזרתי בחזרה לקחתי עוד שוט והחלטתי שמשעמם לי והלכתי לרקוד, לא הייתי שיכורה בכלל כי האמת שאני לא אוהבת לשתות ככ הרבה, בזמן שרקדתי הרגשתי מישהו נצמד אליי מאחורה והרגשתי לא נעים כי הוא שם את הידיים שלו על הישבן שלי, הורדתי לו את הידיים אבל זה לא הצליח וכשהסתובבתי אליו הוא דיבר עליי והיה לו ריח מזעזע של אלכוהול. הוא שתה המון ורואים את זה גם, הוא היה מחוק. ״תפסיקי בובה תזרמי איתי כבר״ אמר והמשיך לשים את הידיים שלו בחוזקה על הישבן שלי ולהצמיד אותו לזין שלו.
צמרמורת של גועל עטפה אותי. ״תשחרר,עכשיו.״ התעצבנתי וניסיתי להוריד את הידיים שלו אבל הוא יותר חזק ממני. ״תזרמי או שזה יהפוך לגרוע יותר״ דרש. ״תקשיב אני לא יודעת מי אתה אבל יש לך שנייה לשחרר אותי״ צעקתי עליו אבל לא שמעו כלום בגלל המוזיקה.
הוא משך אותי בחוזקה מהמותניים ומהישבן ולקח אותי בכוח במדרגות כדי לעלות לחדר. התחלתי לפחד לצרוח ולהשתולל אבל אף אחד לא שמע אותי. ״קייטי קייטי הצילו מישהו״. התחלתי לבכות בחוזקה והוא סתם לי את הפה עם היד שלו, ניסיתי לנשוך אותו וזה לא עזר. ״חתיכת זונה קטנה מנסה לנשוך אותי? אוי רק תחכי ותראי מה שאני אעשה לך״ לחש עם הבל הפה המסריח שלו. ״בבקשה תשחרר אותי אני מבטיחה שאני לא אגיד לאף אחד אני מתחננת״ ביקשתי בבכי. הוא הכניס אותי לחדר והתחיל להוריד לי את השמלה אני צרחתי בבכי והתחננתי אליו שיפסיק ושאני לא רוצה. ״פאק איזו כוסית את אני מת לעשות לך משהו״ אמר והתחיל להוריד את הג׳ינס שלו. המשכתי לצרוח לעזרה ולהתחנן אליו שיפסיק. הוא לא הקשיב והוא אפילו לא טרח לשים קונדום. הוא קשר אותי למיטה בעזרת פאקינג חבל ארוך שהוציא מאיזה מגירה שם כאילו הוא תכנן את זה.
שנייה לפני שהוא בא להוריד לי את התחתון מישהו נכנס, לא הצלחתי ככ לראות כי הדלת הייתה רחוקה והיה חשוך. איך שהצלחתי לראות ראיתי אותו מדמם על הרצפה. ניסיתי לקום והצלחתי לשחרר את החבל בעזרת השיניים שלי, שמתי מהר את השמלה שלי וראיתי מי זה הציל אותי. פאקינג ריידן. הקאפו הציל אותי?
מיליון שאלות כרגע רצו לי בראש.
הוא הרים אותי מהמיטה כמו כלה והשאיר את ההוא מדמם על הרצפה אבל לא היה לי אכפת כרגע ממנו כי הפאקינג קאפו מחזיק אותי עליו כמו כלה!! ״למה עשית את זה?״ שאלתי. ״תגידי תודה ותסתמי.״אמר לי. ״למה אתה תמיד תוקף??״ כעסתי, היה שקט למשך כמה זמן עד שהוא שם אותי באוטו שלי ונכנס גם. ״מה אתה עושה?״ שאלתי. ״מסיע אותך הביתה, את לא צריכה להיות פה אחרי מה שקרה עכשיו.״
״אתה לא אמור להגיד לי איפה אני יכולה להיות ואיפה לא.״ אמרתי.
הנסיעה הייתה שקטה ומלאה במחשבות. הסתכלתי עליו כל הנסיעה ואני חושבת שהוא שם לב לזה כי ברמזור היה לנו מבט מתמשך.
הוא החנה ירד מהאוטו ופתח לי את הדלת. ״איזה ג׳נטלמן״ אמרתי בצחוק והוא חייך וגיכך כתגובה. פאק. שהוא חייך הוא חשף 2 גומות וחיוך מדהים שאי אפשר להפסיק להסתכל עליו. בדיוק שבאתי לומר לו תודה עוד פעם ראיתי טסלה מחנה לידנו וריידן התקדם לעברה. רגע לפני שהוא ״תודה רבה על הכל ריידן, אני חייבת לך בענק!״ הוא בא עד אליי התכופף לגובה שלי ״אני מצטער על מה שעברת, זה לא מגיע לאף אחת לעבור את זה. ובמיוחד לא לך. אמור״ לחש לי והלך.
מה? מה זאת אומרת במיוחד לא לי?

תקשיבו אם אתם רוצים שאעשה גם נקודת מבט של ריידן תגידו לי🫶🏼

הקאפו האכזר שלי{1}Where stories live. Discover now