Çiçeğim: Tuna cevap verecek misin?Çiçeğim: Neyle ilgileniyordun?
Çiçeğim: Ve neden yalan söyledin?
Siz: Çiçeğim bak söyleceğim ama bana kızmak yok.
Çiçeğim: Kesin kızacağım ama sen söyle.
Siz: Geçenlerde ben ablamı bir güzel gazladım abinle işi ilerletmeleri için.
Çiçeğim: Ne dedin?
Siz: Abinin ablamı oyaladığını, beşik kertlemesiyle evleneceğini ve onunla eğlendiğini falan.
Çiçeğim: Ne kadar dürüstsün bana karşı Tuna. Ne hoş ne hoş.
Çiçeğim: Öncelikle sende iyi biliyorsun ki bu söylediklerin doğru değil?
Çiçeğim: Ablanı niye kışkırttın?
Siz: Çiçeğim niye böyle sakin ve mantıklı konuşuyorsun anlamadım ama korkuyorum şuan.
Siz: Bi titreme geldi.
Çiçeğim: Sana mantıklı davranmakta yaramıyor gel çakayım ağzının ortasına iki tane.
Çiçeğim: Soruma cevap ver, neden ablanın aklına girdin?
Çiçeğim: Yoksa abimi onaylamıyor musun?
Siz: Ya İncim kaç yaşına gelmişler hala kertme şeyleriyle uğraşıyorlar. Seviyorlarsa evlensinler yolumuzu açsınlar bu ne böyle ya?
Siz: Hem Ahmet seviyorsa çözer artık bu işi. Çocuk oyuncağı mı bu?
Çiçeğim: Babababaa laflara bak.
Çiçeğim: Lan sen tek başına kertme sorununu çözemeyeceğini bildiğin için abimi öne sürüyorsun yalan mı?
Çiçeğim: O önden olayı çözsün sende paşa paşa kendini kabul ettir. Yok canım.
Çiçeğim: Beleşe kız mı alınıyor öyle.
Siz: Yuh bir de başlık parası mı vercez?
Çiçeğim: Dalga mı geçiyorsun yaa
Siz: Hayır ama benim param yok. Öğrenciyim ben.
Çiçeğim: Ee sen niye yalan söylediğini anlatmadın bana oraya geç hemen.
Siz: He işte ben bu olayı şeyapınca ablam hemen gaza gelip ex eniştemle konuşmuş.
Çiçeğim: Ne zaman ex oldu? Ayrıldılar mı?
Siz: Ayrılmadılar da... Yakındır, eli kulağında.
Çiçeğim: Boş laf yani. Devam et sen.
Siz: Neeeyse işte, abin ben halledeceğim annemle konuşurum demiş ama tık çıkmamış.
Siz: Bana da dedi ki: Ahmet'i eve çağır azıcık oyala ben bi koşu Hanife teyzeye gideyim.
Siz: Bunu da kimseye söyleme Ahmet'i haberi olmasın dedi. Bende senin evde olduğunu unutup sana da yalan söyleyince elimde patladı
Görüldü
Siz: Ama Allah'tan abin öğrenmedi.
Siz: Sende söyleme ona.
Çiçeğim: Son cümleyi keşke başında söyleseydin.
Siz: İnci hayır ya.
Siz: Abinin rengi değişti.
Siz: Kalkıyor yerinden.
Çiçeğim: Sori
.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kat 3 'Texting' (Tamamlandı)
Короткий рассказDaha önce okuduğunuz Tuna ve İnci'nin Kat 3'ü şimdi yeni haliyle burada🎉 Hikayeyi en başından uzun haliyle tekrar okumak isteyenleri buraya, hızlı okumak isteyenleri texting haliyle profilimdeki diğer hikayeye bekliyorum. *** Siz: Şu müziğin sesini...