DİKKATT!!!⚠️⚠️⚠️: BU BOLUM FULL SMUT İCERMEKTEDİR SMUT OKUMAK İSTEMEYENLER BOLUMU DİREKT GECEBİLİR!!!
_______________________________
Kapıyı açıp odaya girdiğinde, hala kucağındaydım.
Yatağa oturduğu anda tekrar sürtünmeye başlamıştım. Kendimi tutamıyordum. İçimdeki arzu tarif edilemezdi.
"Gerçekten de arsız bir sincapsın." Dedi ve güldü.
"Mmm bu arsız sincaba ne ceza versem acaba?" Dedi düşünür gibi yaparak.
"Mm kötü bir ceza olmasın." Dedim dudaklarımı büzerek.
Büzdüğüm dudaklarımı sert bir şekilde öptü ve geri çekildi.
"Merak etme çok güzel bir ceza olacak." Dedi ve belimden tutup beni kendine daha çok yaklaştırdı.
Şu an bulunduğumuz pozisyon hiç de sağlıklı değildi.
Beni kendine çektiği için onu daha fazla hissediyordum ve bu daha da arsızlaşmamı sağlıyordu.
"M-Minho." Dedim inleyerek.
"Efendim bebeğim. Bir şey mi istiyorsun?"
"S-seni istiyorum."
"Ne? Ne istiyorsun bebeğim?"
"Seni içimde hissetmek istiyorum."
Sözümün üzerine beni yatağa sırt üstü bir şekilde bıraktı ve üzerime çıktı.
"Emin misin bebeğim?"
"E-eminim."
Son söylediğim şey ile beraber elini tişörtümün içine sokmuştu ve elini sırtımda gezdirmeye başlamıştı. Her yaptığı harekete daha da yükseliyordum.
Sertçe dudaklarıma yapıştığında, diğer eliyle tişörtünü çıkarmaya çalışıyordu. Dudaklarımız mecburen ayrıldığında üzerini çıkarmasını bekledim.
Çıplak bedenini gördüğümde ellerimi karın kaslarına doğru uzatıp, orayı okşadım.
O ise benim bu hareketime karşı gülümsemiş, benim tişörtümü de çıkarmıştı.
Gözleri beyaz tenim ile buluştuğunda dudaklarını ısırdı. Daha sonra ise dayanamayıp tenimi emmeye başlamıştı.
Beyaz tenimde kendine ait izler bırakırken kendimi tutamayıp sesli bir şekilde inlemiştim.
Hafifçe gülümsedi ve kafasını kaldırıp dudaklarıma sert bir öpücük kondurdu.
Daha sonra ise altındaki şorttan kurtulduktan sonra gözlerimin içine baktı. Hafifçe gülümsediğimde onayı aldı ve benim de şortumu çıkardı.
Artık sadece boxer vardı üzerimizde.
Dudaklarımı dudaklarına uzatmamla tekrar derin bir öpüşme başlamış oldu. Elleri kalçamı okşuyordu ve ben istemsizce kendimi ona bastırıyordum.
Alt taraflarımda hissettiğim sertlik artık Minho'nun da sınıra geldiğini söylüyordu.
Dudaklarımızı ayırdı ve gözlerimin içine bakarak konuşmaya başladı.
"Son kez soruyorum bebeğim, emin misin?" Düşünmeden ihtiyaçla başımı olumlu anlamda salladığımda kıkırdadı ve dudaklarıma sert bir öpücük kondurdu. Daha sonra ise iki parmağını ağzıma sokmasıyla parmaklarını emmeye başladım.
Ben parmaklarını emerken o da boxerlarımızı çıkarıyordu. Sonunda ikimiz de çıplak kaldığımızda ıslattığım parmaklarını ağzımdan çıkardı ve deliğime soktu.
Sesli bir şekilde inlediğimde parmaklarıyla gelgitler yapmaya başlamıştı.
Ben altında zevkten kıvranırken o ise boynuma yapışmış, vücudumda izler bırakıyordu.
Sonunda parmaklarını çıkardığında boşluk hissini fazla yaşayamadan içimde onun şişmiş penisini hissettim.
Sesli bir şekilde inlediğimde gözümden yaş gelmişti. Minho bunu görüp gözyaşımı sildi ve acı çektiğimi farkedip içimde hareket etmeye başladı.
Hareket ediyordu fakat bu bana yetmiyordu. Daha fazlasını istiyordum.
"M-minho, k-kucak. K-kucağını istiyorum."
"Jisung, sonrasında çok acır, olmaz."
"A-ama istiyorum. L-lütfen." Demem ile kalçarımdan tuttu ve beni kaldırıp yatakta oturur pozisyona geçti.
Artık onu tamamen hissediyordum ve zevkten gözlerim kapanıyordu.
Üzerinde dairesel hareketler yapmamla birlikte zevkle başını geriye doğru yasladı.
Hareketlerimi hızlandırdığımda etraftaki tek ses bizim inlemelerimizdi.
Minho'nun birden beni zıplatmasıyla zevkle sesli bir şekilde inlemiştim.
Zıplarken inanılmaz derecede zevk alıyordum ve istemsizce çığlık atarcasına inliyordum.
Aynı ritimde ben de zıplamaya başladığımda boşalacağımı hissetmiştim.
Hızla zıplamaya devam ederek en sonunda daha fazla kendimi tutamamış boşalmıştım. Hemen ardımdan o da içime boşaldıktan sonra içimden çıkmıştı.
Nefes nefeseydik, yorulmuştum ama buna değmişti.
Nazikçe başımı tuttu ve beni kendine doğru çekti. Kafamı göğsüne yasladığımda daha önce hiç olmadığım kadar güvende hissediyordum.
Saçlarımı okşadı ve nazikçe öptü.
"Sana çok aşığım küçük sincap sevgilim."
____________________________________
HEEELLLLUUUU
OGAAGGAGAGAGAGAGAG
NASİLDİ
Diger ficlerdeki smutlara gore ben pek begenemedim
Sonunda dediginizi duyar gibiyim
Evet sonunda smut yazdim
Cok guzeldi dimi yazarken boyle oldum
Canim fatmacim (zorbam) kucak istedigi icin kucak yazdim buradan fatmaya selamlar 🖐️
Her neyse uzatmayayim
Optum hepinizi cok cok cok 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋
Sizi seviyoruuumm ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️BAAAYYYYSSS 💋💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anxiety | Minsung ✓
Fanfiction[TAMAMLANDI] 3RACHA grubu performans sergilemişti ve performanstan sonra konuşma yapmaları gerekiyordu. Konuşma yapacakları yerde çok fazla insan vardı ve bu Jisung'un anksiyetesini tetiklemişti. Eli, elinde tuttuğu mikrofon ile daha fazla titrerken...