4.B

1.4K 108 19
                                    

Daire5: Akşam apartman toplantısı varmış. Girişteki panoda hangi dairede olduğunu belirtmemişler.

Daire5: Yönetici kaçıncı katta oturuyor acaba?

Daire5: Kendisine sormak istedim fakat mesajlara ve aramalarıma dönüş yapmadı.

Daire5: Sizi de rahatsız ediyorum ama.

Siz: Biraz öyle oldu...

Siz: Dairenizin bir altında oturuyor. İkinci katta 3 numaralı daire.

Siz: Taşınalı neredeyse bir ay oldu daha yöneticinin dairesini bilmiyor musunuz?

Siz: Gerçekten ilginç.

Daire5: Neyi ima ettiğinizi anlamadım ama evet yöneticinin dairesini bilmiyorum.

Daire5: Teşekkür ederim.

Daire5: Geçen seferki börekler için de ayriyeten teşekkür ederim. Çok lezzetliydiler.

Siz: Önemli değil.

Siz: Acaba tabağımı tekrar ne zaman alırım?

Daire5: Toplantıda yanımda getiririm. Kavuşursunuz tabağınıza.

Siz: Maalesef toplantıya katılamayacağım kapının yanındaki ayakkabılığa bırakabilirsiniz.

Daire5: Kapınızın yanında ayakkabılık yok.

Siz: Artık var. Lütfen oraya bırakın.

Daire5: Tabi. Bu arada geçen bahsettiğimiz kokunun sahibini buldum sanırım.

Siz: Yaa:) Kimmiş?

Daire5: Siz

Siz: Aa!

Siz: Benim kokumu beğendiniz yani. Bende beğeniyorum kendi kokumu biliyor musunuz? Böyle biraz toprak biraz da...

Siz: Adını getiremedim bak. Siz tarif edin lütfen.

Daire5: Anlamadım?

Siz: Kokumu diyorum. Beğendiğiniz kokumu.

Daire5: Beyefendi sizi değil ben parfümünüzü beğendim. Ne diyorsunuz?

Siz: Sorun burada işte.

Siz: Ben parfüm kullanmıyorum.

(Görüldü)

...

Bu bölümün klişe ve klasik wattpad kurgularına benzer olduğuna dair yorumlar görmekten yıldım artık. Her konuda eleştiri alırım ama bu konuda asla. Bu bölümünde açıklaması için 68. Bölümü okuyabilirsiniz. Herhangi bir spoi yemeyeceksiniz sadece orayı okuyup devam etmeniz benim akıl sağlığım için daha iyi olacak.

Teşekkürler

Kat 3 'Texting' (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin