ගෙදර ඇද උඩ.....කොයිවෙලෙත් දගල දගල හිටිය ජන්ග්කුක් ඔහේ ඇස් පියන් හාන්සි වෙලා ඉද්දී ටේහියුන්ග් හිටියේ ජන්ග්කුක්ගේ අතින් තද කරලා අල්ලගෙන... ජන්ග්කුක්ගේ ඔලුව උකුල උඩ තියන් හිටිය ටේහියුන්ග් ජන්ග්කුක්ගේ නලල අතගෑවේ හරි පරිස්සමින්...
එයාලගේ කාමරය ජිමින්,යුන්ගි,ජින්,නම්ජුන්,ජොන්ග් සුක්,රීටා වගේ හුඟ දෙන්නෙක්ගෙන් පිරිලා තිබුනත් ඒ හැම කෙනෙක්ම වටා ඇදිලා ගිහින් තිබ්බෙ ලොකු නිහැඩියාවක්. ! එයාලා හිටියේ ලොකු දෙයක් ගැන කල්පනා කරන ගමන්.. එහෙමත් නැත්නම් කියාගන්න දෙයක් හිතාගන්න බැරුව...
මෙච්චර වෙලා ජන්ග්කුක් දිහා බලාගෙන ඔහේ හිටිය ටේහියුන්ග් හුගක් බර හුස්මක් අරන් ජිමින් දිහාට හැරුනා ...
"ඔයාට හොදටම විශ්වාසද ජිමින් ?"
"ඔව් ටේහියුන්ග්.මං කීප වතාවක්ම චෙක් කලා ..මටත් හිතාගන්න බෑ තමා කොහොමද එහෙම වෙන්නේ කියලා නම්..ඔයාට මාව විශ්වාස නැත්නම් වෙන ඩොක්ටර් කෙනෙක් ලගට අරන් යන්න.මට හොදටම ශුවර් එයා කියන්නෙත් මං කිව්ව ටිකම තමා !"
"නෑ නෑ අවිශ්වාසයක් නෙමෙයි ජිමින් !
ඒත්..ඒත් කොහොමද එහෙම වෙන්නේ !?
ඒක වෙන්න බෑනේ.. ජන්ග්කුක් කියන්නේ..ආයිශ් !"ටේහියුන්ග්ට හිතාගන්න බැරි වුනා මොනා කරන්නද කියන්නද කියලා...
සතුටු නැතුව නෙමෙයි.එයාට ඕනාවටත් වඩා සතුටුයි.ඒත් ඒ සතුට යටපත් කරලා ලොකු දෙයක් ටේහියුන්ග්ගේ හිතේ උඩට ඇවිත් තිබ්බා.ටේහියුන්ග් කාමරේ හිටිය හැමෝම දිහාට ඇස් ගෙනිහින් ආපව් ඇස් නතර කලේ එයාගේ ඔඩොක්කුව උඩ සනීපෙට නිදන් ඉන්න ජන්ග්කුක් ළග...
"ටේ !
මං හිතන්නේ ඔයා මේ ගැන දේහ්යුන් අංකල්ලගෙන් ඇහුවොත් හොද නැද්ද ! "
YOU ARE READING
˖♡ MY HYUNGIE SIR ˖♡ | Sinhala | Taekook
Fanfictionඉලන්දාරියෝ ඔබේ ලග මා නිවේ... අපේ ආදරේ කතාවයි මේ ...