☆8☆

4.5K 535 317
                                    

Birkaç ay önce...

Dispatch: YENİ BİR AŞK MI DOĞUYOR? Bildiğiniz üzere 3RACHA grubunun maknaesi Han Jisung tatildeyken bir fotoğraf paylaşmıştı ve üzerindeki hoodie çok konuşulmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Dispatch: YENİ BİR AŞK MI DOĞUYOR? Bildiğiniz üzere 3RACHA grubunun maknaesi Han Jisung tatildeyken bir fotoğraf paylaşmıştı ve üzerindeki hoodie çok konuşulmuştu. Şimdi ise 5KİNGS grubunun en büyük üyesi Lee Minho da tatildeyken bir fotoğraf paylaştı ve üzerindeki hoodie Han Jisung'un üzerindeki hoodienin aynısı. E durum böyle olunca akıllara tek bir soru geliyor. Bu iki idol sevgililer mi? Şirketlerinden gereken açıklamayı bekliyoruz. Daha çok böyle çiftler görmek için takipte kalın!
58.097.297 beğeni

...

Han Jisung

Telefonun ekranını kapattıktan sonra derin bir nefes aldım ve ayağa kalkıp Chan hyungun odasına doğru ilerlemeye başladım. Chan hyung bu haberi bilmeliydi.

"Chan hyung girebilir miyim?"

"Gel Jisung. Bir sorun sorun mu var?"

"Yok gibi ama var da gibi."

"O nasıl oluyor?"

"Baksana şu habere."

Telefonumu Chan hyunga verdim ve dispatch'in yayınladığı haberi okumasını sağladım. Okurken kaşları çatılmaya başlamıştı.

"Ne oldu hyung? Neden öyle bakıyorsun?"

"Bir şey yok. Ben şirkete söylerim gerekli açıklamayı yaparlar sen merak etme. Ama yani ne tesadüfse seninle aynı kıyafeti giymiş."

"Hyung sonuçta bu kıyafetten bir tek bende yok."

"Tabii haklısın. Şimdi çık odana ve hazırlan. Biliyorsun bugün bir programa katılacağız."

"Hatırlattığın için teşekkürler hyung. Ben de unutmuştum."

"Ben olmasam ne yaparsınız acaba. Hadi Changbin'i boş veriyorum o bir şekilde başının çaresine bakar ama senin bakabileceğini hiç sanmıyorum. Baban gibiyim aynı -öyleyim aslında ama-"

"Ya hyung o kadar da sorumsuz değilim abartma!"

"Ben söylemesem ilaçlarını almayı bile unutuyorsun!"

"Off ben gidiyorum."

Dedim ve ayaklarımı yere vura vura odama çıkmaya başladım. Beni sinirlendiren şey sorumsuz olduğumu söylemesi değildi.

Beni sinirlendiren şey anksiyetemi hatırlatmasıydı. Zaten bu aralar bu sebepten dolayı o kadar çok nefret yorumları alıyordum ki! Geçen gün havaalanında çok fazla insan olduğu için kriz geçirmiştim ve o olaydan beri nefret yorumları durmak bilmiyordu. O olaydan sonra ilaç dozlarımı arttırmıştım belki kriz geçirmem diye ama bu sefer de sağlığıma zarar vermişti ilaçlar.

Anxiety | Minsung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin