HEPİNİZE MERHABA,
Giriş bölümüyle karşınızdayız🤭Hikayeyi nereden gördünüz?
Başlama tarihinizi buraya bırakabilirsiniz.
Keyifli okumalar dilerimm🔥
Görmek için perdeyi açmaya gerek var mıydı? Turuncu alev her yeri sararken, gözler tek bir yöndeydi. Perdeyi açmaya gerek yoktu. Her şey ortadaydı. Gökyüzü maviyi kabul ediyor, turuncuya boyanmak istemiyordu. Kameraların beyaz ışığı, ilk defa çevredekileri rahatsız etmiyordu. Belki de rahatsız ediyor ama çevredekiler rahatsızlığın farkında değillerdi. Onları ilgilendiren şey şu an daha önemliydi.
İtfaiye ekibi en hızlı şekilde yangını söndürmeye çalışırken, kendilerini korumayı unutmuşa benziyorlardı. Siren sesleri hala çalmaya devam ediyordu. Büyük bina hala tutuşurken, herkes evde kimsenin kalmadığına emin olmak istiyordu. Kediler miyavlamayı bıraktığına göre ölmüş olmalılardı. Belki de kendilerine korunacak bir yer bulmuşlardır, orayı yeni evleri bellemişlerdir. Kim bilebilirdir ki? Herkesi binadan çıkarmaya çalışan ve bu konuda oldukça başarılı olan namı değer Yalın Ekibi altı kişiyi barındırıyordu.
Omay Said Salman
Cemal Selim Çakır
Gökalp Akalın
Buray Tan
Batuhan Karas
Ceyhun Soylu
Televizyonlar bu altı kahramanın adını yayınlarken, aralarından sadece bir kişiyi matem ihtimali haberiyle vermişlerdi.
SON DAKİKA: ALTI KAHRAMANDAN BİRİNE ULAŞILAMIYOR. EKİPLER ELLERİNDEN GELENİ YAPMAYA ÇALIŞIYORLAR. CEMAL SELİM ÇAKIR YANGINI SÖNDÜRMEK VE İÇERİDEKİ İNSANLARI KURTARMAK İÇİN GİRDİĞİ BİNADAN HALA ÇIKAMADI!
Aksine kimse bir şey yapmaya çalışmıyor, çabalamıyorlardı. Bunun iki nedeni olabilirdi. Ya bu yangın kasıtlı çıkmıştı, CEMAL SELİM ÇAKIR'IN düşmanlarından biri buna neden olmuştu, ya da CEMAL SELİM ÇAKIR mesleğini onurlu bir şekilde yapıp şehit olmuştu. Birincisi olamazdı belki de. Cemal Selim'in neden bir düşmanı olsundu ki? Hayatı sadece çalışmaktan ibaret olan bir kişinin kime ne zararı olabilirdi?
Oklar tek bir tarafı göstermeye başlamıştı. Cemal Selim Çakır şehit olmuştu. Ya da Cemal Selim Çakır hayatı boyunca perdenin arkasında kalmayı başarmış ve kimseyi oynadığı oyunları izlemesine izin vermemişti.
Lakin perde yarılandı, seyirciler oturduğu koltuklarında hareket etmeye çoktan başladılar. Peki işlerinde bu kadar iyi olan Yalın Ekibi, ekip arkadaşlarının nerede olduklarını bilmiyor, hepsi birbirinden kopuk mu hareket ediyordu? Herkes kafasına estiği gibi davranacak, plansız hareket edebilecek kadar mı tecrübeliydi?
SON DAKİKA: EKİPLERİMİZİN ULAŞAMADIĞI CEMAL SELİM ÇAKIR, YANARAK ŞEHİT OLDU. MESLEĞİNİ EN ONURLU ŞEKİLDE YAPIP, BİNADAKİ İNSANLARI YANMAKTAN KURTARDIĞI İÇİN KENDİSİNE MİNNETLERİMİZİ BORÇLUYUZ. AİLESİNE VE YAKINLARINA BAŞ SAĞLIĞI DİLİYORUZ.
Cemal Selim Çakır, işinde tecrübeli biriydi. Bu mesleğe yıllarını adamıştı. Dikkatsiz hareket etmeyecek kadar tecrübeli olduğu her halinden belliydi. Elbette ki bu işinde hata yapmayacağı anlamına gelmiyordu. Fakat bu işe yıllarını vermiş birine göre fazla hata dolu bir olaydı bu. Giydikleri kıyafetler bile alevlere karşı dayanıklı iken, Cemal Selim nasıl yanarak ölmüştü? Yangın haberini aldığında, sarhoş ya da bilinci yerinde mi değildi? Bu iş burada bitmemişti. Bu olay çözülmek zorundaydı.
Cemal Selim Çakır neden ölmüştü?
Yangın her yeri sararken, kimse gözlerindeki alevi görmüyordu. Yangın şiddetini arttırdıkça alevler gözleri de boyamıştı.
Perde açılmıştı, oyuncular hazır, seyirciler hazırdı.
1..2...3
Başrol kendini belli etmeli miydi, yoksa fark edilmeyi beklemeli miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİRENLER ÇALMAYA BAŞLAYINCA
Teen Fictionİtfaiye ekibi en hızlı şekilde yangını söndürmeye çalışırken, kendilerini korumayı unutmuşa benziyorlardı. Siren sesleri hala çalmaya devam ediyordu. Büyük bina hala tutuşurken, herkes evde kimsenin kalmadığına emin olmak istiyordu. Herkesi binadan...