Daire5: Nabıyon :)))Siz: Ders çalışıyorum malum finaller yaklaşıyor.
Daire5: Bende gelim mi :)))
Siz: Hayırdır :)))
Siz: Çirkin çirkin gülmeler başlamış.
Siz: Yoksa aşkıma karşılık mı alıyorum :')))
Daire5: Ders çalışmana yardım ederim diye dedim.
Daire5: Sende hemen şeyapıyon
Siz: Ne yapıyorum?
Daire5: Konuyu yanlış yere çekiyorsun.
Siz: Tamam tamam kızma.
Siz: Gel istiyorsan burada çalış derdim ama ikimiz içinde pek iyi bir fikir olmaz bence.
Daire5: O nedenmiş?
Siz: Derse odaklanabileceğime emin değilim.
Siz: Zarara sokarsın beni.
Daire5: Aslında evet haklısın. Benimde ders çalışmam gerekiyor ama sabahtan beri kahve içmekten ciğerlerim çürüdüğü için dinleniyorum biraz.
Daire5: Tavsiye ederim kendine gelirsin.
Siz: Belki sonra çiçeğim
Siz: Şimdi devam etmem gerekiyor.
Daire5: Peki, kolay gelsin o zaman.
Siz: Teşekkürler ♡
...
İnci'den
Uykusuzluğun verdiği ağırlıkla yerimden kalkarken kollarımı geriye açarak esnedim. Saatlerdir ders çalışmanın verdiği yorgunlukla sızlayan bedenim hareket etmek için can çekişirken koridora doğru birkaç adım attım. Hemen önümde aralık duran kapıya doğru ilerlerken duyduğum mırıldanmalar üzerine adımlarım yavaşlarken kapıya yanaştım.
Kafamı Aralık kapıya doğru uzatırken düşmemek için kapı pervazına tutundum. Aralıktan sırtı dönük yatağına oturan abimi gördüğümde derin bir nefes aldım. Uzun zamandır depresif tavırları artık son zamanlarda sıkıcı bir hâl almaya başlamıştı.
"Hayır Sedef, daha değil. Sakın ağzından bir şey kaçırma Tuna'ya. Güzel idare ettik şimdiye kadar eğer öğrenirlerse her şey mahvolur." Fısıltıyla söylemeye çalıştıklarını net bir şekilde duymuştum. Bizden sakladıkları neydi bilmiyordum ama beni eğlendireceği kesindi.
....
Daire5: Toplaş buraya toplaş
Siz: Eveet?
Daire5: Abimle ablan bizden bir şey saklıyor.
Siz: Sevgili değillermiş işte İnci ne saklayacaklar?
Daire5: Ondan daha eğlenceli bence.
Daire5: Dedektifçilik oynayalım mıı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kat 3 'Texting' (Tamamlandı)
Short StoryDaha önce okuduğunuz Tuna ve İnci'nin Kat 3'ü şimdi yeni haliyle burada🎉 Hikayeyi en başından uzun haliyle tekrar okumak isteyenleri buraya, hızlı okumak isteyenleri texting haliyle profilimdeki diğer hikayeye bekliyorum. *** Siz: Şu müziğin sesini...