41.B

672 55 1
                                    




Siz: Vee son komite verip okula bir süreliğine veda ediyoruz.

Daire5: Sen o son  verdin. Benim bir tane daha var -_-

Siz: Çoğu gitmiş azı kalmış çiçeğim bişicik olmaz.

Daire5: Evet gerçekten çoğu gitti, yanında beni de götürdü ama.

Daire5: Ölüyüm sanırım.

Siz: Bensiz mi öldün?

Daire5: Ne münasebet

Daire5: Öyle bir şey yapar mıyım hiç.

Siz: Ne boş muhabbet.

Daire5: Muhabbet ettiğimin farkında bile değilim inan. Sanki düzüm. Dümdüz.

Siz: Ne?

Daire5: Düzüm.

Siz: İyi misin sen djdkdkld

Daire5: Düz.

(Görüldü)

Aranıyor...

Kulağımla omzumun arasına sıkıştırdığım telefon ilk çalışta açıldı. "Alo?" dedim soluk soluğa.

"Tuna?" Fısıltyla çıkan sesine kaşlarımı çatarken sordum. "İyi misin?"

"Düzüm" İfadesiz sesine kahkaha attım. "Evet düzsün İnci." Derin bir nefes alırken omuzunda ki telefonu avuçladım. "Neredesin, sahile inelim mi biraz?"

"Kaçır beni burdan Tuna, yoksa katil olacağım." Yeşilçam aktrisleri edasıyla çıkan sesi bu sefer keyifliydi.

"Geliyorum çiçeğim, kurtaracağım seni oradan." Aynı şekilde karşılık verirken kıkırdadı. Final haftası yüzünden son bir iki haftadır ne konuşmuş ne de birbirimizi adam akıllı görebilmiştik. Şimdi ise bunu telafi etme vaktiydi.

Üstüme, yanımdaki sandalyeye attığım ceketimi giyerken hızla yerimden kalktım. Kampüsü çok uzakta değildi ama yürüyerek biraz zaman alacağını bildiğim için adımlarımı hızlandırdım.

Yaklaşık on dakika ardından yolun karşısındaki bir bankta onu otururken bulduğumda yüzü asıktı.

Bugün onu mutlu etmek için elimden geleni yapacaktım.

Kat 3 'Texting' (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin