Lee Know'un anlatımıyla
Şuan azarlanıyordum. Evet azarlanıyordum hem de Seungmin tarafından.
"Ya hyung aklın nerede senin. Çocuk tam önünde ama sen onun eğildiğini bile görmüyorsun."
"Tamam Seungmin sakin ol. Farketmemişim işte. Olay olursa da özür dilerim olur biter."
"Off hyung off!"
"Oflama, hyunglara oflanmaz. Hyunjin gibi ağzına peçete tıkarsam görürsün."
"Tamam sustum." Dedi ve eliyle ağzına fermuar çekti.
Nihayet susmasıyla önüme dönerken, önümdeki çocuğu farkettim. Elleri arkasındaydı ve mikrofon tutuyordu. Ama mikrofon ve elleri öyle bir titriyordu ki bu beni endişelendirmişti.
İlk başta çok umursamasam da ellerinin gittikçe daha çok titremesiyle ona iyi olup olmadığını sormaya karar verdim. Elimi omzuna attım ve bana dönmesini sağladım.
"Oh hyung, selam. Sorun ne?"
"Asıl senin sorunun ne? Deli gibi titriyorsun."
"Ş-şey yok bir şey. İ-iyiyim ben." Dedi ve ben henüz ne olduğunu anlayamadan kucağıma yığıldı.
"Gerçekten iyiymişsin." Diye mırıldandım ve etrafımdaki karmaşayı umursamayarak onu kucağıma alıp sahne arkasına götürdüm.
"MİNHO! NE OLDU JİSUNG'A?" Sanırım menajerleri olan adam telaşla konuşurken, konuşmaya başladım.
"Bilmiyorum efendim. Elleri titriyordu. Ne olduğunu sordum, iyi olduğunu söyledi. Sonra da kucağıma düştü!" Ben telaşla konuşurken sağlıkçılar Jisung denen çocuğu kucağımdan almış bir odaya götürmüşlerdi.
Menajerleri kafasını salladı ve elini omzuma attı.
"Tamam Minho oğlum. Jisung büyük ihtimalle anksiyete krizi geçirdi. Çok önemli bir şeyi yoktur."
"Nasıl yani anksiyetesi varsa neden onu oraya çıkardınız?"
"Çünkü anksiyete haplarını almıştı ama görünen o ki haplar bir işe yaramamış."
Birden yanımıza Chan hyung ve yanındaki o rapçi geldi.
"Jisung nerede?!?!"
"Odaya aldılar merak etmeyin. Minho sağolsun buraya kadar getirdi. Bir şeyi yoktur merak etmeyin."
"AAH JİSUNG AH! AH OĞLUM AH! BEN SANA SORDUM DEĞİL Mİ HAPLARINI İÇTİN Mİ DİYE!"
"Sakin ol Chan. Ben gördüm Jisung gerçekten haplarını içti. Belli ki haplar işe yaramamış."
"Tamam hyung, sakinim. Minho sana da çok teşekkür ederiz. Sen istersen grup arkadaşlarının yanına dönebilirsin biz buradayız."
"Onu iyi olduğunu görmeden gitmem."
"Hayır Minho gideceksin! Evet telaşını anlayabiliyorum, sonuçta çocuk kucağına bayıldı ama biz buradayız merak etme."
"Mmm tamam o zaman arkadaşlarımın yanına döneceğim ama bir şartla!"
"Ne şartıymış o?"
"Bana onu numarasını verin. Daha sonra ona nasıl olduğunu sorarım. Hem iyi olduğunu kendi gözlerimle de görürüm."
"Ahh tamam ver telefonunu." Dediğinde tereddüt etmeden telefonumu uzattım. Numarayı yazdıktan ve "HAN JİSUNG" olarak kaydettikten sonra telefonumu bana geri verdi ve omzumu pat patladı.
Sahneye geri çıktığımda herkesin gözü üzerimdeydi ve MC beni yanına çağırıyordu.
"Minho, Jisung'a ne oldu? O iyi mi?"
"Merak etmeyin o iyi. Sadece anksiyete krizi geçirmiş o kadar. Bir şeyi olmadığına emin olabilirsiniz."
"Ahh teşekkürler Minho-shi!"
Başımı nazikçe salladım ve grup üyelerini yanına döndüm.
"Hyung ne oldu az önce öyle? Jisung hyung iyi mi gerçekten?" Jeongin'in art arda gelen soruları ile gülümsedim ve konuşmaya başladım.
"Merak etme Jeongin. Jisung iyi. Anksiyete krizi geçirmiş o kadar. Yanii menajerleri öyle söylüyor ama hiç iyi görünmüyordu. Elleri öyle bir titriyordu ki! Hayır yani çocuğun anksiyetesi varsa niye kalabalık yerlere çıkartırsınız ki?"
"Eee hyung?"
"Ne eee?"
"Sonuç?"
"Sonuç: Çocuğun telefon numarasını aldım. Yarın iyi olup olmadığını soracağım. Normalde yanında duracaktım ama Chan hyung kovdu beni."
"Vayy beee. Lee Know hyung ve birinin numarasını almak mı? Ee hyung başka neresine aşık oldun Jisung'un?"
"Ne aşkı oğlum ya dalga geçme."
"Benim adımda Hyunjin'se, bu Jisung ile Minho hyung yakınlaşacak. Aha şuraya yazıyorum."
__________________________________
Nasi yani huncin simdi kahin mi?
KSJDLSJDLDNDL
NABEEER NASİLSİNİZ
BOLUM NASİLDİİ
BENCE COK GUZELDİ HELE Kİ NUMARA ALMA KİSMİNDA BAYİLDİM
MİNHONUN JİSUNG İCİN ENDİSELENMESİ COK GUZEL İMDAAAT
Baaayy optum hepinizi
💋💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anxiety | Minsung ✓
Fiksi Penggemar[TAMAMLANDI] 3RACHA grubu performans sergilemişti ve performanstan sonra konuşma yapmaları gerekiyordu. Konuşma yapacakları yerde çok fazla insan vardı ve bu Jisung'un anksiyetesini tetiklemişti. Eli, elinde tuttuğu mikrofon ile daha fazla titrerken...