Selam!
Nasılsınız?
Kitap 24'te geçiyor diye kendimi bir an 24'teyim diye düşündüm geçen gün stt ağustos 24 yazıyor az kaldı bitecek diye korktum annem de mal mı bu der gibi bakıyordu...
Bölüm Şarkısı
Seni Senden - İnsan Mıyız
dlaraltinsoyİyi okumalar💖
[27 Haziran 2024]
-Kaan Han
Oturduğumuz yuvarlak masanın etrafına kurulmuş her biri sevgilisiyle sarmaş dolaş olan arkadaşlarıma baktım. Zeynep neredeyse Demir'in üstüne çıkmak suretiyle çocuğa sarılmıştı ki Demir de halinden oldukça memnun arada saçlarını öpüyordu. İlkay sırtını arkasındaki duvara vermiş, göğsüne de Lavi'yi çekmişti. Rümeysa ve Rıfat ise sadece yan yana durup elleriyle oynuyorlardı. Ben tabii ki yalnızdım ve İpek yoktu.
İlkay gelmemesine çeşitli bahaneler uydursa da inanmamıştım. Muhtemelen benim doğum günüm diye gelmemişti. Bu gece 00'da 18 oluyordum. Normalde herkes için normal bir yaş denilebilecek bir sayıydı belki ama benim özgürlüğüm demekti.
18 olduğum an o evden çıkacağıma dair yıllar önce kendime bir söz vermiştim ve artık o sözü yerime getirebilecektim. Küçükken kendime verdiğim birçok söz kaybolmuştu ama bunu sıkıca tutmuştum. Sevdiklerim hep yanımda olacak demiştim, en sevdiğim yoktu. Kendimi büyüyünce koruyacağım demiştim, koruyamamıştım. Ama en azından onları hayatımdan çıkaracaktım. Küçük Kaan sonunda mutlu uyuyacaktı.
İlkay telefonuna gelen mesajla telefonunu masadan alırken mesajı okuyup bana baktı. Kaşlarım çatıldı ama bir şey demedim. Kısa bir şey yazıp masaya geri bıraktığında sesli bir nefes bıraktı. "Taha, bizim eve gidiyormuş."
Yutkunup derin bir nefes almaya çalıştım ama olmadı. Pekala, galiba cidden bir ilişkileri vardı.
Herkes bana dönüp bakmaya başladığında omuz silktim. "Belli ki bir ilişkileri var işte. Gelmemesinin sebebi de budur. Yani ben olsam sevgilimin eski sevgilisinin doğum gününe gitmesini istemem, rahatsız olurum."
İlkay oflayıp göz devirdi. "Yok öyle bir şey."
Bu sefer göz deviren ben oldum. "Tamam o zaman düşünün. Yanınızdaki kız başka bir çocukla önce yorumda flörtleşirmiş gibi konuşuyor, sonrasında onları sarılırken görüyorsunuz, sonrasında kol omuz yürürken görüyorsunuz ve en sonunda çocuk kızın evine gidiyor."
"Biz sevgiliyiz amına koyayım." Demir sert bir şekilde konuşup Zeynep'e daha çok sarılırken göz devirdim. Kuduruk herif kurguya delirdi.
"Ayrılmışsınız gibi düşünün." Sonrasında bir anda altısı da elini masaya vurduğunda gülmemek için kendimi zor tuttum. Dudaklarımı birbirine bastırıp başımı salladım.
İlkay derin bir nefes aldı. "Yani biraz can sıkıcı. Ama ben olsam gider sorardım."
"Ben soramam işte." Benim dediğimle hepsi 'mal mısın' der gibi baktı. "Benim yapımda yok o amına koyayım. Kaldı ki sorgulamaya hakkım yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayrılık Senfonisi | Texting (+18) (Ara Verildi)
Genç KurguKaan Bebisim : Ben artık daha fazla yapabileceğimizi düşünmüyorum İpek Kaan Bebisim : Ayrılmamız gerekiyor İpek Pınar & Kaan Han Yazıma Başlandığı Tarih : 9 Temmuz 2023 İlk Bölüm Yayın Tarihi : 9 Temmuz 2023