Selam!
Nasılsınız?
Özel istekler bölüm şarkısı 🥳
Yaşlı Amca - Kediler ve Şarkılar
bananeaq187İyi okumalar💖
[11 Mayıs 2024]
-İpek Pınar
Yeni yatağımda uzanmış yorgunca etrafı izlerken kucağımdaki minyona gülümsedim. Bana hatırlattıkları daha da mutlu olmamı sağlarken derin bir nefes aldım. Kaan'a olan özlemimin dindiğini söyleyemesem de en azından artık kontrol altına alabiliyordum. Geceleri numarasına bakmıyordum ya da resmine sarılmaya çalışmıyordqum. Bence bu büyük bir gelişmeydi.
Odamın kapısı dan diye açıldığında göz devirerek İlkay'a döndüm ama yüz ifadesi kaşlarımı çatmama sebep oldu. Oturduğum yerden doğrulduğumda hızlıca yanıma gelmişti o da. "Kaan'ın hep gittiği bir yeri var ya hani? Bize söylemiyordu. Sen nerede olduğunu biliyor musun?"
Başımı iki yana salladım. "Daha önce gittik beraber ama yollara hiç dikkat etmemiştim." Aklıma gelen şeyle telefonuma uzandım. "Ama konum atmıştı orada daha önce. Onu atayım sana."
İlkay'ın düşmüş omuzları söylediğimle yeniden canlanırken ben de mesajlarımıza girip konumu buldum. Sonrasında en başta takılmam gereken detay şimdi aklıma geldi. "Sen neden oranın konumunu istiyorsun ki benden?" Kaşlarım çatıldı. "Kaan'a bir şey mi oldu?"
Derin bir nefes aldı. "Ya Demir buluşmak için bunu aramış ama başta açmamış. Sonra ısrarla arayınca açmış ama sesi iyi gelmiyormuş. Ağlamış gibiymiş. Her yere baktık ama yoktu."
Ağlamış gibiymiş.
Yutkunup başımı salladım. Konuşmak isteyen dilimi ısırıp İlkay'a konumu attım. İlkay odadan çıkmadan önce kendimi durduramadan seslendim. "İlkay." Bana döndüğünde yine yutkundum. "Bana da haber verir misin?"
Tebessümle başını sallayıp çıktı odadan. Sonrasında dış kapının sesini duydum. Oflayarak arkama yaslandığımda hâlâ gitmek isteyen yanımı baskılamaya çalışıyordum.
Gergince ne kadar beklediğimi anlamasam da telefonuma gelen bildirimle hızlıca elime aldım. İlkay'dan gelen mesaj sesli bir nefes bırakmama sebep oldu. Kaan onları istememişti ve ağlıyordu.
Bu sefer gitmek isteyen yanım ağırlığını koyarken ona uyup üstümdeki eşofmanlarla beraber sadede çantamı alarak evden çıktım. Çıkmadan önce aradığım taksiyi beklemeye başladığımda kısa süre içinde geldi. Bindiğimde konumu açıp gösterdim adama ve İlkay'a mesaj attım geldiğime dair.
-Kaan Han
Omzum yine sarsıldığında hıçkırdım. Nefret ediyordum. Ailemden, babamdan ve annemden. Hepsinden nefret ediyordum.
Konuşmak istiyordum. Bağırmak istiyordum ama yapamıyordum. Korkuyordum. Beni duymazlar, görmezler diye korkuyordum. Annesinin sırt çevirdiği bir çocuğa yabancılar niye inansın ki?
Derin bir nefes alıp yüzümü dizlerimden kaldırdığım sırada koşarak gelen minik adım seslerini duydum. Yüzümde ufak bir gülümseme oluştu. İpek gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayrılık Senfonisi | Texting (+18) (Ara Verildi)
Ficțiune adolescențiKaan Bebisim : Ben artık daha fazla yapabileceğimizi düşünmüyorum İpek Kaan Bebisim : Ayrılmamız gerekiyor İpek Pınar & Kaan Han Yazıma Başlandığı Tarih : 9 Temmuz 2023 İlk Bölüm Yayın Tarihi : 9 Temmuz 2023