Çiçeğim: Tuna annem sana bakıyor.Çiçeğim: Çok tuhaf hareketler sergiliyorsun, yapma.
Çiçeğim: Ulaş'ı gözlerinle yiyeceksin bsjdnkrmdld
Siz: Çok tatlı gülüyorsun yine çiçeğim ama başka sefere sakla şu gülüşünü.
Siz: Ben o herife o da sana bakıyor.
Siz: Üstüne atlamamam için bir sebep söyle.
Çiçeğim: Annem burada.
Siz: Haklı sebep, ikna oldum.
Çiçeğim: Aslında bizden çok abimle Sedef dikkat çekiyor hdkdkd
Çiçeğim: Sen bunların sevgili olmadığına emin misin?
Çiçeğim: Çünkü sen Ulaş'a nasıl bakıyorsan o da Leyla'ya öyle bakıyor.
Siz: Ablam sevgili değiliz dedi bana.
Çiçeğim: O zaman Sedef gizli platonik.
Siz: Yok artık
...
"İnci!" Annemin sessiz uyarı tonlamasıyla telefonumu kapatırken hızla önümdeki masaya bıraktım. Yine boğazını temizlerken bu sefer karşı koltukta Ulaş'a dik bakışlar atan Tuna kendine geldi. Anneme zoraki bir gülümsemeyle yanıt verirken parmakları arasında sıktığı telefonunu cebine soktu.
Gözleri bana döndüğünde kısa süren bir gülümsemeyle ona baktım. O sanki bunu beklemiyormuş gibi çattığı kaşlarını serbest bırakırken dudaklarını araladı. Ortamın gergin havası herkesi sessizliğie davet ediyormuş gibi kimse konuşmuyor sakince çaylarını yudumluyordu.
Arada annemin açmaya çalıştığı konular abimin donuk sözleriyle kapanıyordu. Abimin aksine Tuna, annemle sohbete girmeye çalışıyorken Ulaş'ın lafa atlamalarıyla sinirlenip susuyordu.
Bu böyle on dakika daha sürdüğünde Leyla birden esnemeye başlamış herkesin bir güzel uykusunu getirmişti. Annemin misafirleri kovma gibi bir huyu olmadığı için sesini çıkartmıyordu.
"Hanife teyzeciğim ben artık izninizi isteyeyim. Uzun yoldan geldik malum, yorgunuz." Son cümlesinin üstünü bastırırken bakışları Sedef'in alev saçan gözlerine dönmüştü.
Annem anlayışla başını sallarken bana döndü. "Hadi kızım Leyla'nın yatağını açmasına yardım et."
Ben tam konuşmaya başlayacağım sırada Sedef elini kolunu hızla hareket ettirerek yerinden kalktı. "Nerede kalacak." dedi sabırsızca. "Yani yatacak yeriniz var mı?" Anneme bakıp gülümsemeye çalıştı. "Malum ev 2+1 zor oluyordur."
Bu sefer Tuna jeton düşmüş gibi Sedef'inkine benzer bir kalkış yaparken anneme döndü. "Bizde yer çok. Bizde kalsınlar isterseniz."
Abim beklenmeyen bir atakla kalkarken gözlerini büyüttü. "O hiç olmaz."
Sedef ellerini belime yerleştirirken annemin varlığını unutmuş gibi cırladı. "Nedenmiş?"
Ayakta dikilen üçlüyü büyük gözlerle izleyen Ulaş şaşkınlıkla bana döndü. Başını iki yana sallarken dudaklarını "Ne oluyor?" der gibi oynattı.
İki avucumu yukarı kaldırdım bilmiyorum dercesine. O bana gülerken aniden kolundan tutulmasıyla ayaklandı. Tuna kısık gözlerle bana bakarken anneme doğru konuştu. "Bence şöyle yapalım Hanife teyzeciğim. Erkekler bizde kalsın kızlar burada."
"İyi de evladım burada kalacak yer var." dedi annem oturduğu koltuğu gösterirken.
"Vardır muhakkak. Ama biz işimizi sağlama alalım değil mi?"
Annem bir an düşünür gibi ona bakarken dudak bükerek onaylar anlamda başını salladı. Bundan sonrası Leyla'nın itirazları, Ulaş'ın huysuz tavırları ve abimle Tuna'nın pis gülüşleri eşliğinde sürdü. Sedef birkaç eşya için evine giderken Ulaş da abimin odasında üstünü değiştiriyordu.
...
Siz: Bu gece zebani olup onu doğduna pişman edeceğim.
Çiçeğim: O kim?
Siz: Kertmen
Çiçeğim: Saçmalama Tuna bdjdndl
Çiçeğim: Sakın dokunma ona.
Siz: Nolduu
Siz: Kertmene kıyamadın mı?
Çiçeğim: Ne komiksin sen öyle.
Siz: Hadi canım öptüm.
Siz: Misafirimle ilgilenmem lazım
Siz: Tatlı rüyalar sana.
(Görüldü)
...
Fıstığım: Kertmenle aynı odadayız:))
Fıstığım: Seninle ilgili hayallerini anlatıyor :)))
Fıstığım: Ölüme koşuyor:))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kat 3 'Texting' (Tamamlandı)
Short StoryDaha önce okuduğunuz Tuna ve İnci'nin Kat 3'ü şimdi yeni haliyle burada🎉 Hikayeyi en başından uzun haliyle tekrar okumak isteyenleri buraya, hızlı okumak isteyenleri texting haliyle profilimdeki diğer hikayeye bekliyorum. *** Siz: Şu müziğin sesini...