4.B:BÜYÜCÜLER

98 25 3
                                    

Selam hepinize dostlarım!
Oy vermeyi unutmayın!
Hepinizi çok seviyorum💖

🌍

Dövüş dersine girmeden önce, giyinme odasına gittim ve dövüş dersi için herkesin giydiği o takımlardan giyindim,  kısa bir tayt ve croptan oluşuyordu. Giyinme odasından çıktım ve dövüş salonuna girdim.

Herkes gelmişti bende hemen boş kalan yere yani dimetra ve alex'in yanına geçtim. Hocada geldiğinde başta olan boş mindere geçti. Orta yaşlı, sinirli bir hocaya benziyordu.

"Sizinle ilk dersimize geçiyoruz. Şimdi Bianca, kum torbası ile ilgiliseviyeleri söyle." Dedi hoca. Bianca ona gülümseyip konuşmaya başladı.
"İlk seviyedekiler eline bandaj geçirip yapar. Ikinci seviyeler ise eline bandajın sadece kemik olan yere sarar. Üçüncü seviye ise bandajsız yapar." dedi. Bu seviyeler neydi bilmiyordum ama ben sanırım 3 teydim.

Bu seviyelere ne gerek vardı ki.
"Evet, Bianca'nın dediği gibi. Şunu da belirteyim ki 3 Seviyeye benimle dövüşerek gireceksiniz." Hocanın Sözleri bittiğinde çoğu kişi yerine sinmişti. Bunda korkulacak ne vardı.

Bu hocayla dövüşürdüm ve kazanırdım o yüzden bunu pek dert etmedim. Çoğu kişiden daha çok yerine sinen annaya baktım. Bu kız nasıl Zeus'un kızı olabilirdi?

Ondan bakışımı alıp, Hocaya çevirdim.
"Şimdi Herkes ayağı kalksın ve spor bandında yarım saat koşu yapsın, hepinizin hızını ben ayarlıcağım." Ayağı kalktık ve spor bandının önüne geçtik. Umarım yüksek girerdi.

Teker teker herkese yaptığında, sıra bana gelmişti.
Spor bandının üzerine çıktığımda, hocanın gözleri karnımda oyalandı. Nereye baktığına baktığımda ise karın kaslarıma baktığını fark ettim.
"Sanırım sana yüksek girmeliyim." Dedi Hoca. Onu kafamla onayladım, hoca ise koşu bandının başına gidip. Herkese yaptığından 2 kat yüksek bir hız yaptı.
Hala benim için azdı.

Hoca bana bakıp, sol tarafa doğru yani Alex'in yanına gitti ve benim sayımın aynısını yazdı. Savaş tanrısının oğlu olduğu için dövüş ve güç eğitimini daha çok almalıydı. Ona bakmayı kesip önüme döndüğümde herkes ikimize bakıyordu. Onların az bir hız olması ve bizim onların 2 kat hızda olduğumuz için dikkat çekmişti.

Aradan yarım saat geçtiğinde zil çalmış ve herkes dövüş salonundan çıkmaya başlamıştı. Alexe dönüp konuşmaya başladım.
"Atların yanında beklerim." Beni bir yere götürmek istediğini onu kast ederek.

Kafasıyla beni onayladığında arkamı dönüp kapıya doğru yürümeye başladım. Giyinme odasına gidip üstümü değiştirdikten sonra ordan çıktım. Okuldan da çıktıktan sonra bahçedeki atlarımızın yanına gittim.

Alex de geldiğinde atlarımızın üstüne binip, okuldan çıktık.

"Ee nereye gidiyoruz?" dedim ona bakıp, tekrar önüme dönerken.
"Sürpriz." dedi Alex.

15 dakika sonra ormanın içinde bir yere gelmiştik.
"Burdan sonrasını yürüceğiz." dedi ve attan dikkatli bir şekilde aşağı atladı.
Bende atladıktan sonra yürümeye başladık.

"ağaca tırmanıcağız, tırmanabilir misin?" Hadesler aşkına!  yer altını düzlük biryer mi sanıyordular?
"Yeraltını düzlük bir yer mi sanıyorsunuz siz?"Dedim ve önünde dikildiğimiz ağaca tırmanmaya başladım.
"Öyle değil mi?"dedi Alex arkamda tırmanırken.
"Değil tabiki." Yeraltında da ağaçlar vardı.

Ruh VarisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin