ריידן

3.9K 90 17
                                    

נ.מ ריידן
-ביום שאימי התאבדה מול העיניים שלי בגיל 13 הכל השתנה. אף אחד לא יודע מה גרם לאמא שלי להתאבד רק אבא שלי ידע ולא רצה לספר לאף אחד. שנתיים לאחר המקרה אני גיליתי מה הייתה הסיבה לכך. אחרי ששמעתי למה נשבעתי שלא אתן לאף אחד מהמשפחה שלי להיפגע ומאז נהפכתי להיות הקאפו של איטליה.

-"בוקר טוב" ניק אמר כשנכנס אל המשרד שלי "בוקר טוב" עניתי בקול עייף וקר. את ניק אני מכיר בערך מגיל 5 אנחנו מכירים מאז שאנחנו קטנים. ההורים שלנו מכירים זה את זה אמא של ניק מתה כשהיפנים התנקשו במסעדה של המאפיה באותו זמן ניק היה רק בן 8. מאז המקרה ניק ואבא שלו גרים בקרבתנו.
"המאפיה היפנית התקיפה את המועדון" ניק אמר. הרגשתי את העצבים מחלחלים בי "מה הבני זונות האלה רוצים עכשיו" אמרתי בטון קר ועצבני, ״הם שלחו מסר שאם לא תענה לדרישות שלהם הם יתחילו לפגוע בעוד מקומות של המאפיה" ניק אמר ובאותו רגע הרגשתי את הזעם שלי "הם מעיזים לאיים עליי?על הקאפו של פאקינג איטליה" גיכחתי ללא הומור. וניק הוסיף ״תפסנו אחד מהיפנים המזויינים כשניסה לברוח״. ״תטפל בזה״ אמרתי. ״אני לא יכול אחי, אני צריך ללכת, האישה שלי מחכה לי״ אמר, לניק יש בת זוג כבר שנתיים ומשהו, אני לא כזה אוהב שהוא איתה כל הזמן אבל היא עושה לו טוב. מאז שהם ביחד הוא הפסיק עם הסמים ועם כל הדברים המפוקפקים האלה שאני אוהב ועושה. ״האישה שלך יותר חשובה כרגע מלהרוג את היפני המזוין הזה?״ אמרתי. ״אחי ברור שהיא יותר חשובה לי, ברגע שתהיה לך מישהי את תבין, אבל אתה לא רוצה.״ אמר. ״אני לא צריך אף אחת שתסיח את דעתי.״ אמרתי.
הפסד שלך אח, אני הלכתי״ אמר וסגר אחריו את הדלת של המשרד שלי. חייגתי אל אחי רואי הוא ענה "שמעתי שתקפו את המועדון" אמר. ״כן ,היפנים המזויינים תקפו את המועדון אבל ניק והשומרים תפסו יפני אחד שאני צריך שתלך לטפל בו ואני אבוא אחרכך" אמרתי. "אין בעיה אני אטפל בזה נדבר." רואי אמר והשיחה נותקה.
כעבור כמה שעות הלכתי לרואי וכשהגעתי היפני כבר היה מותש וחלש מרוב כל המכות שחטף מרואי. הוא היה מלא בדם וחתכים הוא בקושי יכל לדבר. כל הבגדים שלו היו קרועים ומלאים בדם אדום כיין.
רואי אמר שהצליח להוציא ממנו את המידע שהיה צריך. ״תראו מי הגיע" היפני גיחך בניסיון לעצבן אותי דפקתי לו מבט רצחני כדי שישתוק. ״הבוס אמר שהמועדונים שלכם זה רק ההתחלה" אמר. המשכתי להתעלם, "אחרי זה הוא יגיע גם לכל המשפחה שלך וירצח אותם בדם קר" אמר בזלזול. באותו רגע התחלתי להרביץ לו בלי רחמים עד שהוא לא יכל לדבר יותר, אמרתי לו זה מה שקורה שמזלזלים בי ומדברים על המשפחה שלי. הוא התנצל והתחנן אליי שאני אשחרר אותו. גיחכתי לו בפרצוף בלי הומור ואז דפקתי לו כדור בין העיניים.

הקאפו האכזר שלי{1}Where stories live. Discover now