Selam!
Nasılsınız?
Bu bölüm 2 ay kadar bir atlama yaşıyoruz🥺💦
Bölüm Şarkısı
Böyle Ayrılık Olmaz - Kolpaİyi okumalar💖
[17 Mart 2024]
Elimdeki pastayı sıkıca tutarken derin bir nefes aldım. Bugün Rümeysa'nın doğum günüydü! Benim bebek arkadaşım 18 olacaktı!
Biz de -her ne kadar bilse bile- ona sürpriz bir parti hazırlamıştık! Pasta görevi yıllardır olduğu gibi bendeyken Rıfat'ın Rümeysa'yı ayarladığımız kafeye getirmesini bekliyordum.
Zeynep ve Lavi içeriyi hazırlayıp okuldan çağırdığımız birkaç kişiyi davet ederlerken; Demir, Kaan ve İlkay da müzik işini üstlendiklerinden dolayı hazırlık yapıyorlardı.
"Bu kağıtlar ne?"
"Onları alayım ben."
"Ya ama. Neydi onlar?"
"Söylemem."
"Sen benden ne saklıyorsun acaba?"
"Hiçbir şey."
"Üstünde 'İpek' yazıyordu ama?"
"Sürpriz güzelim işte."
"Ya, neymiş?"
"Adı üstünde sürpriz."
"Ama notaların arasındaydı?"
"Olamaz mı?"
"Kaan! Cidden yapıyor musun bunu?"
"Neyi yapıyor muyum?"
"Bana şarkı mı yazıyorsun?"
"Güzelliğine kaç beste yazılır, derken ciddiydim."
"Ne zaman öğreneceğim peki ben?"
"Doğum gününde."
"Ama çok var Ağustos'a!"
"Beklediğine değecek. Sana söz, harika bir doğum günün olacak."
Aklıma dolan anlarla derin bir nefes alıp sakinleşmeye çalıştım. Neredeyse 2 ay olmuştu. İlk bir ay hiç konuşmamış, grupta bile denk düşmemeye dikkat etmiştik. Sonrasında benimle İlkay'ın onunla da muhtemelen Demir'in konuşmasıyla her şey biraz daha oturmuştu. Birbirimizle sohbet etmesek de aynı ortama girebiliyorduk en azından.
Telefonuma gelen mesajla aklımdaki düşünceleri silmeye çalıştım. Bugün arkadaşımın günüydü ve mutlu olmam gerekiyordu. Bizim aramızdaki durum arkadaşlarımıza bulaşmamalıydı.
Mumlar sönmesin diye dikkat ede ede karanlık koridordan geçtim. Toplanma yerine geldiğimde hep bir ağızdan şarkıyı söylemeye başladık. "İyi ki doğdun Rümeysa!"
Şarkıya uygun bir şekilde kafamı sallayarak gülümseyen arkadaşıma ilerledim. Önünde durduğumda heyecanla bir yandan Rıfat'ın elini sıkıca tutup pastaya eğildi. Gözlerini yumup dileğini diledikten sonra üfledi mumları.
Geri çekildiğinde önce Rıfat'la sarıldılar. Rıfat yumuşak bir şekilde yanağına öpücük bıraktığında ikisi de utanarak geri çekildiler. Onların tatlı hallerine gülerken yaklaşık 2 haftadır görmediğim kişiyle göz göze geldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayrılık Senfonisi | Texting (+18) (Ara Verildi)
Fiksi RemajaKaan Bebisim : Ben artık daha fazla yapabileceğimizi düşünmüyorum İpek Kaan Bebisim : Ayrılmamız gerekiyor İpek Pınar & Kaan Han Yazıma Başlandığı Tarih : 9 Temmuz 2023 İlk Bölüm Yayın Tarihi : 9 Temmuz 2023