Selam!
Nasılsınız?
İyi okumalar💖
[11 Aralık 2023]
-İpek Pınar
Adımlarım mutfaktaki annemin yanında bittiğinde doğradığı salatalıklardan bir tanesini alıp ağzıma attım. "Kaan bir süre daha kalmaya kadar vermiş. Bugün gelmeyecekmiş yani."
Annem imalı bir bakış attı bana. "Normalde seni hiç bırakmazdı. Hayırdır?" Yavaşça omuz silktim. Ayrıldığımızı söyleyeceğim sırada benden önce davrandı. "Gerçi çocuk da haklı. Anne ve babası boşandı, kolay değil."
Duyduğum cümleyi birkaç saniye algılamaya çalıştım. Elçin teyze ve Aras amca ayrılmış mıydı? Kaan bunu neden bana söylememişti ki?
Anneme bir şey demeden başımı salladım ve mutfaktan çıktım. Üst kata çıktığımda ise kendi odama değil de İlkay'ın odasına geçtim. Yatakta uzanıp kitap okuyan ikizim kapı sesiyle bana dönerken kapıyı kapatıp yanına attım kendimi. "Kızım kaç kere demem lazım şu yatağa atlama diye?"
Omuz silktim sadece. Sonrasında buraya gelme sebebimi hatırladım. "Elçin teyze ve Aras amca boşanmış?"
İlkay başını salladı. "Konuştunuz mu Kaan'la?"
Başımı iki yana salladım. "Yok, annem söyledi."
Elindeki kitaba bakmayo kesip bana döndü. "İpek?"
Yastığına başımı yerleştirip ona doğru çevirdim kafamı. "Efendim?"
Derin bir nefes aldı. "Kaan'a hiç... Son zamanlarda 'nasılsın' diye sordun mu?"
"Sordum tabii ki."
Düşünmeden cevap vermemle başını salladı. "Peki... Hiç onun hayatında hakkında uzun uzun konuştunuz mu?"
Kaşlarım çatıldı. "Neden soruyorsun İlkay? İllaki konuşmuşuzdur."
"Anladım İpek'im. Yani sadece acaba senden sormanı mı bekledi anlatmak için diye düşündüm."
Başımı sallayıp kalktım yatağımdan. Kaan'ı düşünmenin üstümde bıraktığı bir durgunluk hissi vardı. İlkay da bunu bildiğinde bir şey demedi. Odasından çıkıp kendi odama geçtiğimde yatağıma uzanıp yastığıma sarıldım.
💖
-KIZ KIZA GEZELİM BU GECE
İpek, Oya, Rümeysa, Zeynepİpek : Çok özledim ya
İpek : Çok yazmak, aramak, görmek istiyorum
Rümeysa : Yaa
Rümeysa : Geçecek kuzum zamanla
Rümeysa : Hem şu an burada olmaması da daha iyi
Rümeysa : Gördükçe daha kötü olur her şey
İpek : Ama gelecek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayrılık Senfonisi | Texting (+18) (Ara Verildi)
Novela JuvenilKaan Bebisim : Ben artık daha fazla yapabileceğimizi düşünmüyorum İpek Kaan Bebisim : Ayrılmamız gerekiyor İpek Pınar & Kaan Han Yazıma Başlandığı Tarih : 9 Temmuz 2023 İlk Bölüm Yayın Tarihi : 9 Temmuz 2023