Selam!
Tatilden döndüm arkadaşlar bölümler artık erken gelecek.
Oy vermeyi unutmayın!🦋
Hemen bende bir ağacın arkasına geçtim. Okumu ve yayımı
Çıkartıp süratle atmaya başladım.Fakat çok fazlalardı.
Beni fark eden Alex kısa bir an bana baktı ve önüne döndü.
Birden tekrar döndü ve bana doğru ok attı. Ne olduğunu anlamadan arkamdan acı dolu bir ses yükseldi.Boşluğuma gelmişti.
Tekrar önüme döndüğümde alex bana göz kırpmış ve önüne dönmüştü.
Gözlerimi devirdim ve tekrar hızla ok atmaya başladım.
Büyücüler gittikçe çoğalıyordu.Buun böyle olamayacağını anlayarak yer altından Lydia'yı çağırdım. İsteğimi hemen kabul eden Lydia'yı yanımda gördüm.
Ona gülümsedim. Oda bana gülümsediğinde bu sefer belimdeki keskin aletleri çıkardım ve atmaya başladım. Lydia ise kendi güçlerini kullanarak büyücüleri öldürüyordu. Alex ise Lydia'yı göremediği için havada sallanan büyücülere şaşırarak bakıyordu.
Onun bu haline gülüp önüme döndüm. Belimdeki Keskin aletler bittiğinde az bir büyücü kaldığını gördüm. Güçlerimi kullanmamın zamanı gelmişti.
Elimi havaya kaldırdım ve havadan gökyüzüne kadar açılan bir fırtına yaptım. Fırtına o kadar büyüktü ki zeusun tapınağına kadar göründüğüne emindim.
Yanımda lydia ve alex'i hissettiğimde onların geri çekilmiş ve geri kalan büyücüleri bana bıraktıklarını anlamıştım.
İki elimle yavaş yavaş fırtınayı hareket ettirdim. Yerde baygın, ölü ve hala yaşayan bütün büyücüleri fırtınanın içine alarak fırtınayı büyüttüm.
Elimi öne doğru uzatarak fırtınanın ileri gitmesini sağladım. Büyücüleri sınırdan çıkardım ve fırtınayı yavaş yavaş geri çektim.
Ortada Fırtına kalmadığında gözlerimi bana bakan ikiliye çevirdim.
"Yardımın için teşekkür ederim Lydia." Dedim ve lydia'ya döndüm.
"Ne demek dostum. Her zaman yardım etmeye hazırım." Dedi ve gülümsedi. Onunla beraber bende gülümsedim.Ruh çağırdığımı anlayan Alex bana bakarak konuşmaya başladı.
"Fırtına gücü çok güzel bir güç Noah. Savaşta çok lazım olucak. Fakat şu Ruh çağırma işi beni korkutmaya başladı."
Dedi ve yanıma baktı."Evet güçlendirmeye çalışıyorum.Ayrıca gücümü kıskanma." Dedim.
"Ne kıskanıcam benimki daha güzel." Dedi ve kolunu omzuma attı.Yan tarafıma baktığımda Lydianın yer altına dönmüş olduğunu gördüm.
Önüme döndüm ve Alex ile birbirimizle uğraşmaya devam ettim. Fakat bu kısa bir süre içinde devam etmişti çünkü kendimi zeusun tapınağında buldum.
Yanımda Alex vardı.
"Noah gücünü ortalık yerde kullanma demedim mi ben sana!" Dedi sinirle zeus. Bunu dediğini hatırlamıyordum ya da hatırlamak istemiyordum.
"Zeus ne yapayım?ölmeyi mi bekleyim. Tabiki de gücümü kullanıp Alex ile kendimi koruyacağım." Zeus yeryüzünün tanrısı olduğu için yeryüzünde bütün yapılan güçler ona gidiyordu.
"Fakat bu yaptığın yeryüzündeki kuralları 2 çiğnedi. Ceza vermeliyiz sana." Dedi zeus. Tam ağzımı açıp konuşacaktım ki babam, hades konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Varisi
Fantasy2 tür arasında olacak Savaşı beklerken ya Savaş 3 kişiye yapılırsa? Yalanlar kimseyi kurtaramayacaktı... Bu savaşı kazanmak için ne yapmalılar? Sırtlarını birbirlerine yaslayabilirler miydi? Bu 3lüyü çok büyük bir savaş bekliyordu. Acımasız olmalıl...