11.B

1.1K 74 1
                                    


Siz: Sen ciddi misin İnci?

Diare5: Ne oldu:)

Siz: Alt kattaki kadına saldırmak ne?

Siz: Senin evden kafanı dışarıya uzattığın yok, ne ara muhabbet ettin de kanlı bıçaklı oldun kadınla?

Diare5: Dedikodudan hoşlanmam ve o kadın dedikodu yapıyordu.

Siz: İlk olarak asla dedikodudan hoşlanmam lafını yemedim, bence kesinlikle seviyorsun.

Siz: İkinci olarak sanane o kadın dedikodu yapıyorsa?

Daire5: Hayırdır Tuna Bey? Aradaki sizli bizli engelleri kaldırmışız bakıyorumda.

Siz: Evet o engeller Ahmet Bey kapıma dayandığında kalktı.

Siz: Buna rağmen saygımı koruyup size verdiğim rahatsızlıktan dolayı özür dilemiştim.

Daire5: Ahmet Bey tekrar geldi sanırım yanınıza.

Daire5: Bana yazdığınıza göre...

Siz: Evet geldi ve birkaç şeyi açığa kavuşturdu.

Siz: Yine de söyledikleri konusunda haklı olabilir bu yüzden geri adım atmayacağım.

Diare5: Nasıl yani?

Daire5: Ben komşuyu boşuna mı yoldum?

Siz: Sen kadına ne yaptın?

Siz: Neden yaptın?

Daire5: Senin beni rahatsız ettiğini söylemiş yöneticiye. Bende ona böyle bir şey olmadığını güzel bir dille anlattım.

Siz: Ahmet Bey senin rahatsız olduğunu ve rahatsızlık vermemem gerektiğini söyledi.

Siz: Senin güzel dil dediğin apartman ortasında bağırıp çağırmak sonrada kadının üstüne atlamak mı?

Daire5: Birincisi o kadın yalan yanlış bir şey yüzünden dedikodu yaptı sonra bana çirkin ithamlarda bulundu.

Daire5: Tıpkı sana yaptığı gibi.

Daire5: Buna sessiz kalacağımı düşünüyorsan yanılıyorsun.

Daire5: O kadın hakkımızda bir şey bilmeden yaptığı röntgenlerle kafasında senaryo kurup ortalığı karıştıramaz.

Siz: Sana ne söyledi?

Daire5: Senin onun düşündüğü gibi bir insan olmadığını söyleyince bu sefer kusuru bende aradı.

Daire5: Normal iki kapı komşusu olamayız onların gözünde.

Daire5: Ne de olsa iki bekarız. Varlığımız batıyor.

(Görüldü)

.....

Kat 3 'Texting' (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin