Jisungie
Sana yarin cok guzel tesekkur edecegim hyungMinho hyung
Sabırsızlıkla bekleyeceğime emin olabilirsin küçük sincap;)
Görüldü...Ertesi gün
Sabah alarmım çalmadan uyandım. Bugün biraz heyecanlıydım nedensizce.
Dans pratiğimiz olacağı için hazırlanmaya karar verdim. İlk önce kıyafet dolabımı açıp kendime bir kombin hazırladım. Daha sonra ise duşa girmeye karar verdim.
Ilık bir duş alıp banyodan çıktıktan sonra hazırladığım kombinimi giydim ve ıslak olan saçlarımı havlu ile kuruladım. Hala nemlilerdi ama çok da önemli değildi.
(Kombini istediginiz gibi hayal edebilirsiniz)
Telefonuma gelen bildirimlere baktım biraz. Saat erken olduğu için rahat rahat takılıyordum.
Daha sonra kurumuş olan saçlarımı taradım ve ojelerimi değiştirmeye karar verdim.
İlk önce aseton ile tırnaklarımdaki siyah ojeleri çıkardım. Daha sonra ise bir kürdan aldım ve kürdan yardımıyla tırnaklarıma siyah ojeyle desenler çizmeye başladım. Kimine yıldız, kimine güneş, kimine ise pati izi çiziyordum.
Sonunda tırnaklarımı tamamladığımda ellerimi sallayarak kurumasını beklemeye başladım.
Tırnaklarımdaki ojeler kuruduktan sonra saat yaklaştığı için hazırlanmaya karar verdim.
Saçlarıma bir şey yapmadım. Yüzüme makyaj yapmayı düşünsem de üşendiğim için vazgeçtim ve sadece vişneli lip balmımı sürdüm. Dudaklarım sık sık kuruduğu için lip balmımı çantama koymayı da unutmadım.
Son olarak ince çerçeveli gözlüğümü taktım ve parfüm sıkıp odamdan çıktım. Chan hyungun odasına yöneldim. Kapıyı çaldığımda içeriden 'Gel' sesini duymamla kapıyı açtım ve içeri girdim.
Chan hyung tam da tahmin ettiğim gibi üzerini giyiniyordu. Altına pantolonunu giymişti ama üstünde bir şey yoktu. Bu görüntüyle beraber ıslık çalmamla Chan hyung gülerek bana döndü.
"Oaa hyung gerçekten çok kaslısın."
"Sen annenin karnındayken benim kaslarım vardı."
"Hı hı kesin öyledir." Dedim ve gözlerimi devirdim.
O ise üzerine tişörtünü giydi ve saçlarını düzenlemeye başladı.
"Dün Minho ile ne yaptınız sahilde?" Diye sormasıyla heyecanla her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlattım.
"...Öyle oldu işte hyung."
"Bence siz âşık olmuşsunuz."
"Saçmalama hyung."
"Lan bir öpmediğin kalmış." Demesiyle aklıma onu öptüğüm an geldi ve suratımda garip bir ifade oluştu ve Chan hyung maalesef ki o ifadeyi görmüştü.
"Jisung? Yoksa öptün mü?"
Bir şey söylemedim.
"Jisung cevap ver!" Dedi yanıma gelerek.
"Yani yanağından ufacık öpmüş olabilirim ama teşekkür etmek için öpmüştüm."
"Peki sadece bir kez mi öptün?"
"Sanırım bugün tekrar öpeceğim." Demem ile gözleri sonuna kadar açıldı.
"Ne? Neden?"
"Hediyesine bir not bırakmış ve sonuna 'Bence bu hediye için küçük bir teşekkürü hakettim' yazmış."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anxiety | Minsung ✓
Fanfiction[TAMAMLANDI] 3RACHA grubu performans sergilemişti ve performanstan sonra konuşma yapmaları gerekiyordu. Konuşma yapacakları yerde çok fazla insan vardı ve bu Jisung'un anksiyetesini tetiklemişti. Eli, elinde tuttuğu mikrofon ile daha fazla titrerken...