18.B:DERS

27 4 0
                                    

Selam!
Naber?umarım iyisinizdir.
Bölümü elimden geldiğince uzun yapmaya çalışacağım.
İyi okumalar kelebeklerim.🦋

🦋

Hara ile konuştuklarımızdan sonra lavaboya gitmiştim ve elimi yüzümü yıkayıp sınıfa girmiştim.

Herkes kendi halindeydi. Aias ise yüzünü masaya gömmüş uyuyordu.

Masanın önüne geldiğimde onu rahatsız etmemek için yanındaki boşluğa ayağımı koyup öyle geçmiştim sırama.

Aias ve Alex'in arasındaki bozuntuyu merak ediyordum.

Fakat bu beni ilgilendirmezdi. Tabi konu ben olmadığım zaman.

Elimi çeneme koydum ve düşünmeye başladım. Dirseğim sıradaydı.

Alex'ten nefret etmeye başladığımı biliyordum. Onunla ilişkimin bitmesine zerre kadar üzülmemiştim. Böyle olacağını biliyordum.

Ama güvenmediğimi inkar edemezdim.

Bende güvenmiştim. Güvenimi kıracağını bilmeden.
Fakat artık anlıyordum. O doğru kişi değildi, hiç bir zaman doğru kişi olmamıştı.

Bu savaşta bir güven kaybımın yerine başka bir güven geleceğini elbet biliyordum.

Fakat bu kişinin yanımdaki kişi olacağını bilmiyordum.

Zeusun yardımcısının dediğine göre Aias güçlü birisiydi. Benimle aynı kategoriye koyduklarına göre güçlerimiz benzerdi.

Bu savaşta gerçekten önemli bir silah olacaktı.

Düşüncelerim, içeri giren müdür ile son buldu.
"Varisler, ders programı değişti." Dediğinde sınıfta yoğun bir uğultu meydana geldi. Uğultuları ve müdürü duyan aias  kafasını kaldırmıştı.

"Neden değişti?" dedi bir varis.
"Savaşın yaklaştığından dolayı. Artık dersleriniz 3 ders olmak üzere güç,gösteri ve dövüşten oluşacak. Aşağıda Derman hoca sizi bekliyor. Bu 3 dersi onunla işleyeceksiniz.
Gün de toplam 6 ders olacak her dersin 2 saat olduğu için." Dedi ve arkasına bakmadan sınıftan çıktı.

Bizi aslında silah olarak kullanacaktılar. Varis olmamız bu gerçeği değiştirmiyordu.

Müdürün dediklerinden sonra Aias ayağa kalktı ve Sınıf kapısına yöneldi. Hemen ayağa kalktım ve bende kapıya yöneldim.

Sınıfça kapıdan çıktığımız da çantaların yok olduğunu gördüm. Büyük ihtimal zeus herkesin kendi tapınağına ışınlamıştı.

Aşağı indik ve bahçeye çıktık.

Bahçede sadece biz vardık. Koluma giren ince kol ile bakışlarımı koluma indirdim.

Haraydı.

"Derman hoca diye bir hoca var mıydı?" Dediğinde kafamı olumsuz anlamda salladım.
"Büyük ihtimal özel hoca olarak gelmiştir bizim için." Dedim ve sınıfı takip ettim.

Ormanın içine gidiyorduk. Önde Aias vardı. Yanına gitmek için birkaç varisi elimle hafiften iterek kendime yol açtım.

Yanına geldiğimde, kafasını bana çevirmiş sonra tekrar önüne çevirmişti.

"Gideceğimiz yolu nereden biliyorsun?" Dedim. Onun cevap vermeyeceğini düşünmüştüm fakat o sorumu yanıtladı.

"Zihnim kolayca buranın haritasını çizebilir. Gözlerim etrafı diğer varisler ve senden daha net görüyor. Deman hoca ilerde ağaca yaslanmış şekilde bizi bekliyor." İlk defa benimle düzgün bir şekilde konuşmuştu.

Ruh VarisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin