අලුත් දවසක්...
නැවුම් බලාපොරොත්තු වලින් පිරිච්ච දවසක්...
ඒත්,
අද දවස තම ජීවිතය වෙනස් වෙන දවසක් කියලා කොල්ලෝ දෙන්නාගෙන් එක්කෙනෙක්වත් දැනගෙන හිටියේ නෑ.හවස දෙකයි තිහ වෙනකොට කම්පැනි එකට ආපු ජන්ග්කුක්,ටේහියුන්ග් බුක් කරපු හෝල් එකට තවත් ගෑනු ලමයි කීප දෙනෙක් එක්ක ගියේ decorations වලට.
එයාලා හැමෝම ඒ දේවල් කලේ ගොඩක් සතුටින්.කාලෙකට පස්සේ මේ වගේ අමතර වැඩක් කරන්න ලැබුන එකට ජන්ග්කුක්නුත් හිටියේ ලොකු සතුටකින්.
එයාට අද ටේහියුන්ග්ව මතක් වෙනවා වැඩිද මන්දා.
එයාට සැරසිලි කරන ගමන්ම හිනා ගියේ උදේ වෙච්ච දේටටේහියුන්ග් අද උදේ ඉදන්ම ජන්ග්කුක් එක්ක වචනයක්වත් කතා කලේ නෑ.මූන බලාගන්න තිබ්බේ හරියට නිකන් බෙරි වෙච්ච තක්කාලි ගෙඩියක් වගේ...
එයා ඊයේ දවසම ජන්ග්කුක්ට තුරුල් වෙලා නිදා ගත්තේ කියලා තේරුනාම තත්පරයක්වත් ජන්ග්කුක්ට මුහුණ දුන්නේ නෑ.
එයාටත් හිතාගන්න බෑ එයා ඇයි නින්දෙන් ජන්ග්කුක්වම හොයන්නෙ කියලා.
එදා නැවේදිත් අද උදේ වගේම එයා නැගිට්ටේ ජන්ග්කුක්ගේ තුරුලේ...ජන්ග්කුක්ව කම්පැනි එක ලගින් දාලා ටේහියුන්ග් එයාට බාර වැඩේ කරන්න පිටත් වුනේ වචනයක්වත් නොකියා...
ජන්ග්කුක් තෑගි ඔතන ගමන් තනියෙන් හිනාවෙනවා දැක්ක එතන හිටිය එක කෙල්ලෙක්,
"ආව් ආව් අපේ ජන්ග්කුක්ට කාවදෝ මතක් වෙනවා වගේ"
මින්ජි එහෙම කිව්ව විතරයි ජන්ග්කුක්ව රතු වෙලා ගියා.
"අම්බෝ අම්බේ මෙන්න මෙයා රතුත් වෙලා"
"අනේ යන්න තරූ ! එහෙම දෙයක් නෑ."
"මොකද මොකද නැත්තේ පේන හැටියට අපේ හා පැටියට මල්සරා විදලා වගේ "
"යාආආආආආ ඉන්නකෝ ටේහි පාඩුවේ .
දැන්නම් මහන්සියි කෙල්ලේ . මොනාහරි කාලා එමුද?"ජන්ග්කුක් කිව්වේ බඩත් අත ගගා
"අන්න අන්න දැක්කද කතාව අනිත් පැත්තට හරෝනවා"
"නෑ මින්ජි මටත් කියාගන්න බැරුව බං හිටියේ.ඒත් ඉතින් කෑම මුකුත් ගෙනාවේ නෑනේ අපි"
YOU ARE READING
˖♡ MY HYUNGIE SIR ˖♡ | Sinhala | Taekook
Fanfictionඉලන්දාරියෝ ඔබේ ලග මා නිවේ... අපේ ආදරේ කතාවයි මේ ...