Selam kitap kurtlarım!
Nasılsınız? umarım iyisinizdir!
Sizi çok sevdiğimi unutmayın. 💖
Medya:ejderler🌍
Güneşin gözüme doğru attığı ışınlarla uyandığımda, gözlerimin güneşe alıştığını hissettim. Yataktan kalkıp lavaboya girdim. Özel ihtiyaçlarımı halledip, odadan çıktım.
Babam ve Zeus özel birşey konuşucakları için burda değillerdi. Bugün okulu ekip ormana gitmek istiyordum.
Babamın haberi yoktu ama birşey diyeceğini samıyordum.Birkaç şey atıştırıp, Ok ve yayımı alıp tapınaktan çıktım. Orman yakın olduğu için at alma gereksimi duymadım. Ormanın girişinde durduğumda bir tabela dikkatimi çekti. Ünlem işareti vardı.
Tabelayı önemsemeyip, ormanın içine daldım. 1 saatten fazla yürüdükten sonra birşey fark etmiştim. Ormanın derinlerine indikçe ağaçların boyu uzunlaşıyor ve yaşam yeri Olduğunu hissediyordum.
Bir ses duyduğumda yürümeyi kesmiş, sese odaklanmıştım.
Yavaşça sırtımdaki ok ve yaya yöneldim. Ok ve yayımı elime aldığımda kısaca etrafımda döndüm ve sesin nerden geldiğini çözmeye çalıştım.Ses her bir tarafımdan geliyordu. En sonunda sesin gökyüzünden geldiğini anladığımda gökyüzüne yöneldim.
Ok ve yayımı germemiştim çünkü bir orman canlısına zarar vermek en son isteyeceğim şeydi.Sesler yakınlaştıkça, içimdeki heyecan artıyordu.En sonunda bu sesin birden fazla ejderhaların olduğunu anlamıştım. Ağaçların arasından uzun ve büyük ejderhalar gördüğümde yutkunma ihtiyacı hissedip sertçe yutkundum. Ejderhalar 6 taneydi;
Siyah,
Beyaz,
Mavi,
Mor,
kırmızı ve pembeydi.Ejderhalar etrafımı sandığında gülümsemiştim. Neden gülümsedim bilmiyordum, benden bağımsız oluşmuştu.
Birden zihnimde bir ses işittim.Zihnimin duvarını kırdığına göre güçlü bir ses idi.
"Sonunda geldin, Kraliçemiz Noah." Dedi bir ses. Nerden geldiğini görmek için etrafımda döndüğümde bu sesin siyah ejderhadan geldiğini anlamıştım.
"Ne kraliçesi? Nasıl sizin kraliçeniz oluyorum ben? daha sizin varlığınızdan haberim yok." dedim iç sesimle. Pembe
Olan konuşmaya başladı.
"Sen doğduğunda yer altı ve Doğa ana seni bizim Kraliçemiz yaptı. Savaş için." Konuşurken gülümsediğini hissetmiştim. Büyücüler ile olan savaştan mı bahsediyordu?"Ne savaşı?" dedim. Bu sefer kırmızı olan konuşmaya başladı.
"Bunu sana söyleyemeyiz ama sadece büyücüler ile olacağını bil." Sözleri bittiğinde morlu konuşmaya başladı.
"Bu şuanlık önemli değil. Seni kraliçemiz yapmamız için Bir kutsama yapacağız." Sözleri bittiğinde mavi olan konuşmaya başladı.
"Merak etme Doğa ana sana yardım edecektir. Sen sadece kendini rüzgara bırak." Dedi ve etrafımda rüzgarlar dolaşmaya başladı. Bunun mavi olan ejderha yaptığını biliyordum. Mavi ejderhayı dinleyip kendimi rüzgara bıraktığımda, rüzgar beni havaya kaldırdı ve hareket ettirmeyerek olduğum yerde durdurdu.Ejderhalar ise benimle beraber hareket etmeyerek
uçuyordular.
"Doğa ananın ve yer altının beni seçtiği bu ejderhaların kraliçesi olarak bundan onur duyuyorum ve
onların kraliçesi olmayı kabul ediyorum!"Sözlerim bittiğinde ensemde bir ağrı hissettim ve rüzgar benim etrafimi bulanık yapmış, birşeyler etrafımı sarmıştı. Rüzgarın eşliğinde yere indiğimde üzerimizde elbise olduğunu görmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Varisi
Fantasy2 tür arasında olacak Savaşı beklerken ya Savaş 3 kişiye yapılırsa? Yalanlar kimseyi kurtaramayacaktı... Bu savaşı kazanmak için ne yapmalılar? Sırtlarını birbirlerine yaslayabilirler miydi? Bu 3lüyü çok büyük bir savaş bekliyordu. Acımasız olmalıl...