24. Bölüm

224 16 1
                                    

Bölümün bir kısmında şiddet vardır! O kısmın başına ve sonuna uyarı koyacağım, ona göre devam edebilirsiniz. İyi okumalar~

"Bay Byun, çabanızı takdir ediyorum. Bunca zaman boyunca sıkı çalıştınız!" Gülümsedim.

"Bunca zaman boyunca çıkardığım tüm zorluklara katlandığınız için asıl ben teşekkür ederim." doktorum da gülümsedi ve oturmama yardımcı olurken yüzüme baktı "Her şeye rağmen savaşmayı bırakmamanız benim için büyük bir hediye." diyerek cevapladı. "O halde beylere ufak bir şaka yapsak mı?"

"Olur." sırıtışına karşılık verdim ve o kapıyı açmaya giderken ben de suratımı her zamanki haline getirip somurttum.

Haftalardır fizik tedavi alıyordum ve hiçbirine Sehun ve Chanyeol'ün girmesine izin vermemiştim. Bu yüzden katettiğim ilerlemeyi hiçbir şekilde bilmiyorlardı.

Doktorum kapıyı açtığında ikisini çağırdı. "Bay Oh," diyerek girdi söze. "Ben daha fazla burada kalamayacağım."

"Bir sorun mu var?" Sehun anında biçimli kaşlarını çatarken gülmemek için büyük çaba harcamıştım.

"Artık buna devam etmek istemiyorum." diyerek araya girdim.

"Ne demek istemiyorsun? Saçmalama!"

"Saçmalamıyorum, bıktım artık bu zırvadan."

"Doktoru da bıktırdın değil mi?" bıkkınlıkla sordu.

"Ona ihtiyacım yok artık."

"Ne demek yok Baekhyun, daha ayaklanmadın bile Tanrı aşkına!"

"Ne demek daha ayaklanmadım?" birden ayağa kalktım ve gülümsemeye başladım.

"Bir dakika! Ne?!" Chanyeol hızla bana doğru gelirken Sehun'a kal gelmişti. "Yürüyorsun. Yürüyorsun!" Chanyeol kocaman gülümsemesiyle beni belimden kavrayıp havada döndürürken ikimiz de kahkahalara boğulmuştuk.

"Bu... Gerçek, değil mi?" Chanyeol beni yere indirdiğinde dengemi sağlamak için koluna tutundum ve hala inanamayan Sehun'a baktım.

"Bilmem bir de yanıma gelip kontrol et istersen ya da ben mi gelsem?" gülümsedim ve yanına gidip önünde durdum.

"İnanamıyorum! İnanamıyorum Baek, cidden başardın!" gözleri sevinçten dolarken bana sıkıca sarıldı. Sarılışına aynı şekilde karşılık verdim. Aylardır uğraş veriyordum ve sonunda başarmıştım.

"Başardım." gülümsedim yeniden.

"Bu huysuz herife tüm bu zaman boyunca katlandığınız için teşekkür ederim." Sehun doktorla el sıkışırken bacağına tekme attım. "Gücü kuvveti de yerine gelmiş, keşke bu kadar çabalamasaydınız şimdi öldürecek beni."

"Evet öldüreceğim," sırıttım "ama sevgiden."

"Asıl ben teşekkür etmeliyim. Bay Byun'a çabaları için ve sizlere de destekleriniz için." doktorla el sıkışıp biraz daha konuştuktan sonra bana hala yapmam gerekenleri söylemesi ve arada bir kontrole geleceğini belirtmesinin ardından evden ayrıldı.

"Vay be Byun Baekhyun!" Sehun gülümseyerek ayakta duran beni tepeden tırnağa süzdü. Chanyeol ise arkamdan sıkıca sarılıp saçlarımı öpmüştü.

Ben bunca zaman bu adamın sevgisi olmadan ne yapmıştım?

"Vıcıklığınıza başlamadan dışarıda güzel bir yemek yiyelim, sonra da hazır havalar ısınmışken şehri turlarız." Sehun biz oynaşmaya başlamadan aramıza girmişti hemen.

"Hazırlanıp hemen çıkabiliriz bence." diğerleri onaylayıp üzerini değişmek için odalara giderken ben duşun yolunu tutmuştum.

Tam suyu açacağım sırada içeri hızla giren Chanyeol'e baktım. "Yardım ister misin?"

DRAGON'S TEETHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin