2.1

16.9K 599 123
                                    

Selam!

Nasılsınız?

İyi okumalar💖

[6 Ocak 2024]

-İpek Pınar

İlkay'la beraber evden çıktığımızda kapının önündeki arabadan İlker indi. Bugün cumartesiydi ve hep beraber bir kafeye yemek yemeye gidecektik.

Açıkçası İlker'in yanında nasıl davranmam gerektiğini bilemiyordum ama İlkay'la beraber ona açmamız gereken bir konu vardı, annem. İlker ne kadar rahatsız olsa da bilmesi gereken şeyler olduğunu düşünmüştük.

Ben arka koltuğa, İlkay ön koltuğa geçtiğinde yola çıktık. Yaklaşık 10 dakika uzaklıktaki kafeye kadar geçen yolda kimse konuşmadı, radyodan gelen rastgele müzikler ortamda gezindi.

Kafeye geldiğimizde ise yine konuşmadık. Siparişlerimizi verip sessizce durduğumuz sırada İlker ilk adımı attı. "Nasılsınız?"

Bu hafta bir kere okul çıkışında bizi almaya gelse de yorgun olduğumuzu gördüğünde direkt eve bırakmıştı. O günü saymazsak ilk kardeşler buluşmamızdı bu. Ve fazlasıyla gericiydi.

"Ben iyiyim." İlkay kendi adına cevapladığında İlker başını sallayıp bana döndü.

Omuz silktim. "Ben değilim. Sevgilimden ayrıldığım yetmiyormuş gibi sınav baskısıyla uğraşıyorum. Ha bir de annem var tabii."

İlker'in kaşları çatıldı. "Annenle ilgili ne oldu?" İlkay'a döndü. "Size bir şey mi yaptı?"

İlkay başını iki yana sallayıp sıkıntılı bir nefes verdi. "Geçen gün doktora gittik. Daha doğrusu psikiyatriste gittik. Rehabilitasyon merkezine yatırılması uygun görüldü ama biz reşit değiliz. Seninle de bunu konuşmak istiyorduk. Sen ya da babam halledebilir misiniz?"

İlker rahatsız bir şekilde arkasına yaslandı. "Ben hallederim. Doktorunun ismini ve hastanenin adresini verin."

Onun rahatsız hali hoşuma gitmezken araya girdim. "Rahatsız olacaksan eğer babam yapsın. Ya da ne bileyim birilerini buluruz biz."

Başını iki yana salladı. "Sorun yok. Sadece... Onu ne kadar az görürsem o kadar iyi."

"Sen resmi işlemleri halletsen gerisini biz hallederiz."

İlker İlkay'ı onaylarken gelen siparişlerimizle önümüzdeki tatlılara odaklandık. Sonrasında İlker'in yine konu açmasıyla beraber sohbet etmeye başladık. Daha çok İlkay'la ikisi etse de ben de katılıyordum arada.

💖

[8 Ocak 2024]

Kaan : Çok özledim (02.39)

Kaan : Neden yazıyorum bilmiyorum

Kaan : Ama çok özledim

Kaan : geceleri bana telefon vermeyin ya

Kaan : Dayanamıyorum

Kaan : özledim

Kaan : çok özledim

Kaan : Ne fark ettim biliyor musun

Ayrılık Senfonisi | Texting (+18) (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin