42.B

663 53 5
                                    




Sahile indiğimizde Tuna hiç olmadığı kadar sessiz kalmış sakin adımlarla yanımda yürüyordu. Bu onu ilk görüşüm değildi ama ilk defa bu kadar uzun süre beraber kalmıştık. Bu beni gereksiz heyecana sokarken o fazla durgundu.

Bana karşı hisleri olduğunu biliyordum ve ona güveniyordum ama karşı karşıya geldiğimizde nana olan tutumu beni şaşırtıyordu. Gözlerimin içine bakamayışı beni delirtiyordu.

Normalde tıklım tıklım olan sahil yolu bugün oldukça sessizdi. Dalga seslerinden ve araba kornasından başka bir şey duymazken sıkıntıyla nefes verdim. "İyi misin Tuna?"

Yerdeki bakışlarını bana çevirirken ellerini ceplerinden çıkardı. "İyiyim çiçeğim, ne oldu?"

"Yanıma geldiğinde enerji doluydun, yüzün gülüyordu. Ne oldu birden bire?" dediğimde burnunu çekti. "Bilmiyorum ki. Öyle birden durgunluk çöktü."

"Bir şey olmadığına emin misin?" dedim gözlerimi kısarken. "Sakladığın bir şey yok yani."

Dudakları anında kıvırıldı. "Yok merak etme."

"Öyle diyorsan."

"Bugün seni eğlendirecektim ama bütün negatif enerjini bana mı yolladın ne yaptın? Elimi kaldırmaya dermanım yok resmen." Alayla gülerken kendini sahile bakan banka attı.

Usulca yanına otururken burnumu çektim. "Bir ben mi mutsuz olacağım. Sende eşlik et bana ne olacak sanki?"

Kahkaha attığında ister istemez kendimi gülümserken buldum. "Peki çiçek hanım peki. Size istediğiniz her yerde eşlik ederim. Yeter ki isteyin."

Bilmiş bir edayla başımı sallarken geriye yaslandım. Yüzüme vuran rüzgar burnumu sızlatırken gözlerini yumdum. Uykum gelmişti.

Yerimden milim kımıldamazken bir süre sonra vücudumun kendini bıraktığını hissettim. Resmen ayakta uyuyordum. Göz kapaklarımı açmaya çalışırken Tuna sessiz mırıldanışını duydum. Sezen Aksu söylüyordu.

Gözlerimi tekrar kapatırken oturduğum yerde ona doğru sokuldum. Korkuyla derin bir nefes alırken onunda gözlerinin kapalı tuttuğu aklıma geldi. Onu umursamadan kolunun altına iyice sokulurken başımı omzuna koydum.

Aldığı kesik kesik nefesler heyecanını gösterirken gülümsedim. Üzerindeki etkimi seviyordum.

"Devam et." dedim fısıltıyla yüzümü havaya rağmen alev alev yanan boynuna çevirirken. Soğuk burnum boynuna sürterken nefesini tuttu. Burnum onu huylandırmış olmalıydı.

Gözlerimi kapalı tutmaya devam ederken burnuma dolan o tanıdık kokuyla gülümsedim. Birden beklenmedik bir şekilde şarkıya devam ederken sessizce anın tadını çıkardım.

Bir çocuk sevdim uzaklarda
Sanıyordum ki onun özlemi de buydu
O ise bir bakışta beni örtülerimden
Yalnızca yalnızca duygularıyla soydu

Ben böyle yürek görmedim böyle sevgi
Şimdi çocuk büyümekte günbegün
Bütün hüzünleri okşadı birer birer
Gizli bir ümide sarılarak biraz küskün

.....

Fıstığım: Annen geldi Ahmet anneeen.

Fıstığım: Kadının biri apartmana girdi, sen kimsin teyze dedim.

Fıstığım: Teyze senin anandır dedi bana.

Fıstığım: Anam ne alaka teyze dedim.

Fıstığım: Senin annen benimle dalga geçti Ahmet.

Fıstığım: Teyze dalga mı geçiyorsun dedim diye neredeyse üstüme atlıyordu.

Fıstığım: Hayır ben olayı da anlamadım be ne alaka annem.

Fıstığım: Annen beni yoldu Ahmet Allah cezanı vermesin neredesin sen?

Fıstığım: Karakoldayız.

Kat 3 'Texting' (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin