Selam hepinize dostlarım!
Nasılsınız?umarım iyisinizdir.
Bu kitap benim ilk kitabım olduğu için hatalarım olabilir.
Medya:Noah💖
"Yarın için yorulma güzel kızım. Alacak bir intikamımız var! Dinlenmeyi unutma." Dedi Babam hades Eğitim salonundan çıkarken. Haklıydı yarın oldukça önemli bir gündü. Yarın babam Hadesin yasağı kaldırıldığı gündü, yani bizim intikamımızın başlangıç günüydü.
Yarın yeryüzünde seçilen varisler açıklanıcaktı. Ben tek varis olduğum için mutluydum ama kardeşim olmasını da isterdim. Onların her birinden nefret ediyordum zamanında babama ve anneme yaptıkları için.
Şuan ise son 18 yıldır olduğu gibi dövüş, özel güç ve yetenek geliştiriyordum. Her gün 9 saatim burda geçiyordu. Babamın oradaki yaşayan kişilerin hafızalarına bakması sayesinde dövüş, özel güç ve yetenek açısından ordaki varislerden öndeydim.
Yarın onların şok olmuş suratlarını görmek için sabırsızlanıyordum, neden mi şok olacaklar? Çünkü Hadesin yani babamın çocuğu olduğunu bilmiyorlardı. Bu babam ile benim kararımdı.
Yaklaşık 1 saat daha çalışıp saat 9 olunca dövüş salonundan çıkıp, yemek salonuna girdim. Yemeğimi yiyip odama geçtiğimde hemen yatağımın içine girip, gözlerimi yumdum ve karanlığın beni çekmesine izin verdim.
😴
Gözlerimi açtığımda sabah 6 olduğunu tahmin ediyordum. Burda güneş yoktu kapkaranlıktı ama alıştığım için saatleri tahmin edebiliyordum.
Yataktan ayaklarımı sarkıtıp soğuk zemin ile temas ettirdiğimde biraz daha ayıldığımı hissettim. Ayağa kalkıp yatağı toplamadan lavaboya girdim ve özel ihtiyaçlarımı giderip geri odama döndüm. Üstüme siyah uzun yırtmaçlı,
göğüs dekolteli ve derin sırt dekolteli bir elbise giymiştim. Ayağıma ise ince siyah topukluları giyindim. Son olarak kırmızı rujumu sürdüğümde hazırdım.Biraz süslenmiştim ama ordaki kızların daha süslü olduğunu biliyordum, ordaki erkek varisler için hazırlandığınıda ama ben sadece kendim ve babam için hazırlanmıştım. İşte aramızdaki farklardan bir tanesi buydu.
Odamdan çıktım ve babamın tahtı olduğu odaya doğru yürümeye başladım. Taht odasına girdiğimde babam ve annemi birlikte otururken görmüştüm. Annem babamın yanındaki tahtt otururdu her zaman şuan da orda oturuyordu.
"Günaydın canım ailem!" dedim neşeyle.Babam ve annem beni süzüp gülümsemiştiler.
"Günaydın kızım. Güzelliğin Gözlerimi kamaştırıyor, annene çekmişsin aynı." dedi babam, yanında oturan annemin elini nazikçe tuttu ve ona gülümsedi."Aşk dolu bakışmanızı bozuyorum ama saat kaçta gidicez babacım? ona göre yemek yicem, açım." Sözlerim bittiğinde babam o muhteşem gülüşlerinden bir tanesini gösterdi. Aşıktım bu adama. Kusura bakma anne, babamın bu kadar yakışıklı olması benim suçum değil.
"Sen yemeğini ye, senden önemli değil kızım. Sen yedikten sonra gideriz." işte bu adam tam bir harikanın vücut bulmuş haliydi. Ona gülümseyip yemek salonuna doğru yürümeye başladım.
10 dakikada yemeğimi yedim ve hemen babam ile annemin yanına gittim.
"Tekrardan bozucam o aşık bağışlarınızı ama ben yemek yedim." dedim içeri girerken, annem ve babam yakınlaşmıştı.
"Ow ben bir kardeş istemiyorum." dedim, gözlerimi kısarak. Annem ise derin nefes çekti ve bana döndü.
"Bazen bu çocuğu neden yaptık diyorum hades." ona gülüp konuşmaya başladım.
"Alınıyorum ama." Dedim ve göz yaşımı silmiş gibi yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Varisi
Fantasy2 tür arasında olacak Savaşı beklerken ya Savaş 3 kişiye yapılırsa? Yalanlar kimseyi kurtaramayacaktı... Bu savaşı kazanmak için ne yapmalılar? Sırtlarını birbirlerine yaslayabilirler miydi? Bu 3lüyü çok büyük bir savaş bekliyordu. Acımasız olmalıl...