Przez kilka godzin było na prawdę spokojnie. W labolatorium panowała idealna cisza. Nagle Lyla wyskoczyła i pokazała niepokojącą anomalię w jednym ze wszechświatów. Weronika nie widziała co się stało, ale po zaniepokojonej twarzy Jess domyśliła się, że to poważna sytuacja. Spider-women dała jej znak, żeby obudziła Miguela. Dziewczyna bez słowa podeszła i lekko potrząsneła jego ramię. Mężczyzna mruknął coś przez sen i przekrecił się. Werka zaśmiała się cicho. Wyciągnęła wolną strzępę pajęczyny przeciągnęła mu przed nosem. O'hara skrzywił się i otarł go.
- Miguel, jesteś potrzebny. - powiedziała już głośniej Wera. Brunet powoli otworzył oczy. Dopiero po chwili dotarło do niego gdzie jest.
- Co się dzieje? Ile spałem?- zapytał podnosząc się.
- Jesteś potrzebny. Lyla znalazła niebezpieczną anomalię. Jess potrzebuje pomocy. - wyjaśniła. Mężczyzna szybko zerwał się i wskoczył na platformę.
- Lyla, co się stało?- zwrócił się do niej. Lyla wyjaśniła mu wszystko. Podała numer wszechświata i Miguel już szykował się do misji. Wybrał odpowiednie cyfry na zegarku.
- Musimy się zbierać, Jess. A Ty wracaj do domu. - Powiedział w stronę Weroniki. - Ostatni raz Cię posłuchałem.- warknął.
- Ale przecież...- chciała się wytłumaczyć jednak ten odwrócił się gwałtownie w jej stronę.
-Więcej tu nie przychodź! Tylko przeszkadzasz! Tam masz wszystko czego Ci potrzeba.- powiedział patrząc ostro w jej stronę. Dziewczyna zamarła. Łzy powoli zaczęły nachodzić jej do oczu. Nie chciała rozpłakać się na środku pomieszczenia przed innymi. Odwróciła się szybko i powstrzymując płacz wybiegła korytarzem. Jego ton na prawdę był raniący...
Miguel teraz myślał tylko o misji, o ratowaniu wszechświata dlatego nie przejmował się zbytnio jej reakcją. Jess tylko westchnęła ciężko w jego stronę, ale wiedziała że teraz najważniejsze jest to co dzieje się w innym wymiarze. Miała jednak zamiar poruszyć ten temat w wolnej chwili. Nie pozwoli na takie bezsensowne i bezpodstawne traktowanie nowej przyjaciółki.
CZYTASZ
Czy można być szczęśliwym
FanfictionMiguel trafia z misją do pewnego wymiaru. dziewczyna podstępem go ogłusza. zabiera do domu. Krępuje i zabiera zegarek. Kiedy ten się budzi jest zdezorientowany i wściekły. zaczynają się pytania.