22-İYİ Kİ!

90 14 0
                                    

Hepinize yeniden merhabaa🤩

Önümüzdeki bölümün final bölümü olduğunu söylemeliyim🥲

Lütfen oylarınızı esirgemeyin, hikayenin büyümesinde katkınız çok🫶🏻

Keyifli okumalar dilerim😻

1 Yıl Sonra...

"Bak Batuhan, ayak altından çekil canımı sıkma."

"Sen kimsin lan? Ben ayakta durmayacağım da kim duracak, sen mi?"

"Ben duracağım tabii ki."

"Sen kimsin pardon?"

"Bugün istemesi olan kadının kardeşiyim. Asıl sen kimsin?"

"Asıl ben kardeşiyim."

Şu ikilinin konuşmalarından daralmıştım. Hem de o kadar çok daralmıştım ki kendimi boğmamak için zor duruyordum. Ama evet, yanlış duymadınız. Bugün istemem vardı. O kadar ama o kadar heyecanlıydım ki... Şu anlık sadece yanımda Hamdi ve Batuhan vardı ama teyzem ve eniştem de birazdan geleceklerdi. Ceyhun, Gökalp ve Buray'da erkek tarafındaydı.

Evleniyorduk ya, evleniyorduk. Omay, bana evlilik teklifi etmişti ve ben hiç düşünmeden kabul etmiştim. Ama beni geren bir şey vardı.

'Semrasalman

'Gülnurşen

'Karsudeniz

'Sultanınmutfagı

Omay'ın annesi ve teyzeleri... Ben onları ilk defa görecektim. Yani Omay bana evlilik teklifi ettiğinde de, bunun öncesinde de hiç yüz yüze gelmemiştik. Ve ben geriliyordum. Ayrıca Hamdi ve Batuhan'da beni rahatlatmak yerine daha çok geriyorlardı!

"Din dan don, din dan don'

Zil çalar çalmaz hızlı adımlarla kapıya yöneldim. Teyzem ve eniştem gelmişti. Kapıyı açar açmaz teyzeme sarıldım.

"Oy oyyy. Benim güzel kızım." Dedikten sonra bana baktı. "Ne güzel olmuşsun. Tü tü tü, maşallah nazar değmesin benim kızıma."

"Teyzecim çok teşekkür ederim, sende çok güzelsin."

Üstümde mavi, sade bir elbise vardı. Saçlarıma da kurumuş çiçekli toka takmıştım. Ve evet, bence de güzel olmuştum.

Hemen enişteme de sarılım. "Enişte, nasılsın?"

"Seni gördüm daha iyi oldum kızım. Nasıl da güzel olmuşsun. Diyar görseydi kapıyı kimselere açmazdı ben sana söyleyeyim." Dedi gülerek.

Diyar... Burada olmasını, bu olanları görmesini ne çok isterdim. Hamdi ve Batuhan'ı da sustururdu valla. Bu bir yılda sürekli onun yanına gittim. Hayatımda ne olduysa, ne değiştiyse her şeyi anlattım.

"Savcım," dedi Batuhan bağırarak, "Hamdi, Omay abimle senin oturacağın yere oturuyor."

"Abla," dedi Hamdi, Batuhan gibi bağırarak, "Batuhan çiçeğini yiyor."

"Yalan söyleme lan pezevenk."

Derin bir nefes alıp yanlarına gittim. "Siz çocuk musunuz? Ciddi bir şekilde soruyorum yani bunu. Teyzemle eniştem geldi, o sesinizi kesin." Teyzem ve eniştem de içeriye geçtiğinde her şey tamamdı. Batuhan ve Hamdi'de suspus olmuşlardı.

Bu arada İrem nişanı atmıştı. Hamdi'ye yapamayacağını söylemişti ve Türkiye'den gitmişti. Hamdi ise afallamıştı ama birkaç hafta içerisine eski haline geri dönmüştü.

SİRENLER ÇALMAYA BAŞLAYINCAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin